Olay مسائل skin retouching بان کی مون در تبلیغات

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

Procter & Gamble متعلق به محصولات مراقبت از پوست با نام تجاری است در پاسخ به یک رشد واکنش پوست در برابر رتوش با تعهد به توقف این عمل در تمام تبلیغات خود را تا پایان سال است.

پوست رتوش مستلزم ریز دانه دستکاری را برای دور کردن لکه های, اما این تعقیب کمال است طراحی یک شمارنده-واکنش در میان کسانی که نگران ترویج غیر واقعی آرمان.

تصدیق این نگرانی به سر Olay را پایبند به یک پوست وعده’ تعهد اصالت سراسر مارک های چاپ, دیجیتال, را خارج از خانه و تاثیر گذار خروجی در سراسر شمال امریکا از 2021 تضمین که هیچ مدل های ویژه را متحمل خواهد شد روش.

اولین نگاه اجمالی از این عصر جدید می آید در صورت از مارک های ایجاد فضا برای زنان سوپر باول بازگشت به عنوان به خوبی به عنوان من Olay جدید, چاپ, کمپین توسط گورکن و زمستان بازیگران unretouched تصاویر Busy Philipps, دنیس Bidot و لیلی سینگ.

به عنوان نام تجاری متعهد به این چشم انداز جدید آن هشدار داده است مایل به jettison هر کسی که نمی به اشتراک گذاری این آرمان با کیت DiCarlo, Olay ارشد ارتباطات رهبر بیان کرد: “ما مایل به پیاده روی به دور از تاثیرگذاران که علاقه مند به تولید محتوا است که مطابق با این استانداردها.”

این رویکرد آغوش شده است CVS Pharmacy, Asos و American Eagle Outfitters که هر شاغل unretouched مدل در مواد تبلیغاتی.

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>