OpenAP بازار جوهر مقابله با iSpot.tv برای تلویزیون های اندازه گیری اسناد

OpenAP پیشرفته تبلیغات بازار است
امضا توافق نامه با iSpot.tv دادن سازمان ها و تبلیغ در زمان واقعی تلویزیون اسناد و OTT اندازه گیری.

OpenAP اعضای تهیه خطی تلویزیون و ویدئو دیجیتال موجودی به
بازار شامل AMC شبکه Fox NBCUniversal, ViacomCBS, Univision و کانال آب و هوا.

iSpot.تلویزیون در حال حاضر فراهم می کند اندازه گیری به این شرکت های رسانه ای.

بر اساس این توافق OpenAP iSpot ارائه خواهد شد عملکرد مبتنی بر اسناد در مخاطبان بر اساس مبارزات برای همه OpenAP تبلیغات/آژانس و مشتریان —
موجود و غیر موجود iSpot مشتریان.

با iSpot بازاریابان می توانید اندازه گیری افزایشی بیش از رسیدن خطی تلویزیون در تلویزیون ناشر مبارزات از طریق OpenAP
بازار.

بازاریابان می توانند اندازه گیری مبارزات انتخاباتی تلویزیون عملکرد از طریق iSpot و همچنین می توانید دریافت تحقیق در وب تبدیل خرده فروشی بازديد جعبه-دفتر فروش و برنامه نویسی
لحن-در حالی که اندازه گیری و تجزیه و تحلیل OTT مبارزات خطی با تلویزیون خرید.

تبلیغات

تبلیغات

این OpenAP بازار راه اندازی شد در ماه اکتبر 2019.

این OpenAP بازار
متصل به آژانس سیستم های برنامه ریزی و تقاضا به سمت سیستم عامل (DSPs).

OpenAP ادعا می کند آن را می رسد بیش از 90 ٪ از تمام ایالات متحده مخاطبان تلویزیون از طریق سه
پخش شبکه های 20 شبکه های کابلی و ارتباط حق بیمه دیجیتال تصویری سیستم عامل است.


 

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im