مترقی لباس زیر زنانه, برند, اهل کشور نوبی یا حبشه پوست اهدا شده است £500,000 از فضای تبلیغاتی در سراسر لندن در شبکه حمل و نقل که در آن می گوید: استفاده خواهد شد برای به چالش کشیدن تبلیغات “یک بعدی از سیاهی”.

لندن-بر اساس تازه بدوران رسیده تاج گذاری شده است برنده حمل و نقل لندن (TfL) سالانه تنوع در رقابت تبلیغاتی که در این سال خواسته برندها به تدبیر مبارزات که خطاب به “گاهی اوقات سطحی” نمایندگی پایتخت, در اقلیت قومی (بام) جوامع است.

اهل کشور نوبی یا حبشه پوست که دارای تخصص در ‘ساحل’ undergarments برای زنان رنگ — برنده بیش از قضات با آن ‘یک نوع متفاوت از, برهنه,’ مبارزات انتخاباتی.

توسعه یافته و با آن در خانه تیم برنده کار (که خواهد بود که با نام تجاری بزرگترین بازاریابی فشار پس از آن تاسیس شد در سال 2014) چالش های پیش فرض های اطراف کلمه “برهنه” در صنعت مد است.

‘یک نوع متفاوت از برهنه’

“[این ایده در پشت نام تجاری] است که یک مفهوم بسیار ساده” اهل کشور نوبی یا حبشه پوست بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی Ade حسن MBE توضیح داد: به درام.

“برهنه است و از جمله مهم رنگ در لباس زیر زنانه. اما به عنوان یک زن من هرگز نمی تواند پیدا کردن من ‘ساحل’ به عنوان آن را همیشه بژ.”

حسن بود قطعا نه تنها در نا امیدی. هنگامی که اهل کشور نوبی یا حبشه پوست خود را ارائه اولین محصول عکس در Instagram کمپین بی درنگ رفت و ویروسی تایید که او بر روی چیزی. اولین به روز رسانی آن را به دست آورد اهل کشور نوبی یا حبشه پوست 1,000 پیروان در یک هفته و در یک ماه عکس در ادامه به جلب بیش از 35,0000 یادداشت در وبلاگ Tumblr و بیش از 20 ، 000 Instagram followers.

شش سال پایین خط و نام تجاری در حال حاضر دارای Beyoncé به عنوان یک مشتری با ستاره پاپ پوشیدن برچسب عنوان بخشی از کمد لباس خود را برای او تشکیل’ تور. در سال 2017 حسن اهدا شد MBE برای ارائه خدمات به مد. اما با وجود این نشانه حرکت نام تجاری ساخته شده است در کوتاه زمان حسن گفت که تا به حال آن بازاریابی شده است عمدتا آلی است.

“از آنجا که هیچ کس انجام آنچه ما انجام می دهند زمانی که ما راه اندازی شد ما فوق العاده خوش شانس” او آشکار.

“بعد از ما شروع روند در رسانه های اجتماعی عمده هر خروجی یک داستان نوشت به نام تجاری است. همه در مورد آن صحبت شد یا retweeting یا ترجمه تصاویر. در آن زمان فقط من و یک کارآموز.”

هر چند این تیم رشد کرده است و پس از حسن توضیح داد که اکثریت اهل کشور نوبی یا حبشه پوست تبلیغات و بازاریابی است که هنوز هم انجام می شود از طریق اجتماعی است.

“به عنوان یک نام تجاری ما نمی توانیم به انجام کمپین های بزرگ و یا مجله, تبلیغات, پس این فرصت با TfL فقط فوق العاده برای ما,” او اضافه شده است.

در حال حرکت به دور از tokenism

به مناسبت سال دوم این رقابت ها در ماه اکتبر TfL قرار مختصری که به چالش کشیده برندها و سازمان ها به توسعه خلاق است که بازار محصول خود را در حالی که ارائه یک “ظریف و معتبر” تجسم سیاه آسیایی یا اقلیت قومی (بام) مردم است.

مختصر تنظیم شده توسط TfL و شهردار لندن پس از بینش از لویدز نشان داد که اگر چه اقلیت های قومی نمایندگی در تبلیغات افزایش یافته و از 12 درصد به 25 درصد بین 2015 و 2018 بیش از 60 ٪ از تبلیغات هنوز هم برجسته تنها و یا اکثریت مردم سفید.

“من دوست داشتم که تمرکز این سال رقابت بر اقلیت های قومی” اظهار نظر حسن. “وقتی که می آید به نمایندگی از مردم سیاه و سفید در تبلیغات و یا در رسانه ها به طور کلی آن را کاملا tokenistic یا کلیشه ای است.”

برای مبارزه با این عمل بد در کمپین برنده اهل کشور نوبی یا حبشه پوست می پرسد ” چه شود به شما چیست؟’ ارسال شد بررسی توسط یک پانل از قضات که متشکل تبلیغات و رسانه ها و کارشناسان از تالار شهر و TfL نمایندگان و نام تجاری انتخاب شد به دلیل پررنگ و فراگیر تصاویر که در آغوش طیف وسیعی از سنین و انواع بدن و همچنین پوست تن.

به عنوان برنده این سال رقابت اهل کشور نوبی یا حبشه پوست را دریافت £500,000-ارزش برجسته فضای تبلیغاتی در سراسر TfL شبکه از جمله فضا بر روی صفحه نمایش دیجیتال در اسکله قناری و سراسر JCDecaux انگلستان دیجیتال سرپناه اتوبوس شبکه.

“ما می خواهیم برای باز کردن مکالمه تصویر کشیدن تنوع و جشن سیاهی” توضیح حسن در آنچه با نام تجاری امیدوار به دستیابی از طریق رقابت است. “ما می خواهیم به یک لبخند به مردم به خصوص مردم سیاه و سفید هنگامی که آنها را ببینید یک کمپین است که نمی کند, ویژگی یک نشانه فرد سیاه و سفید – اما واقعا نماینده ما است.”

اگر چه یک گام در مسیر درست است و هنوز آنقدر زمین ساخته می شود برای مبارزه با تبلیغات “یک بعدی از سیاهی”.

به دنبال به جلو, حسن معتقد است که حل این چالش در مورد خیلی بیشتر از نام تجاری.

“بسیاری از بار شما را تا پایان با tokenism هنگامی که شما لازم نیست که هر کسی در این اتاق که در واقع می توان گفت آنچه در آن می خواهم به بخشی از بام جامعه” او استدلال کرد و گفت نمایندگی در صنعت تبلیغات مورد نیاز برای تغییر در یک تصمیم گیری در سطح است.

اهل کشور نوبی یا حبشه پوست پیروزی زیر از Holland & Barrett گرفتن TfL جایزه تاج در سال گذشته است. مختصر خواسته برندها را بهتر منعکس کننده تنوع از زنان در این شهر است. Holland & Barrett برنده ایده پنجه “آخرین تابو” است که اغلب می شود در کنار تبلیغات – یائسگی.

ایجاد شده توسط پابلو ‘من.هیچ.مکث’ کمپین برفلد طیف متنوعی از زنان رفتن را از طریق یائسگی و برجسته چالش هایی روبرو هستند از جمله از دست دادن زنانگی و هویت خود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de