تعداد کانال های تلویزیونی دریافت شده توسط خانواده های ایالات متحده می افتد به طور چشمگیری

تنها برای دومین بار پس از Nielsen شده است گزارش داده
نشان دادن اثر از تلویزیون کانال تکه تکه شدن, درصد از کانال های تلویزیون کوک در واقع در سال گذشته افزایش یافت.

داده که تحقیقات مخبر و تحليل دادهها از طریق یک درخواست ویژه از نیلسن نشان می دهد درصد از کانال های تلویزیونی و تنظیم توسط
میانگین تلویزیون خانوار افزایش یافت و به 6.8 درصد در سال 2019 از 6.6 درصد در سال 2018 معکوس جهت رو به پایین است که رخ داده است در هر سال به جز سال 2008.

نیلسن تحلیلگران را توضیح دهد, دلیل برای
حرکت اصلاحی صعودی اما تحقیقات مخبرتجزیه و تحلیل ها نشان می دهد این بود که با توجه به ناگهانی کاهش در تعداد کانال های در دسترس به طور متوسط تلویزیون خانوار در سال گذشته از افزایش
متوسط تعداد کانال های مشاهده شده است.

دقیق تجزیه و تحلیل داده ها در دسترس است به مشترکان از تحقیقات مخبراما خط بالا است که متوسط تعداد کانال های
دریافت شده توسط ایالات متحده تلویزیون خانوار کاهش یافت و شتاب به 179.5 در سال 2019 از 191.8 در سال 2018 است.

تبلیغات

تبلیغات

در حالی که متوسط تعداد کانال های دریافت شده رو به کاهش پس از آن به اوج خود رسید در سال 2005 2019 است 6.5%
کاهش تلفظ رها کردن.

آن می تواند منعکس کننده که خانواده های آمریکایی در حال برش بازگشت خود به اشتراک کانال تلویزیون بسته به خصوص که بیشتر از آنها حرکت می کند تا به حق بیمه و آگهی های پشتیبانی شده
OTT خدمات اشتراک, اما به هر صورت آن قابل توجه است و چیزی برای نگه داشتن چشم در.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

ایندکسر