در حال حاضر زمان برای درک مشتریان خود را

در حالی که مردم سلامت و تندرستی شماره یک اولویت در حال حاضر موفقیت کسب و کار را تعیین خواهد کرد اگر همان کسانی که مردم شغل به بازگشت به پس از coronavirus.

در حالی که ما در انطباق با هنجارهای جدید وجود دارد برخی از چیزهایی که تغییر ندهید. در واقع ما احتمالا همه رو حضور قوی تر به عنوان یک “دیجیتال مشتری’ از همیشه قبل از و این بدان معنی است که ما در حال پرداخت توجه بیشتر به راه مورد علاقه ما مارک های برقراری ارتباط با ما (و چگونه آنها را به برقراری ارتباط با ما هنگامی که ما آمده ایم از مستند).

به عنوان مارک های این بدان معنی است که درک ما دیجیتال مشتریان دارای سطح بیشتری از اهمیت و پس از آن حیاتی در پایگاه داده های ما قادر به مسکن این اطلاعات و فرآیندهای ما در حال راه اندازی به تجزیه و تحلیل آن به طور موثر.

اینجا و در حال حاضر

در حال حاضر زمان برای اولویت بندی زمینه های سرمایه گذاری است که ما تمایل به قرار دادن خاموش – به طور خاص استراتژی پایگاه داده مشتری و تجزیه و تحلیل.

بیایید لحظه ای به فکر کردن در مورد پایگاه داده های ما. همه ما یکی است. به عنوان بازاریابان آنها ما با ارزش ترین منابع است. آنها به ما بگویید که همه چیز ما در مورد مشتریان خود که آنها چگونه رفتار کنند و چه تاریخ معامله خود را به نظر می رسد.

نگهداری این اطلاعات گرد و غبار طلا و اجازه می دهد تا ما را به بخش و هدف قرار دادن مشتریان خود را با اطلاعات که بیشتر مربوط به رفتارهای خود و ترجیحات. نگهداری بد و ما فعالیت های بازاریابی می تواند یک بیت از یک قرعه کشی. این است که چرا این مهم است که یک استراتژی برای پاسخ به پرسش حیاتی مانند:

● چه داده ما نیاز به جمع آوری از ما مشتریان ؟

● چگونه و چه زمانی باید ما در مورد جمع آوری آن ؟

● چگونه باید ذخیره این اطلاعات ؟

● آیا این لینک به دیگر منابع داده به عنوان مثال تجزیه و تحلیل ترافیک وب

بخشی از داده های پیشرفته استراتژی در نظر گرفتن چگونه شما با استفاده از و تجزیه و تحلیل داده های مشتریان خود را. ما باید تمام پایه مشتری بینش در نوک زبان ما برای مثال:

● مشتری ما کیست ؟

● چگونه با آنها رفتار آنلاین ؟

● آنچه به منزله بالا ارزش ؟

● چه خود عمر به طور متوسط ارزش

اگر شما در حال تلاش برای پاسخ به هر یک از این با استفاده از این زمان عاقلانه و گرفتن در زیر پوست خود داده های مشتری را توانمند سازی مبارزات انتخاباتی خود را برای زمانی که همه چیز شروع به گرفتن قوی تر است.

آینده

وجود دارد بدون شک در مورد آن رفتار مشتری در حال رفتن به تغییر در طول چند ماه آینده و حتی بهترین مدل های پیش بینی ممکن است در تلاش برای انتخاب کنید تا به آنچه که تغییر ممکن است مانند نگاه.

آنچه در مورد زمانی که همه چیز انتخاب کنید تا دوباره و برخی از ما عادات پشت پا زدن ؟ این است که در آن پیش بینی مدلسازی خواهد شد که یک نقش را بازی کند.

بیایید فکر می کنم در مورد پست-مستند جهان و خود را در نظر بگیرید اولین کمپین بازاریابی. که مشتریان به احتمال زیاد به را خرید ؟ که را انتخاب کنید تا از جایی که آنها را ترک کردن به عنوان اگر چیزی اتفاق افتاده است ؟ که ممکن است نیاز به یک کمی بیشتر تشویق? اینها همه سوالاتی است که می تواند پاسخ داده شود با استفاده از یک مدل پيشبينی ساخته شده در اطراف خود را داده است.

تشخیص الگو از تکنیک های تجزیه و تحلیل خرید تاریخ (و مجموعه ای از مشتریان که خریداری نکرده برای برخی از زمان) را به بینی در آینده رفتار خرید در مشتری از سطح. این مدل می تواند پیچیده در ریاضی محاسبات و در نتیجه اغلب چند هفته به ساخت و اعتبار – بنابراین در حال حاضر شروع خواهد شد اطمینان حاصل شود که شما آماده هستند برای پست-مستند جهان است.

البته این مدل تنها به عنوان خوب به عنوان اطلاعات شما آنها را تغذیه – مدل های خوبی هستند و بیمه های قوی داده پس از تساوی این به استراتژی داده است به همان اندازه حیاتی است.

وضعیت کنونی به این معنی است که رفتار مصرف کننده در حال حرکت است سریع تر از همیشه و این خواهد شد که پیامدهای قابل توجهی بر روی داده های خود را در CRMs. البته هر بیت از این داده ها نشان دهنده یک فرد — و آن را جمعی رفتار این افراد است که در نهایت تعیین موفقیت خود را.

امروز ممکن است در یک زمان مناسب به تمرکز بر روی داده های خود را با استراتژی به منظور ارائه عملکرد کسب و کار فردا.

جرمی هورن رئیس اطلاعات علوم RocketMill

// در این مقاله برجسته

RocketMill

RocketMill مستقل مجموع عملکرد بازاریابی سازمان مستقر در برایتون. ما زمانی رشد قابل توجهی از مشتریان موجود از جمله کیمبرلی-کلارک و Dropbox در حالی که اهمیت حیاتی seve…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de