Streaming TV
دقیقه خود را ادامه داد رشد چشمگیر در طول دو هفته گذشته از ماه مارس به گفته نیلسن آخرین streaming TV گزارش به روز رسانی فعالیت های در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

جدید
گزارش همچنین نشان می دهد که ادامه جریان را افزایش چشمگیر سهم از کل زمان تلویزیون بود که در 24 درصد و 23 درصد در این دو هفته به ترتیب در مقابل 14 درصد در هر یک از سال گذشته
قابل مقایسه با هفته است. (نمودار زیر را ببینید.)

جریان سهم از کل زمان تلویزیون نیز 23 درصد به عنوان هفته 16 مارس این سال در هر نیلسن آخرین گزارش.

پیشرو SVOD Netflix
انحصار کل بالا-10 بینندگان رتبه بندی (نمودار زیر) و مارس به پایان رسید با 33 درصد سهم از جریان دقیقه از 29 درصد به عنوان هفته مارس 16.

کل جریان در دقیقه
سوم و چهارم ماه مارس شد 168.7 میلیارد و 161.4 billon — راه بیش از دو برابر 76.4 و 69.8 میلیارد دقیقه ثبت شده به ترتیب در مقایسه با سال پیش هفته.

تبلیغات

تبلیغات

دو هفته گذشته’ جریان لحظه بالغ نیز از دو هفته اول ماه مارس سال 2020 که 127.6 میلیارد و 156.1 میلیارد دلار بود.

با استفاده از همان مقایسه
هفته Hulu به دست آورد دو درصد از سهم (تا پایان مارس 12%) در حالی که #2 یوتیوب از دست رفته یک نقطه (19%) و آمازون از دست داده و دو امتیاز (7%).

اما در ماه مارس دو هفته گذشته نیز
ادامه روند صعودی در سهم پخش آنلاين دقیقه برداشت “دیگر” SVODs — یک دسته که در حال حاضر شامل دیزنی+. (جدید دیزنی streamer نیست و در عین حال گزارش
نیلسن اما به تازگی اعلام کرد که تعداد مشترکان در حال حاضر بیش از 50 میلیون).

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im