مسن بینندگان تلویزیون در ادامه به پرداخت بیشتر
با توجه به تبلیغات تلویزیونی از همتایان جوان تر.

TVision یک تجزیه و تحلیل رسانه های شرکت است که اقدامات viewability و توجه برای آگهی های بازرگانی تلویزیون می گوید بینندگان 65 سال و
مسن باید توجه شاخص 44.1 درصد در مقایسه با کسانی که کمتر از 18 سال در 32.7%. آگهی های تلویزیونی viewability نیز بالاتر مسن در میان بینندگان تلویزیون در 76.4% در مقابل کسانی که زیر 18 سال در 60%.

Viewability و افزایش توجه برای بینندگان در موفقیت هر سن بخش هم سن 18-24, 25-34, 35-44, 45-54 و 55-65-با توجه به مطالعه است.

TVision تعریف می کند “viewability” به عنوان چگونه به طور موثر بینندگان نگهداری می شوند در اتاق در حالی که تبلیغات بر روی صفحه نمایش — درصد از تمام این آگهی ها که در آن یک نمایشگر در اتاق برای دو نفر یا بیشتر
ثانیه است.

“توجه” تعریف شده است که چگونه به طور موثر در یک تبلیغ برگزار توجه بینندگان در حالی که آن را پخش — درصد از تمام این آگهی ها که در آن بیننده به دنبال
تلویزیون صفحه نمایش برای دو یا بیشتر از دو ثانیه است.

تبلیغات

تبلیغات

تلویزیون viewability/توجه تا حد زیادی متفاوت است از نظر شبکه, برنامه نویسی دوره زمانی و تبلیغات خلاق, با توجه به
مطالعه.

در نیمه دوم 2019, بالا, آگهی های بازرگانی تلویزیون در نظر viewability شد: Juul بستر-ربات, Bausch+Lomb, NewDay, ایالات متحده آمریکا, Grammarly این RealReal و شانل. محدوده نمره
از 81% 78%. بالا توجه آگهی های بازرگانی تلویزیون: بستر-ربات, Chanel, Cosentyx, سیب, Bausch+Lomb, سبز, نقطه, و Cologuard. نمرات از 49 درصد به 46 درصد.

اخیر بالا پخش نشان می دهد در
از نظر viewability که در آن تلویزیون هوایی تجاری: ان بی سی “هماهنگی کامل” به دنبال ان بی سی “Sunnyside” CW را “نانسی درو” CBS است ”
کد CBS “جوان شلدون. بالا پخش نشان می دهد در شرایط آگهی توجه: CBS “کد”, CBS “جوان شلدون” NBC را در هماهنگی کامل”,
CBS” “باب دل Abishola” و ان بی سی “Sunnyside.”

TVision نمرات آمده از تکنولوژی تشخیص بینندگان در اتاق و چه
چشمان خود را به دنبال بدون شناسایی هویت کاربران است. داده های جمع آوری شده از 1 جولای تا 31 دسامبر 2019 از 5,000 خانه های ایالات متحده.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su