Ofcom یک کوه به صعود در آن نقش جدید به عنوان رسانه های اجتماعی تنظیم کننده

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

Ofcom در نقش رسانه های اجتماعی دیده بان دقیقا چیزی است که ما نیاز به پرورش یک محل امن تر برای برندها و مصرف کنندگان آنلاین. اما آن را بیش از حد کوچک و بیش از حد دیر شده ؟

رسانه های اجتماعی تبدیل می شود شیرین 16 در این سال است. من به یاد داشته باشید تولد خود را به خوبی. در روز بی پروا رسانه های جدید رونق در ماه جولای سال 2006 به طور دقیق نوشتم اولین صفحه ویکیپدیا در رسانه های اجتماعی. تمام آن را در زمان خاموش به سرعت پس از آن. کاملا به همین دلیل آن را گرفته و این برای انگلستان رسانه های تنظیم کننده را نیز تبدیل به رسانه های اجتماعی ناظر است فراتر از من و آن را به یک عظیم کار در دست خود را.

برای مارک های این حرکت بسیار حیاتی است. امن اینترنت شرکت می تواند انتشار تعامل و تبلیغ بسیار ساده تر در راه است. به نظر من بیش از حد می رود بدون کنترل در رسانه های اجتماعی. این است که بسیار مشکل ساز برای برندها و آن را تغییر دهید. خبر بسیار خوش آمدید اما Ofcom به کمک نیاز دارد.

Ofcom که با توجه به کار رسانه های اجتماعی دیده بان مملو از مشکلات و بویش کمی بیش از حد, بیش از حد دیر است. پلیس آنلاین مضرات گام مهم است اما من ترس از ماشین در حال حرکت است خیلی آهسته به عقب.

مقیاس کار اولین چیزی که به در نظر گرفتن. با توجه به آمار رسمی منتشر شده توسط Facebook در آن در سه ماهه اخیر جامعه استانداردهای گزارش در طول نه ماه اول سال گذشته شبکه اجتماعی بسته شد یک میلیون مضر حساب در هر ساعت از هر روز. آن را نیز حذف 15 میلیون نفرت سخنرانی پست 18 میلیون قطعه تروریستی تبلیغات و 5.9 میلیارد قطعه از دادن. چگونه یک ناظر تنظیم چیزی در این مقیاس ؟

دامنه نیز یک فاکتور بسیار مهم در اینجا. من از ترس است که با داشتن یک انگلستان تنها ناظر است و باریک اندیش و غیر واقعی به عنوان مارک های کار در سراسر مرز. شبکه های اجتماعی جهانی طراحی و به صورت محلی و متنوع. مقررات و قوانین نیاز به جهانی با طراحی بیش از حد و یا تاثیر محدود خواهد شد.

در سال 2019 به عنوان مثال ما شاهد Instagram اعلام بسیار استقبال بان کی مون در تصاویری که ترویج خود آسیب برساند. آن را نیز آغاز شده trialling ویژگی های خاصی است که کاهش فشار بر کاربران برای رسیدن به معیارهای مانند دوست دارد – چیزی که مدیر عامل Instagram اعلام کرده است یک حرکت برای ایجاد یک محیط زیست مثبت.

در سمت تلنگر, شبکه های اجتماعی مانند Infinite در حال کشیدن در جهت مخالف است. Infinite منتشر نه تنها از نظر تعداد کاربران و پست ها بلکه کل از کاربران و محتوای منتشر مجموع در مشخصات کاربر مانند رسانه های اجتماعی محبوبیت نمره.

Infinite ممکن است به نظر می رسد کاملا به عنوان نام تجاری پسند به عنوان Instagram در حال حاضر, اما این یک کلاسیک مخل مبتکر حرکت می کند. Infinite احتمال عرضه بیشتر جریان اصلی با نام تجاری محتوای فرصت ها در طول زمان تا سوال برندها باید اینجا بپرسید این است: “آنچه که در زمان مناسب به درگیر شدن؟”

آنچه که ما ممکن است در اینجا این است که یک دست انداز سرعت را برای علامت های تجاری. آنها ممکن است نگاه Ofcom اولین حرکت خوب برای شبکه های اجتماعی است که شکستن قوانین خود را و شروع به بازی آن را امن تر با اجتناب از آب متلاطم.

ما می تواند همچنین مارک های رفتار خود را بیشتر در رسانه های اجتماعی که در طول تاریخ شده است بیشتر تجربی پلت فرم برای بازاریابی نام تجاری. کمپین های رسانه های اجتماعی از برندها به طور معمول بیشتر اهل تفریح و بازی و قطع نزدیک به استخوان از رسانه ها پخش است که Ofcom در حال حاضر تنظیم.

در همه صداقت, من تعجب آن را گرفته و این برای رسانه های تنظیم کننده را در رسانه های اجتماعی. Ofcom است مسلما بزرگترین گرفتن کار هر تنظیم کننده تا کنون دیده ام. این به وضوح یک گام در مسیر درست است اما بسیار از یک نوزاد یک, و تنظیم کننده ممکن است باید از این ابزار بلافاصله در اختیار دارد برای انجام این کار مورد نیاز است.

مارک های خود ادامه خواهد داد و منجر به راه در ایجاد یک تمیز و امن تر فضا آنلاین. آنها اغلب گزارش, افترا امیز, توهین آمیز و مضر محتوا به طور مستقیم به شبکه های اجتماعی است. آنها همچنین باید به خوبی آموزش دیده و اختصاصی تیم به تعامل با خیال راحت با مصرف کنندگان است.

من مطمئن هستم که Ofcom می خواهند به کار از نزدیک با کارشناسان است که پدید آمده در بخش خصوصی مارک های پیشرو و ارتباطات بدن به منظور بررسی چالش ها و فرصت های پیش رو است.

در عمل این قانون به خودی خود – که هنوز در حال پیش نویس – ممکن است به خوبی دیکته چه Ofcom نقش به عنوان ناظر برای اینترنت و رسانه های اجتماعی آنلاین و مضرات در انگلستان است. بر این اساس تنها زمان خواهد گفت که آیا اخبار امروز خواهد بود یک تحول یکی برای رسانه های اجتماعی است.

درو Benvie است مدیر اجرایی Battenhall. او TED talk: چگونه ما راه اندازی مجدد رسانه های اجتماعی است ؟ بررسی مسائل ایمنی و نفوذ آنلاین.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>