توکیو 2020 برای همیشه خواهد بود asterisked در کتاب های تاریخ به عنوان اولین بار به تعویق افتاد بازی های المپیک همه گیر اجرا تاخیر به معنی آن است که در حال حاضر طولانی ترین-بازار عرضه شده بازی – یک واقعیت است که ارائه یک میزبان کامل از چالش های بی سابقه ای. در اینجا کمیته بین المللی المپیک به تازگی منصوب مدیر دیجیتال نامزدی, کریستوفر کارول می گوید درام چگونه وجود ندارد déjà vu با جدید ‘یک سال به” کمپین.

کریستوفر کارول توسط یک بازاریاب با تجربه با نانامی به بازی در Coca-Cola, Heineken و Under Armour زیر کمربند خود را. جدیدترین, نقش, در, دیجیتال, تعامل ایجاد شده توسط کمیته بین المللی المپیک هنگامی که آن را به سرعت متوجه شدم دیجیتال خواهد بود این عرصه است که باعث می شود یا می شکند 2021 به توکیو 2020.

“ما تا به حال قادر به نه تنها بحث بحث اما به راه رفتن راه رفتن هنگامی که آن را به رفتن به طور مستقیم به مردم” او توضیح می دهد. در حالی که حزب سوم پخش خواهد شد انجام همه آنها می توانند برای به دست آوردن بیشترین مقدار از اموال کارول تیم است که مسئولیت های بیشتر برای رانندگی هیجان این زمان در اطراف.

او صحبت کردن به درام در روز بازی را راه اندازی کرده اند اما که در حال حاضر راه اندازی روز برای یک جدید-سال-شمارش معکوس مبارزات انتخاباتی. این قوی تر هم در پلت فرم سهام کوچک با 2019 خروجی دارد اما یک تجدید تاکید بر تناسب اندام و با هم.

خروجی بیشتر است “مردم محور” و “دیجیتال-led” نسبت به قبل کارول به ما می گوید. و آن را به – به عادات مصرف تا حد زیادی تغییر کرده و آنها را تغییر دوباره در زمان یک سال امیدوارم بهتر است.

بنابراین کارول تیم یک کل جدید سال از محتوا برای ارائه. این شامل رفتن داخل زندگی ورزشکاران با رسانه های اجتماعی مانند Instagram Live اتصال مردم به ستاره های ورزشی. مجازی جشنواره به دنبال گسترش المپیک و پارالمپیک روح.

توییتر در حال رانندگی شخصی مشعل المپیک emojis و مراسم نور مشعل. Infinite نیز در خط برای انجام بسیاری از بلند کردن اجسام سنگین در میان جوانان. مکالمات همچنان با سیستم عامل های دیگر. المپیک در حال کمک به قفل در پایین عمومی دریافت مناسب با در خانه تمرینات بیش از حد.

با مصرف کننده و ورزشکار مماشات وجود دارد سوال از نگه داشتن بازی های المپیک’ همه شرکای مهم شیرین است. “نبود یک, تازه, تخته, ما تا به حال برای ایجاد تغییرات لازم برای مبارزه, مثل بودن, دیجیتالی led و یکپارچه سازی تمام اعضای جنبش المپیک.”

جبران ارزش از دست رفته بود کلید و آن را به نظر می رسد مانند یک بن بست رسیده است. P&> فقط تمدید همکاری خود را با کمیته بین المللی المپیک و دیگر شرکای آماده به صبر از آرامش.

Airbnb یک شرکت کننده جدید به فضا, یک علت خاص برای نگرانی تجربیات شریک است. به احتمال زیاد محروم فیزیکی فعال سازی کسب و کار ساخته شده در اطراف, سفر, اقامت و تجربه شد و با توجه جدی تجدید نظر. مجازی ورزشکار تجارب بودن funnelled از طریق برنامه. “این هرگز رویای داشتن چنین دیجیتالی-چراغ رویکرد” کارول اضافه شده است.

در حالی که مسابقه به سیستم عامل جدید و فرمت های است که در جریان تاپیک جدید اهمیت گذاشته بر تلویزیون. “اجازه دهید روشن, نقش تلویزیون در واقع مهم تر است. و خطی است مهم تر از همیشه.”

خطی TV مصرف شده است تا شدیدا در مستند. علاوه بر این خانواده شده اند جمع آوری در اطراف بزرگترین صفحه نمایش در خانه. “این همه فقط رسانه” کارول می گوید: rubbishing یک بار شکاف بزرگ بین سنتی و رسانه های جدید.

بدون توجه به پلت فرم او یک ستاره شمال از روز خود را در برخی از بزرگترین علامت های تجاری. “ما نیاز به فکر می کنم در سطح جهان اما محلی عمل خدمت شخصی و موضعی تجربه,” او می گوید.

“اگر شما از طرفداران هاکی از گلاسکو و شما تبادل تنظیمات خود را با ما ما قادر به تهیه مطالب خود را از طریق تنظیمات خود ما المپیک کانال و همچنین از طریق دیجیتال ما مشارکت.”

و مانند بسیاری از ورزش ارائه دهندگان خدمات ارزش محتوا بایگانی شده و قابل درک به خصوص در المپیک کانال. این تنظیمات می تواند تولید دهه’ ارزش مربوط به تاریخ المپیک و صدها میلیون نفر ساعت از نامزدی اگر به طور کامل متوجه شدم.

بسیاری از افراد مانند المپیک یا حداقل مانند برخی از حوادث. و کارول نقش است که در غذا به همه مطالب نیاز در فرمت طول کانال, اولویت های محلی و گرفتن حق وقایع به مردم است.

پس چه هستند بازاریابی درس او می تواند به اشتراک گذاری از زمان خود را در نقش تا کنون ؟ “شما نیاز به زندگی می کنند چالاک زنده, طرفداران زندگی,” او توضیح می دهد که, اصرار بازاریابان خود را در کفش از زمانی که ساخت هر گونه تصمیم گیری.

در همان زمان او می گوید: بازاریابان نیاز به اتخاذ ورزشکار المپیک طرز فکر. “خود را در مرحله آموزش است فقط به عنوان خوب به عنوان شما را از فاز آماده سازی. آماده سازی فاز است فقط به عنوان خوب به عنوان عملکرد فاز. و عملکرد خود را در فاز تنها به خوبی به عنوان خود را بازیابی فاز.”

شما می توانید به تماشای “یک سال به” کمپین ویدیو زیر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de