هیچ محلی آگهی مالیات در سی اما رسانه ها در امان خواهد بود در دراز مدت?

ایستگاه های تلویزیونی و دیگر رسانه های محلی در واشنگتن دی سی در حال تنفس آه امداد — یک پیشنهاد 3% مالیات بر تبلیغ برای رسانه های معاملات شده است
با توجه به kibosh توسط d. C. مقامات شورای.

اما این است که پایان داستان به صورت سخت و فشرده در شهرداری ها با توجه به COVID-19 هزینه های و اختلالات? آیا رسانه های مناسب در
در اینجا ؟

انجمن ملی تبلیغ شد البته مبارک در مورد سی تصمیم گیری است. مالیات به عنوان یک مالیات بر فروش در کسب و کار است که فروش و تبلیغات در تلویزیون و رادیو و چاپ
و رسانه های دیجیتال.

این سی شورا شده است نگران
در مورد خود شهر بودجه و هزینه های بالای این بیماری همه گیر. واشنگتن نه تنها شهر در ایالات متحده آمریکا با این نگرانی ها. غرق شدن اقتصاد محلی — به ویژه با ادامه سلامت
مسائل — به دنبال کاهش درآمدهای مالیاتی از کسب و کار. که در حال حاضر قرار دادن فشار بر روی همه چیز.

تبلیغات

تبلیغات

در طرف دیگر رسانه ها.

حتی قبل از COVID-19, ایستگاه های تلویزیونی
تا به حال نتایج ضعیف در میان هسته سایز متوسط/کوچک تلویزیون تبلیغ — ذخیره هر سال دیگر سنبله در تبلیغات سیاسی.

ما تنها در ماه ژوئیه در حال حاضر. فکر می کنم آنچه در شهرداری
درآمد منابع خواهد بود در اطراف دوم یا سوم هفته در ماه دسامبر زمانی که این کشور هنوز هم برخی از سطح COVID-19 fallout اما در میانه فصل آنفولانزا.

ترک
از اوراق قرضه شهرداری-افزایش تلاش های شهرستانها مانند واشنگتن باید یک زن و شوهر از کوتاه مدت انتخاب: بار تلویزیون و محلی بازاریابان جدید مالیات کسب و کار و یا دینگ مصرف کنندگان/ساکنان با
مصرف کننده را هدف قرار خرده فروشی مالیات را افزایش دهد. شاید دیگر مالیات هست ؟

برخی ممکن است می گویند این باید یک مشترک هزینه.

کمک مالی داده شده است-و یا پیشنهاد شده است
– به طیف گسترده ای از صنایع با توجه به همه گیر. خارج از کار کارگران داده شده است بزرگ بیکاری امداد که ممکن است آخرین سال است.

چه نوع از سهم — اگر هر
– باید رسانه های محلی و کسانی که بازاریابان که حمایت از آنها-را در حال حاضر به بازار داده مشکلات مالی ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im