Obit: پیشگام رسانه ها محقق گیل Metzger مرده در 83

گیل Metzger یک زمان
صنعت رسانه ها محقق درگذشت دوشنبه. او 83.

Metzger یکی از آخرین نسل از اوایل پیشگامان پژوهش رسانه و مخاطبان اندازه گیری که شامل امثال
نیلسن بنیانگذار Arthur C. نیلسن شد و بسیار مورد توجه برای هر دو آماری خود را فراست و همچنین تحقیقات او صداقت.

Metzger که در واقع شروع کار خود را در Nielsen چپ به
co-یافت در صنعت رسانه ها محقق آماری Research, Inc., با جرالد گلاسر. آنها تقسیم روپیه به دو نهاد به فروش می رسد و در دو بخش در سال 2001: اصلی رادیو اندازه گیری کسب و کار به رقیب
Arbitron (که از آنجا به دست آورد و جذب شده توسط Nielsen); و سفارشی چند رسانه ای بخش تحقیقات که فروخته شد به دانش شبکه.

اما Metzger است که شاید بهترین و شناخته شده برای ایجاد هوشمند (سیستم های اندازه گیری و گزارشگری تلویزیون) ابتکار آغاز شد که
زندگی زمانی که صنعت تلویزیون راه اندازی سری به ممیزی Nielsen در تلویزیون مخاطبان سیستم اندازه گیری.

تبلیغات

تبلیغات

شبکه های سازمان ها و تبلیغ و سپس حمایت روپیه برای راه اندازی یک جدید state-of-the-art TV
مخاطبان اندازه گیری آزمایشگاهی که کمک نوآوری های دیجیتال به بازار – پرداختن به آنچه که بسیاری تصور می شود کهنه روش های مورد استفاده توسط Nielsen.

در میان چیزهای دیگر,
Metzger پیش بینی یک “هوشمند کد” پاک نشدنی کد که تابع
مانند جهانی کد محصول (UPC) برای تلویزیون را قادر می سازد آن را به ردیابی در سراسر پلت فرم بدون در نظر گرفتن فن آوری مورد استفاده برای توزیع آن.

“برای گیل Metzger ‘استانداردهای
دقت و صداقت’ بودند پسوند پایه ارزش های انسانی – اخلاق و صداقت و انصاف. هرگز در موقعیتی یا monetarily محور” یاد می بری فیشر یکی از آژانس ها و رسانه ها
اجرایی که از نزدیک با Metzger در انواع طرح های پژوهشی.

“گیل تدریس یک نسل از مدیران تبلیغات است که شما می توانید صادق باشید و موفق. این
استانداردهای اندازه گیری گیل ایجاد شده به همراه داشت حقایق که بر اساس آن هوشمند و قابل اعتماد رسانه ها تخصیص تصمیم گیری می شود ساخته شده است. برای همه کسانی که جدید نسیم تا حدی ملایم و او چگونه فکر کردن در مورد کسب و کار خود بود و با شکوه
مسیر را دنبال کنید.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de