در سال 2020. جهان در هرج و مرج و در عین حال خوش بینانه در مورد آینده است. جایی مسیرهای به ریاست جمهوری هموار هستند توسط یک “الگوی رفتاری موثر استراتژی است.”

متاسفانه این بازکن برای یک ریبوت خانه از کارت یا فصل پانزده تاج. نمایشگاه ؟ غیر معمول شلیک از مایکل بلومبرگ-حمایت Instagram posts سیل جدول زمانی بیش از آخر هفته; آخرین مقابل در یک “wildly گران” در انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی است. چگونه من آرزو می کنم من در ساخت این.

سعی کنید و درک بهتری از این اجازه بازگشت به اصول اولیه. چه, واقعا, که, مدرن, الگوی رفتاری? خرس با این ارزشمند (اگر پوچ) سوال به اینها انتزاعی و اغلب گیج کننده جانوران; بخش فرهنگ پاپ قسمت اشتراک گذاری خود تاکید, تمام, تغذیه را همیشه در حال تکامل روح زمانه. و به درخواست این خوب است. در دوران غیر قابل پیش بینی وجود دارد هیچ شرم در تلاش برای درک بهتر چیزی بسیار آشنا و در عین حال پس از لحظه ای.

وقتی که می آید به تبلیغات سیاسی هر چند ‘چه ؟’ است که واقعا فقط یکی از بسیاری از پرسش های ما باید درخواست; به صورت جهانی افزایش تبلیغاتی الگوهای رفتاری دشوار است به پلیس و – در نهایت – خطرناک است. فکر می کنم خبر جعلی اما Spongebob Squarepants یا Darude – Sandstorm. یک بار دیگر من که جدی است.

که پاپ-فرهنگی القاب می تواند تاثیر سیاست است که بدون شک – 2016 آمریکا انتخابات یک مثال واضح. که بسیاری از این واقعا بسیار خنده دار است و نه در سوال – استرالیا به عنوان رسانه های قهوه ای ژاکت کش باف پشمی یا Betoota مدافع به طور منظم نشان می دهد. و وقتی که می آید به کسانی که در واقع در انظار چنین می بود بسیار زیاد گله از اینترنت است که شما در واقع می شود به انکار عقل متعارف است که سیاستمداران نیست در واقع می خواهید برای تبدیل شدن به الگوهای رفتاری. یا به memed (با این حال گفته شده است). ‘چرا هر کسی خوردن پیاز خام برای کل Instagram برای دیدن؟’, شما ممکن است بسیار منطقی بپرسید.

اما تیتر واقعی در اینجا این است که معکوس ممکن است در واقعیت رخ داده باشد. که در انتخابات در سراسر جهان ساخته شده-برای-Instagram لحظات به نظر می رسد – به طور فزاینده ای به فراوانند آنجا توسط طراحی به عنوان با بدبختی.

بنابراین سیاسی الگوهای رفتاری وجود دارد. بزرگ. بزرگترین سوال باید منشأ آن. به بلومبرگ کمپین کردم این تا حدودی حق خود را اعلام کرد ‘داغ طول می کشد’ به عنوان #sponsoredposts. شفافیت است به تحسین می شود صرف نظر از یک نامزد سیاست و از جمله افشای حتی ممکن است برنده رای گیری و یا دو – در این مورد از طریق cannily خود آگاه ‘میلیاردر-در-Facebook’ ذکراست و اسلاید-into-the-DMs سبک ریف. اما استراتژی های مانند این نیز به نظر می رسد فقط به عنوان طراحی شده است برای تولید عناوین (مانند یک vaunted مقاله نیویورک تایمز) از واقعی نامزدی رای دهندگان. به دست آورده رسانه ها به عنوان آنها می گویند.

در حال حاضر واقعی “اثر” از این خاص “الگوی رفتاری استراتژی” بعید به نظر می رسد. “با تشکر از شما من از آن متنفرم”, پاسخ خرس خاکستری اد Droste تقریبا بلافاصله تحت یکی از ریز گردد بلومبرگ Instagram posts. “شما نمی توانید خرید رای من “, کف پشت دیگری مفسر در کنار فورا یاد “با تشکر برای اذیت نمودن memesphere”.

اما خطر این است که واقعا در این کمپین و این یکی از بد محتوا littering ما خبرخوانها. آن است که از تیره ریشه soundbites که خود را اعلام نمی شود. از بازیگران خارجی و اعضای حزب به طور یکسان پخش كردن, سیاسی takedowns مبدل به عنوان Spongebob Squarepants ولنتاین کارت روز یا بیدار واکنش های gif.

این دنیای وحشی وجود دارد و به آن نوع رفتار ما باید می گویند با تشکر از تو ،

تیم های تیز منطقه ای است رئیس یکپارچه استراتژی طراحی و خلاق در GrowthOps.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im