در حرکت صعودی…

یکی از سخت ترین بخش های یک روزنامه نگار است که به مردم توضیح
چرا رسانه ها تمرکز زیادی بر روی اخبار منفی.

پاسخ ساده این است که مهم ترین اخبار اطلاعات است که بیشترین نتیجه را برای خوانندگان و اگر روزنامه نگاران می
اطلاع رسانی در مورد آن آنها ممکن است قادر به کمک به آنها در تصمیم گیری است که باعث رفتارهایی که منجر به نتایج بهتر. گاهی اوقات که می توانید اطلاعات خود را ذخیره کنید و کار کسب و کار خود و یا حتی خود را
زندگی می کند.

من تحت پوشش برخی از تلخ دوره گذشته 40+ سال — رکود و جنگ و حملات تروریستی آهسته حرکت طاعون (HIV/AIDS) و با حرکت سریع یک (که شروع
Nov. 8, 2016) اما من هرگز تحت پوشش هر چیزی به عنوان کامل فوری شوم پایدار تهدید وجودی به عنوان COVID-19 بیماری همه گیر. و من تلاش کرده ام بیشتر از همیشه برای پیدا کردن برخی از
نقاط روشن.

تبلیغات

تبلیغات

همانطور که معلوم است آنهایی درخشان را می توان در تاریخچه چرا که مردم رو به ستوه آورده و به عنوان به عنوان مشکل شده اند برای بشریت ما همیشه
آمد جلوتر در دراز مدت است.

که پیام از زمین من هفته گذشته از تیتو Ribeiro برزیل “انتقال دیجیتال” مشاور که فقط راه اندازی یک
پروژه با تمرکز بر حرکت صعودی از آفت. آن را به درستی به نام “رنسانس پروژه” و با الهام از این واقعیت است که بزرگترین امروزی همه گیر قرن 15 است “طاعون سیاه” بود که به دنبال بی نظیر سمت روشن برای بشریت — واقعی رنسانس.

“پس از طاعون سیاه یک جنبش شناخته شده به عنوان رنسانس افزایش می یابد
آوردن یک آگاهی: بازاریابی پایان میانسالی و آغاز عصر مدرن” Ribeiro می نویسد: در یک عرشه گردش به ترویج پروژه خود اضافه کرد: “جامعه رها از پیله قرون وسطی
اعتقادات که در آن فرهنگی و علمی ایده های شکوفا از خاکستر. هنر و علم را به دست آورد تمرکز. فئودالیسم داد راه را برای سرمایه داری و مذهبی دگماتیسم جایگزین شد عقلانیت.”

جای تعجب نیست که بیشتر از بقیه از روی عرشه یک Ribeiro زمین چرا برای نام تجاری خود را از مشاوره می تواند کمک به شرکت ها وجود دارد اما یک بخش وجود دارد که من را به یاد در مورد یک
مشابه زمین ساخته شده یک زن و شوهر از هفته پیش توسط Kantar مشاوره را J. Walker Smith: در حالی که بحران کنونی ناشی از یک بیماری واقعا در مورد یک دوره جدید از انسان “اختلال” که در نهایت منجر به یک راه بهتر از تفکر و رفتار.

اسمیت مورد این بود که این تغییر و تحول شد و در حال حاضر تجلی قبل از زمان همه گیر
و بود که شتاب در قرن 21 توسط یک سری از بحران از جمله 9/11, بحران مالی 2008 و در یک بازه زمانی بسیار گسترده تر, تغییر آب و هوا. اما خط پایین این است که ترکیب
اثر این است که مردم را وادار به فکر می کنم متفاوت در مورد خود و مهمتر از هر یک از دیگر. به اسمیت این است که شتاب تغییر مصرف کننده بازاریابی متمرکز بر “شما” به یکی
با تمرکز بر “ما”.

رنسانس پروژه Ribeiro دریافت نمی کند که خاص اما او خوب صفحه نمایش چگونه روشنگری بازی خواهد کرد (نگاه کنید به
زیر).

من نمی دانم چه “recharting” از مردم
کسب و کار و صنایع منجر خواهد شد اما مانند رنسانس امیدوارم که این کار منجر به یک است که در آن ما در نهایت به نسخه های فعلی ما باورهای قرون وسطی — رد علم و
فئودالیسم از هویت ما سیاست — به تمرکز بر روی چیزهایی که جهان را بهتر و پایدار تر محل.

من امیدوارم که ما نگاه به عقب در زمان طاعون به عنوان یکی است که باعث می شود ما
بهتر نه بدتر.

در ضمن توجه Ribeiro مشاوره و “ماندن ذن.” در حال حاضر از آن زمان به کار می کنند.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de