متولد در ونکوور دنیس Gassner است رفتن به طراح برای برخی از تلفن های موبایل بزرگترین فیلمسازان.

George MacKay, ستاره فیلم 1917. جنگ جهانی اول داستان از سام مندس یک شاهکار فیلمسازی است و مورد علاقه را به نفع خود بهترین تصویر در این سال اسکار است. Universal Pictures / jpg

طراح تولید دنیس Gassner خواهد شد با پوشیدن 30 ساله با کت و شلوار هنگامی که او نشسته در تئاتر دالبی در لس آنجلس در فوریه. 9 انتظار برای دیدن اگر او و لی Sandales برنده جایزه اسکار برای موفقیت در طراحی و تولید کار خود را در نامزد بهترین فیلم اسکار در سال 1917.

اما با توجه نیست فقط هر دست کت و شلوار.

“من پوشیدن همان لباس رسمی پوشیده بودم وقتی که من برنده برای Bugsy” گفت: Gassner که همراه با نانسی Haigh جمع آوری اسکار بهترین کارگردانی هنری-مجموعه دکوراسیون در سال 1991 برای Warren Beatty-بازیگران فیلم است. “این تنها (لباس رسمی) من تا کنون داشته اند و من فکر می کنم گران قیمت ترین چیزی که من تا کنون خریداری و در سال 1991. بنابراین استهلاک شده است بسیار خوب است.”

برای ثبت این کت و شلوار جورجیو آرمانی Classico دو سینه لباس رسمی.

“سبک متناسب با, فیلم, من, را, شما می دانید, در این دوره فیلم گفت:” 71 ساله در ونکوور مادری که اعتبار 40 سال از یوگا به عنوان کلیدی برای اتصالات به یک دست کت و شلوار خریداری شده به عنوان یک مرد بسیار جوان.


طراح تولید دنیس Gassner است که نامزد خود را برای هفتمین جایزه اسکار برای کار او در این فیلم در سال 1917. عکس: Kevin زمستان/گتی ایماژ

کوین زمستان / گتی ایماژ

این دوره فیلم به ارمغان آورده است که او را به نشان می دهد هفتمین جایزه اسکار نامزدی (آخرین نامزدی بود 2018 را Blade Runner 2049) حماسه جنگ جهانی اول, درام, از سام مندس در مورد یک جفت از سربازان جوان (Dean-Charles Chapman and George MacKay) که فرستاده شده را در یک ماموریت به تلاش برای ارائه یک پیام برای متوقف کردن یک حمله که منجر به از دست دادن زندگی برای زبان انگلیسی ،

بهترین-تصویر مورد علاقه و اخیر بافتا رفتگر از جمله طرح تولید برای Gassner و Sandales یک شاهکار بصری است که به نظر می رسد مانند آن را برای یک مدت طولانی و مداوم شات. از آن نمی باشد. این یک سری از عکس های که دقت قرار داده و با هم به قریب به اتفاق تصور که آن را در یک شات و به شما که بیننده هستند سمت راست وجود دارد در کنار ترس مردان جوان به عنوان آنها را به این سفر خطرناک از طریق فرانسه battlegrounds.

این علائم پنجمین بار Gassner کار کرده با مندس و نهم فیلم او انجام داده با استاد فیلمبردار Roger Deakins.

آن را در زمان بیش از یک سال برای تکمیل در سال 1917. هر صحنه و شات قرار داده شد هم مانند پیچیده رقص با نهایت پیچیده در طراحی رقص.

“شما فقط می توانید انجام دهید که هنگامی که شما یک مقدار زیادی از تجربه و به خصوص با رفاقت که سام و راجر و من. روابط قدیمی” گفت: Gassner. “این نوع یک اینچ-توسط-اینچ سفر. تعریف آن را اندازه گیری آن, بحث در مورد آن و طراحی آن و ساختمان آن و تیراندازی آن است.”


Schofield, George MacKay, پیش زمینه با دیگر سربازان در سال 1917 های حماسی جدید از برنده جایزه اسکار فیلمساز سام مندس.

عکس های اعتباری: فرانسوا Duhamel / jpg

به عنوان خود واقعی طراحی Gassner گفت که او تا به حال یک حس از آنچه او می خواست برای ایجاد به عنوان به زودی به عنوان او به پایان رسید خواندن مندس اسکریپت.

“من واقعا می خواستم به یک dreamscape محیط زیست و یا کمی سورئال یک دلیل که نوع می رود به زمینه چه کسانی که پسران باید از طریق رفته” گفت: Gassner. “سورئال عنصر از جنگ. آن را قطعا نمی شد خود را به زندگی عادی.”

همه چیز شما را ببینید در این فیلم واقعی است و هیچ جزئیات می رود خود خسته شده اید.

“همه چیز شما را دیدم ایجاد شده توسط هنرمندان. من با استفاده از واژه هنر جنگ. این است برای رفتن به یک رویکرد است که همه چیز باید دقیق” گفت: Gassner در مورد خود توضیح مختصر برای کسانی که کار با او در طراحی این فیلم است. “این رفتن به در راه است که این امر شده اند انجام می شود اگر ما به عنوان انجام آن به صورت واقعی است.

“هر کسی که مشغول به کار در این فیلم من به آنها صحبت کردیم در مورد آن است. که خود فرمان: به مطمئن شوید که همه چیز آنها بود دقیق است.”

هر مرحله و جنبش گذاشته شد قبل از عکسبرداری است. وجود دارد نه یک اینچ از این فیلم بود که اندازه گیری مشخص شده در نظر گرفته و به بالاترین درجه.

“ضرب و شتم ضرب و شتم گذاشته شد. این یک چیز بسیار پیچیده برای انجام” گفت: Gassner. “این یک باشگاه رقص. به نظر من کمال به دلیل آن بود.”

این بود که به راحتی یکی از این بیشتر خواستار فیلم Gassner کار کرده است در پنج دهه در کسب و کار.

“آخرین روز بود صحنه ای که در آن جورج جهش به رودخانه از پل. سام راجر و من همه ما در هر نگاه و به من گفت: “من فکر می کنم من کاملا خسته است.’ ما همه شروع به خنده گفت:” Gassner. “این شگفت انگیز است که شما را از طریق یک تجربه مانند این و شما می توانید لبخند در آن و به هر یک در آغوش گرفتن و بگو به خوبی انجام می شود.’ آن را مانند در حال اجرا فوق العاده-مسابقه دو ماراتون. شما از طریق خط پایان و شما می گیرند و شما در آغوش یکدیگر.”

Gassner متولد ونکوور در سال 1948 و در اینجا زندگی می کردند برای مدت پنج سال قبل از پدر و مادر خود را در زمان او و برادرش به پرتلند سنگ. او مطرح شد وجود دارد و رفت به دانشگاه اورگان در یوجین جایی که او به تحصیل در رشته معماری. آن را در آن زمان که او را دیدم David Lean 1962 شاهکار سینمایی لارنس عربستان و همه چیز تغییر کرده است.

“من گفت: ‘حالا که بزرگ است. که بزرگ و من می خواهم به انجام است. که بزرگتر از هر ساختمان من همیشه می تواند طراحی و ساخت’ پس از آن در مورد داشتن یک تخیل” گفت: Gassner که از نقل مکان به لس آنجلس در سن 21 و ثبت نام در ArtCenter دانشکده طراحی.

این در حالی بود در پاسادنا کالیفرنیا کالج است که او و رفیق تصمیم رفتن آنها به یک کار مشغول به کار برای فرانسیس فورد کاپولا در آخرالزمان در حال حاضر. و بقیه به عنوان آنها می گویند این است که تاریخ به عنوان Gassner را به طراحی پوستر فیلم افسانه ای کاپولا فیلم.

همیشه در تقاضا Gassner در زمان 1917 کار بیش از دیگر فیلم جیمز باند — او انجام داده است در حال حاضر سه و دو با مندس.

“آن ناشناخته” گفت: Gassner وقتی پرسیده شد که در مورد آن تصمیم به رفتن به جنگ با مندس. “من نمی دانم که خیلی در مورد جنگ بزرگ و من می خواستم برای کشف و امیدوارم بگویید حقیقی از داستان است.”

داستان برای 1917 آمد از مندس خاطرات از داستان های پدر بزرگ خود را به یک جنگ جهانی اول جانباز گفت: او به عنوان یک بچه.

“آن را قدرتمند ترین اسکریپت من تا کنون خوانده گفت:” Gassner.

و Gassner دیده می شود برخی بسیار بزرگ اسکریپت. نگاهی به رزومه کاری خود را و شما نمی تواند کمک کند اما مطلق “مرسی.”

“این یک سفر خوب” گفت: Gassner دو زمان بافتا برنده (جاده به تباهی و Truman Show) که در مورد خواسته خود را IMDB صفحه لیست.

بیشتر شبیه به حماسه سفر.

او انجام داده است شش برادران کوهن فیلم و کار با امثال بری لوینسون, Tim Burton, علامت Forster Denis Villeneuve راب مارشال و Chris Weitz. و او بخشی از یکی از سینما ترین طبقه franchises — Bond, James Bond.

“این هیجان انگیز بود” گفت: Gassner در مورد فیلم باند (شبح Skyfall و Quantum of Solace). “وجود دارد مقدار زیادی برای انجام به دلیل وجود یک سابقه … این یک مسئولیت بزرگ است و چیزی است که من خوش شانس بوده است به انجام سه بار و من احتمالا دوباره بعد از آن و پایین خط.”

سرگرم کننده واقعیت: تک شات باز روز از مرده صحنه در شبح به کارگردانی مندس است که در آن الهام بخش برای سال 1917 یک شات نگاه را از آمد.

“اینجا جایی است که ما این ایده را به انجام 1917” گفت: Gassner. “ما نمیفهمد که چگونه به آن را انجام دهد و آن را در واقع بسیار سرد است.”

زمانی که Gassner خواسته است در مورد لیست شگفت انگیز از با استعداد فیلمسازان کرده و با او مکث و می گوید: “این همیشه سرگرم کننده با دوستان.”

اما وجود دارد چیز دیگری به غیر از یک زمان خوب با بگیرید و یاد دهید که متصل به نقطه بین پروژه های قابل توجه خود را حرفه ای ؟

“قصه گوهای خوبی هستند. همه چیز در مورد داستان. که همه من در مورد مراقبت از, است, داستان” گفت: Gassner.

با بیانیه ای که در حمایت از داستان به نظر می رسد تنها اتصالات برای پایان دادن به این قطعه با یک داستان بزرگ.

آن 2002 و Gassner بود که در فرمانداری توپ پس از اهدای جوایز اسکار. در حالی که سیم پیچ راه خود را از طریق جداول به حمام کسی تضعیف صندلی خود را دوباره به مسیر خود است. وجود دارد در مقابل Gassner بود, بازیگر افسانه ای پیتر اوتول لارنس در لارنس عربستان.

اوتول بوده است شرکت در اوایل شب با جایزه یک عمر دستاورد.

“من گفت:,” اوه, آقای o’toole, من می خواهم خودم را معرفی کنم. نام من است دنیس Gassner. من اینجا هستم چون من نامزد دریافت جایزه برای فیلم و تبریک خود جایزه یک عمر دستاورد.’

“و سپس به من گفت:” من امروز اینجا هستم به خاطر شما و آنچه شما را در لارنس عربستان,’ ” گفت: Gassner.

“او به من نگاه کرد و متمایل و گفت:” من افتخار.’

“سپس او گفت:” کجا می روی؟’ من گفت: “به مستراح و گفت: آره من بیش از حد. اجازه دهید بروید.’

“بنابراین من ایستاده بود کنار پیتر اوتول در ادرار و به من نگاه کرد و گفت:” هی پیتر هنگامی که شما را در صحرا که در آن شما توالت ؟ “و او گفت:” در هر نقطه من می خواستم.’ “

و برش.

dgee@postmedia.com

twitter.com/dana_gee

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de