‘هیچ شوک بیشتر عامل: Carlsberg خم در مشتاق این معنا نیست توییت به عنوان pilsner فشار matures

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

به عنوان Carlsberg انگلستان شجاع pilsner پروژه وارد سال دو آن را واژگون آن (در)معروف معنی توییتهایی کمپین به قهرمان جدید دم.

در آوریل 2019, Carlsberg پاشیدند سردرگمی ترویج رسانه های اجتماعی پست های مقایسه آن lager به “فاسد شاش شیطان” “گربه شاش,” “نان” و “بیات اشکال” همه به بازتولید آن ابجو کم الکل به عنوان یک pilsner.

همراه این آخرین رول از تاس برای یک نام تجاری و دسته در کاهش (افزایش پرهیز رقابت و premiumisation) بود را در معنی توییتهایی که در آن کارکنان قلب شکسته شد با انتقاد از جریان اصلی ابجو.

‘معنی توییتهایی’ متصلب 1.1 m نظرات در 24 ساعت اول و در اطراف 15m همه در خدمت کامل پرشی برای راه اندازی محصول. اما در حال حاضر منفی باعث می شود راه برای مثبت به معنی توییتهایی تبدیل مشتاق توییتهایی. لیام نیوتن, معاون رئيس جمهور از بازاریابی در Carlsberg انگلستان منعکس کننده در مبارزات انتخاباتی تحول بیش از 12 ماه گذشته.

“از آن خواهد شد بسیار سخت برای ایجاد تاثیر همان که ما در سال گذشته است. آن را مانند یک جدید ایده های مختلف. ما بسیار شجاع به بحث در مورد چیزهای منفی مردم گفتند.

“این یک زاویه متفاوت است. این فقط یک راه خوب از فرود این کمپین پیام با اشاره به آنچه که ما در سال گذشته است. آن را ندارد کاملا مشابه شوک عامل اصلی است.”

Carlsberg نیست تلاش برای پس گرفتن رعد و برق در یک بطری است. زبان بیشتر PG در این زمان. ناسزاهای در حال حاضر صرفا اشاره در – و پس از آن نشان داد به عنوان نامتعارف ستایش جدید دم بسیار به bemusement از کارکنان.

آنها در مواجهه با عباراتی مانند: “‘جدید Carlsberg است******* c****” (در واقع کلاس’); ‘#NewBrew s*** **!!” (‘نقطه’ و ‘جدید Carlsberg یک******** s****” (در واقع سیلی’).

این comms بودند تصور به درایو در نظر گرفتن pilsner. نیوتن امیدوار است که با تداوم معروف کمپین کمک خواهد کرد که دریافت این پیام ،

در همین حال سفیر نام تجاری Mads میکلسن باعث نادر ظاهر خارج از لکه های تلویزیونی. او در واکنش به کین توییت جداگانه تصویری در راه تنها او می تواند.

علاوه بر این, دریاچه, قهرمان, نقطه, توضیح جدید دم به عموم نیز کمرنگ شده است. Carlsberg را پذیرش از اشتباه انجام برداشته شده است در حال حاضر به طور کامل تمرکز جدید دم.

نیوتن احساس می کند که آگهی جریان بهتر با کمتر کپی در حال حاضر آن را “وقت تنفس” – بر خلاف قدیمی brewmaster که این آگهی نشان می دهد که در پایین دریاچه.

کمپین راه اندازی در سراسر TV, اجتماعی, پخش, خارج از خانه و دیجیتال.

دیجیتال خارج از خانه فرمت های در حال ساخت بهترین استفاده از سانسور زبان آشکار در تصویری همراه با ما تغییر کرده آبجو. فقط شما می توانید ذهن خود را تغییر دهید’ کپی کنید.

نمونه باقی مانده یک بنای مبارزات انتخاباتی. آبجوسازی معتقد است آن دستور مقایسه favourably در برابر بقیه دسته. آن است که ارائه 50,000 مصرف کنندگان آبجو در سن 18 سال و بیش از یک شانس به ادعای رایگان پاینت آبجو دانمارکی در انتخاب بر روی شرکای تجاری. مشارکت با Glastonbury, عرض جغرافیایی, خواندن و لیدز و O2 آکادمی حیاتی خواهد بود به این.

طبق تحقیقاتی ایپسوس, ‘نام تجاری نظر’, ‘اولویت’ و ‘توصیه’ نمرات در حال حاضر “قابل توجهی” جلوتر از رهبری رقبای Carling و پرورش با توجه به آبجو. جدید دم است دیدن بیشتر مردم در نظر Carlsberg به عنوان “اولین انتخاب” و دفعات مصرف در حال رشد است “قابل توجهی” سطح.

نیوتن گفت: “ما تا به حال یک چرخش است که عهد به کیفیت جدید آبجو.”

در تجارت شده است تا ضربه دیده است و 3 درصد رشد ارزش از یک استارک کاهش قبل از مبارزات انتخاباتی جدید و فونت های در حال کمک به آن را به ایستادگی کردن در میخانه. 89 درصد از خریداران که سعی Pilsner گفت: آنها به احتمال زیاد به خرید دوباره آن (تابستان 2019). اما خارج از تجارت حاصل شده است تا مثبت.

“ما هنوز هم برخی از کار را به انجام وجود دارد در اطراف مطمئن شوید که ما باید حق فرمت بسته و قیمت حق امتیاز است.” نیوتن بستری در آن طول می کشد به کرک که طرف از این بخش است. “ما نیاز به حق بسته در قیمت حق حق تبلیغات و ما نیاز به شماره گیری نمایید تا ما ارتباطی جدید دم در نقطه خرید.

نیوتن دارای امید بالا برای درخواست تجدید نظر از SnapPack آن پایدار (و باحال) راه حل برای کاهش زباله های پلاستیکی در بسته بندی آن است که به زودی قابلیت در بروکلین و سن میگوئل.

او نتیجه گرفت: “اصلی کمپین یک چیز است. شما نمی توانید قبول شما نیست زندگی خود را سرود دو بار. ما در حال صحبت کردن در مورد است که چرا ما آن را انجام داده ایم. ما نمی توانیم در مورد شوک برای خاطر آن. ما در حال حاضر نیاز به واقعا روشن در آنچه ما برای ایستادن به عنوان یک نام تجاری است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>