نایجل موریس: چرا من سرمایه گذاری در Fanbytes پس از خروج Dentsu

هنگامی که شما در حال لذت بردن از خودتان و درست است که از سال پس از من سمت چپ Dentsu. این یک مقدار زیادی از سرگرم کننده است بسیار تحریک کننده و نیز اخراج برخی از خوش بینی در مورد آینده است. ساندویچ بین های مختلف طوفان coronavirus شیوع bushfires و تجارت و جنگ و ما همچنین شاهد نوآوری جهش در سراسر تعدادی از فن آوری های دیجیتال و یک محصول جدید از رهبران آینده هستند که در ابتدا به انجام کارهای متفاوت است. و به طور بالقوه بسیار بهتر است.

من مجموعه ای از سال گذشته برای ساخت یک نمونه کارها از راه اندازی و سرمایه گذاری. من می خواهم همیشه پرشور در مورد پتانسیل های تکنولوژی دیجیتال و اغلب نا امید در واقعیت است. تمرکز من بود برای پیدا کردن ایده ها و نوآوری های فن آوری تیم و رهبران است که واقعا می تواند تفاوت را.

من چیزهای زیادی یاد گرفتم. وجود دارد هیچ جایگزینی برای قرار دادن پوست خود را در بازی و ارتکاب به چیزهایی که شما فکر می کنید کار خواهد کرد. گرفتن به درستی درگیر به عنوان کسب و کار و جوان گرد هم می آیند امروز در محیط زیست شده است بسیار روشنگر است. من سرمایه گذاری در, علوم اطلاعات, تکنولوژی, خدمات بازاریابی, رسانه ها و همچنین محصول جدید مارک. هیچ فرمول جادویی برای موفقیت اما با توجه به اینکه تمرکز, تکنولوژی, خدمات و یا محصولات وجود دارد برخی از عوامل موفقیت است که سازگار هستند.

شاید مهم ترین عامل toin موفقیت کسب و کار رهبری است; توانایی بنیانگذاران به بالا و افزایش خشونت از شروع فرآیند کلیدی است. ما همه به دنبال درخشش در رهبران جدید. هر موسس که به دنبال تبدیل شدن به یک رهبر واقعی نیاز به یک تیم سازنده; آنها نیاز به انرژی و انعطاف پذیری است. اما چه تفاوت بهترین این است که آیا آنها می توانند بیان ” چرا ” آنها تاسیس کسب و کار دیگر از پول ؟ آنها روشن در هدف کسب و کار و نقش آن را با هدف پر کردن در بازار و مشتری زندگی می کند ؟ می توانید آنها توضیح دهد که چرا آن موفق خواهد شد و از همه مهمتر چه علت آن را نمی? من شماره یکی از عوامل موفقیت برای رهبری همانطور که در حال حاضر این است که آیا آنها گوش دادن و منعکس کننده قبل از آنها عمل’?

این رویکرد نیز کلیدی برای آینده نقش بازاریابی است. می توانید آن را کمک به تغییر جهان ؟ به صراحت بله. هسته نقش بازاریابی است که به ارائه رشد برای کسب و کار سازمان ها و علامت های تجاری. آینده اقتصاد جامعه و محیط زیست نمی نیاز به هر گونه رشد آنها نیاز به رشد پایدار. رشد پایدار است به احتمال زیاد به ایجاد نوآوری در تکنولوژی و علم مهار توسط متفکر رهبران جوان.

آن را درخشان بود برای دیدن Fanbytes بنیانگذار تیموتی Armoo برنده JP مورگان “کارآفرین سال”. تیمو است 25 و Fanbytes در حال حاضر دوم خود را کسب و کار. همراه با شرکای خود را آمبروز و میچ او است ساختمان های قدرتمند در بازاریابی کسب و کار و قدرتمند Fanbytes فرهنگ در اطراف یک Gen Z مخاطبان است. آنها در حال حاضر 35 نفر با کار خود را در حال حاضر در هفت کشور جهان است. آنچه باعث می شود آن را قانع کننده است که آن را یک Gen Z تیم از کارشناسان به جای یک تیم از Gen Z کارشناسان. آنها زندگی می کنند و همچنین به عنوان ارائه بازاریابی است که درک و درگیر با مخاطبان آن نه فقط ارائه کوتاه مدت عملکرد اعداد. این برنده آنها مشتریان از مک دونالد Deliveroo وزارت آموزش و پرورش و ACCA.

من برای اولین بار سرمایه گذاری در Fanbytes به دلیل ترکیبی از استعداد و یک صدا طرح است. چه شده است تا پاداش از آن است که یک فرصت جدید به وجود آمد تیمو به دنبال مشاوره در سراسر تعدادی از مناطق از تعداد زیادی از مردم به خصوص در مورد چگونه به بهترین پرورش این ایده به یک استراتژی و رویکرد است که می تواند در ساخت کل یک کسب و کار جدید به جای ثبت نام یکی دیگر از پیروزی سریع. او می خواهد به درک و چرا از چیزهایی که اتفاق می افتد نه تنها که آنها انجام داد. او می خواهد به درک چرا او در حال رفتن به انجام کاری نیست فقط تیک یکی دیگر از KPI به دست آورد. آنها به تازگی توضیح داده شده توسط فوربس به عنوان بازتعریف چگونه مارک های بازاریابی به Gen Z و millennials

رهبران مانند تیمو مرا امیدوار کننده در مورد آینده درست مثل Joyeeta داس در Gyana. او به تازگی در برجسته FT Top 100 زنان در تکنولوژی و واقعا نوآوری در منطقه ‘no-کد’ علم داده ها با شور و شوق و شجاعت است. موفقیت در اینجا نه فقط یک موفقیت برای Gyana اما برای کل اقتصاد; هیچ چیز کمتر از داده های علم برای همه و به صورت نمایی افزایش داده و به تولید متناسب با افزایش دانش است. در همان کلارک دانکن ساخت داده های قابل فهم و حتی زیبا در شکوفا.

ویکتور Riparbelli و این تیم در Synthesia پیشگام دستیابی به موفقیت تکنیک های مصنوعی در رسانه ها. گرفتن این حق مسئولانه خواهد انقلابی در آموزش و L&D و همچنین تاثیر بسیار زیادی بر توانایی کسب و کار برای تولید محتوای شخصی در یک مقیاس برای مطابقت با در دسترس بودن بسیار هدفمند رسانه ها.

مارک وارنر در دانشکده.هوش مصنوعی بازتعریف آنچه ai می توانید برای کسب و کار و سازمان است. امیلی شفیلد تنظیم برای دوباره تعریف کردن خبر برای یک نسل در این حد می دانم. تام Salvat نوآوری بازاریابی محتوا در Concured و سام Huber و Admix در حال تبدیل بازی ها به عنوان موثر و جذاب بازاریابی کانال. دیوید Ripert در صنوبر است در نظر گرفتن تمام تجربه خود را از Netflix و یوتیوب, برای ایجاد کیفیت تجارب بازاریابی در آر و 3D که با استفاده از فن آوری به شرکت نه فقط خمیر مصرف کنندگان است.

همه این اتفاق می افتد سریع. اگر از یک دهه است که 30 دقیقه قطعه از محتوا و سپس یک ماه است Infinite تصویری. چند هفته از این دهه جدید کاملا محصور چالش های پیش روی جهان ما. وجود دارد یک موج جدید رهبران و ما نیاز به حمایت آنها را برای تحقق توانایی های بالقوه خود و پتانسیل فن آوری و بازاریابی برای تغییر جهان است. آن را هیجان انگیز خواهد بود و بهتر است.

نایجل موریس بود رئیس استراتژی و نوآوری افسر در Dentsu Aegis شبکه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im