بازی های المپیک 90 درصد به فروش می رسد $1.25 B NBCU بیمه اگر بازی لغو

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

اگر چه Comcast را NBCUniversal نیست
انتظار هر گونه اختلال در آن پخش 2020 المپیک تابستانی بازی در توکیو در اواخر ژوئیه و اوایل اوت Comcast Corp. آن پادمان.

“در صورتی که آن را نمی, ما
بیمه و ما قراردادی حمایت” می گوید: برایان رابرتز رئیس/مدیر اجرایی Comcast پارسیان صحبت در مورگان استنلی رسانه های سرمایه گذار در کنفرانس, رویداد, در سن
فرانسیسکو در روز سه شنبه.

“ما سعی می کنید به پیش بینی برای حوادث بزرگ آنچه ممکن است اتفاق می افتد به طوری که ما در حال محافظت شده وجود دارد…. بنابراین باید وجود داشته باشد بدون ضرر وجود دارد نمی تواند بازی های المپیک است.
وجود دارد خواهد بود یک سود این سال است. اما ما در خوش بینانه در بازی های المپیک می رویم به اتفاق می افتد.”

Comcast پرداخت $1.45 میلیارد دلار در ایالات متحده TV sports, حقوق هزینه برای
2020 المپیک تابستانی در توکیو.

تبلیغات

تبلیغات

تلویزیون برخی از تحلیلگران و رسانه های دیگر مدیران را نگران کرده است که در حال انجام coronavirus مسائل در آسیا ادامه خواهد داد به یک اثر در
ورزشی و حوادث سرگرمی در ژاپن است.

در همان زمان دن Lovinger معاون اجرایی رئیس جمهور/تبلیغات خرید و فروش NBC Sports گروه با صدور بیانیه ای در
بازی های المپیک:

“ما به تازگی با پیشی گرفتن $1.25 میلیارد دلار در ملی تبلیغات برای توکیو است که ما بیش از فروش کل برای ریو 2016 و جدید المپیک رکورد است.”

Lovinger اضافه می کند که آن را به فروش نزدیک به 90 درصد از آن بازی های المپیک توکیو موجودی با یک اکثریت آن را tentpole حمایت مالی به فروش می رسد.

NBC تبلیغات موجودی در سال 2020
توکیو پارالمپیک نیز به فروش می رسد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>