هیچ رشد Publicis Groupe 2019

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

Publicis Groupe را بسیار تبلیغ تحول هنوز به
پرداخت با Groupe گزارش 2.3% آلی کاهش درآمد برای سال 2019. نتايج حاصل نمی شد تعجب به این شرکت هشدار داد تحلیلگران از چشم انداز منفی طی ماه اکتبر مالی
تماس بگیرید.

سرمایه گذاران به نظر می رسید unfazed افزایش قیمت سهام شرکت را با 3 درصد در اوایل بعد از ظهر تجارت در پاریس ارز.

“Headwinds مواجه هستیم ادامه داد: به
قوی باش” گفت: آرتور Sadoun رئیس هیئت مدیره/مدیر عامل Publicis Groupe. او ویژگی های این عملکرد ضعیف را از جمله عوامل زیان مشتری و مداوم در تلاش برای ادغام Publicis Sapient در
ایالات متحده آمریکا

Publicis Groupe خالص درآمد برای سال 2019 شد تا 9.3 ٪ به $10.78 میلیارد (9.80 دلار میلیارد یورو) در مقایسه با $9.87 میلیارد (8.97 میلیارد یورو) در سال 2018 است.
ادغام (خالص disposals) کمک $836 میلیون دلار برای سال کامل منعکس کننده سهم اپسیلون از جولای سال 2019 و از دیگر ادغام مانند Xebia نرم محاسبات و
Rauxa.

تبلیغات

تبلیغات

Publicis Groupe خالص درآمد در Q4 سال 2019 شد تا 15.2 ٪ به $3.16 میلیارد (2.87 میلیارد یورو) در مقایسه با $2.75 میلیارد (2.50 میلیارد یورو) در سال بیش از سال. رشد آلی در Q4 شد
4.5%.

گوگل تصمیم اخیر برای از بین بردن کوکی ها را “تاثیر قابل توجهی” در سراسر صنعت به پیامدهای ناشناخته است می گوید Sadoun. او معتقد است که
شرکت خواهد شد که “خطر محدود” به لطف اپسیلون معامله است. برای یک اپسیلون نه متکی بر کوکی ها گفت: تحلیلگران شنبه.

گوگل حرکت ارائه فرصت
برای مشتریان به دنبال راه های جایگزین برای رسیدن به و آهنگ مصرف کنندگان که همه این بچه منحصر به فرد قرار به بهره مندی از Sadoun اضافه شده است. با اینحال “دیواره دیواره باغ
تنها رفتن به بالاتر” او معتقد است.

در حالی که Groupe گزارش قابل توجهی مشتری جدید برنده ویژه دیزنی نوارتیس و LVMH در اروپا این کسب و کار جدید است و در عین حال به تاثیر
شرکت مالی.

این بچه است که تحت آنچه در آن خواستار “تجدید ساختار” است که شامل اخراج در حالی که اضافه کردن برخی از چهره های جدید. در سال گذشته چند با مشخصات بالا
نام این شرکت از جمله نیک قانون اما مونتگمری و جرارد Caputo.

در همان زمان Groupe سرمایه گذاری اضافی $100 میلیون دلار در استعداد و این شرکت ادعا می کند آن را
ترویج 100 رهبران داخلی و استخدام 150 نفر از مدیران ارشد. “ما در حال گرفتن یک محافظه کار مشاهده روی ساییدگی می گوید:” Sadoun توضیح Groupe است به احتمال زیاد برای دیدن ادامه مهاجرت
استعداد بیش از سال آینده.

Publicis قطعا قمار مالی خود را در آینده با $4.45 میلیارد دلار کسب اپسیلون. استهلاک هزینه های از جمع آوری بالغ بر $224 میلیون در
2019 از $76 میلیون دلار (69 میلیون یورو) در سال 2018 است.

کامل سال درآمد خالص در آمریکای شمالی شد تا 15.0% با آلی درآمد کاهش 3.5 درصد. آلی رشد در آسیا و اقیانوسیه شد 0.8%
و آلی درآمد پایین 4.9 درصد در سال در امریکا لاتین. خاورمیانه و آفریقا و منطقه بود و یک نقطه روشن و با درآمد خالص افزایش 14.6 درصدی با رشد آلی 10.0% رانده شده توسط
امارات متحده عربی.

در سال 2020 “اولویت ما این است که تحویل ما رشد آلی بهبود طرح به تدریج بازگشت به رشد اقتصادی در فعالیت های سنتی; آماده سازی آینده ما
جریان درآمد با اپسیلون و Publicis Sapient و البته در ادامه به سرمایه گذاری در استعداد و یادگیری و توسعه برای تقویت پیشنهاد ما” اظهار داشت Sadoun.

رشد آلی است
انتظار می رود در محدوده بین -2% و 1%. “ما در حال رفتن برای رسیدن به اهداف ما اما این است که رفتن به گام به گام است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>