باز کردن از طریق بسته بندی

نوبت به بسته بندی خود را به قوی ترین رسانه های بازاریابی/ابزار. بسته بندی همواره یک عنصر حیاتی از یک محصول درخواست های بسیار زیاد در ما خرید تصمیم گیری. آن باقی مانده است فقط به عنوان مهم برای کسانی که به دلایل جز این که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای مخالف به بسته بندی که بی فایده است و سخت به بازیافت. وجود قوانین جدید به نظر با بسته بندی; که در آن کمتر است و بیشتر یک مشکل است.

سبز بودن با بسته بندی تبدیل به یک نقطه فروش و مصرف کنندگان می خواهم به می دانم که دقیقا چگونه سبز خود را بسته بندی شده است. به عنوان داده های بیشتر و بیشتر در دسترس می شود برای هر دو خریدار و فروشنده شفافیت در حال تبدیل شدن به یک عنصر ضروری در هنگام صحبت کردن در مورد یک محصول موفق.

به تازگی موسسه رنگ پنتون اعلام کرد که “کلاسیک آبی” بود, آن, رنگ سال – با مدیر اجرایی Leatrice Eiseman تفکر زیر بر روی آن: “ما در حال زندگی در یک زمان است که نیاز به اعتماد و ایمان” او می گوید. “آبی ما را تشویق به فراتر از آشکار برای گسترش تفکر ما; ما به چالش کشیدن فکر می کنم عمیق تر افزایش چشم انداز ما و باز کردن جریان ارتباطی است.”

آن مبالغ زیادی در مورد که در آن ما در سال 2020 باز-تفکر تفکر عمیق تر و بیشتر ارتباطات همه منعکس شده در انتخاب برنده. و ما نیاز به در نظر گرفتن این جنبه که واقعا مهم برای همه ما, بسته بندی, آیا ما با استفاده از رنگ و یا نه.

به ما فشار tech مرزهای آنلاین ما نیز باید آنها را به تبدیل شدن به بیشتر پایدار نیست. ما باید از این تکنولوژی برای ایجاد خوراکی “پلاستیک” پوشش گیاهی بسته بندی compostable بطری و کپسول قهوه و خیلی بیشتر. و ما نه تنها باید از آن استفاده کنید اما نشان می دهد مشتریان ما که ما در حال انجام این کار است. جاذبه یک innovatively بسته بندی سبز راه حل می تواند فقط به عنوان یک هم بزنید و به عنوان یک برنامه ابتکاری.

شفاف ما نیز باید با اعتماد به نفس است که آن را منعکس کننده هسته ای ما با نام تجاری. بسته بندی به راحتی می تواند و باید به عنوان بخشی از تجربه متصل است که ما نیاز به رانندگی در سال 2020 است. باید آن را یکی بیشتر touchpoint است که ارتباط ما با نام تجاری به کاربر.

بسته بندی می تواند و می خواهد به ما تحویل مزایای اگر ما استفاده از آن را هوشمندانه و اگر ما سرمایه گذاری به اندازه کافی خلاقیت ما است. ما باید به دنبال راه هایی برای آن را به کار سخت تر برای ما و ارائه به مصرف کنندگان ما بیشتر از فقط یک لفاف بسته بندی با هدف ارائه یک مطلب شخصی و تجربه های تعاملی از طریق بسته بندی. بسیار, بسته بندی, اگر خلاق و شفاف به اندازه کافی کمک خواهد کرد که تحت تاثیر انتخاب, خرید و سپس به دستورالعمل و یک کانال مستقیم ارتباطی و بازخورد. و همچنین به عنوان ارائه خریدار با یک فرصت برای اتصال به برند و همفکر دیگر مشتریان آن را با نام تجاری حتی بینش بیشتر در مورد عقاید و احساسات همه در زمان واقعی است.

صنعت نوشیدنی به نظر می رسد به سرقت رفته مارس در استفاده از شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) سنسور در بطری های آب در بطری و لیوان قهوه و این به کاربران ارائه می دهد تعاملی کانال از طریق محصول ملموس آنها در دست خود را. یک نوشیدنی سلامت و استفاده از RFID به آن صحبت می کنند به دستگاه های هوشمند خود را در جیب و یا بر روی مچ دست خود را و شما نه تنها فرو بردن یک مصرف کننده جدید در راه است, اما شما همچنین طراحی یک مکان جدید برای جمع آوری اول داده است.

ما به تازگی دیده می شود مبارزات با استفاده از آر که ایجاد مسابقات از طریق اسکن قوطی کوکا کولا Rani آب و این باید چیزی بیش از یک روزنه کوچک در درب. پیشرفت به سوی اهداف سلامت را می توان با کمک ردیابی مصرف و ارسال یادآوری زمانی که ما باید به دلیل دیگری glug. از طرف دیگر فروشنده می تواند مسیر قله ساعت و مکان از زمانی که و که در آن محصول خریداری شده است استفاده می شود و حتی دور ریخته شود.

از نظر B2B ما می تواند ارائه دهد هنوز هم بیشتر صادقانه و باز بودن با ردیابی محصول از منبع به قفسه. داده خواهد شد قابل ردیابی همراه خود را, سفر, خود, کارخانه, آن انبارها و تحویل آن و آن را اجازه می دهد تا مصرف کننده را تشکیل می دهند ذهن خود را با ارائه آنها را با داده ها به همان اندازه که ممکن است. و همچنین با استفاده از بسته بندی و عالی تکنیک های بازاریابی ما به دیدن استفاده می شود به ایجاد یک بیانیه جسورانه در قفسه ما در حال حاضر با استفاده از بسته بندی به باز کردن درب در هر مرحله از راه و نشان می دهد که ما می تواند به اعتماد ما مفتخریم با نام تجاری ما و ما چیزی برای پنهان کردن.

دوباره centreing تجربه

ما اجازه می دهد مصرف کنندگان دسترسی به پشت صحنه ارائه به کاربران تجربه و تجارب شخصی در طول راه. ما با نام تجاری اصول از هر کدام از زاویه آنها دیده می شود از همان خواهد شد و ما با دعوت از مشتریان ما به بخشی از آن.

اینترنت از چیزهایی که ارتباط بین همه دستگاه های ما از ما مسواک را به اتومبیل ما بدان معنی است که ما باید توانایی برای قرار دادن چیزی به عنوان ملموس به عنوان یک ترد بسته در مرکز یک تجربه است. سال پیش هومر سیمپسون حمایت قشنگ طعم ذرت مکزیکی میان وعده چقدر خوب خواهد بود اگر شما می تواند در حال حاضر اسکن خود را به صفحه اصلی سیمپسونها از طریق دیزنی+ و تماشای یک قسمت در حالی که شما بحران دور. دوباره آن ایجاد اتصالات و فرو بردن مشتری. یک نسخه محدود نوشیدنی های انرژی می تواند تا limited edition x-games فیلم در صفحه نمایش بزرگ خود را فقط با بودن در جدول خود قهوه.

با به طور کامل متصل تجربیات شما می تواند تبدیل به بسته بندی خود را به یک کانال رسانه ای از طریق استفاده از فن آوری است. استفاده از کدهای QR بر روی بسته بندی خود را برای اتصال مخاطبان خود را به دیجیتال تجربه است.

Tetra Pak اخیرا به ما شده متمرکز تر از همیشه در خود اثرات زیست محیطی و توسعه پایدار کار می کنند. آنها می خواستند یک محیط زیست با مضمون ایده برای ساخت یک بازی سرگرم کننده موبایل مسابقه که آزمایش به اطلاع کاربر در مورد بازیافت و تتراپک محیط زیست تاثیر است. و با طراحی خوب و خلاق به کمک آنها قادر به اتصال به هزاران نفر از کاربران در یک راه جدید و هیجان انگیز در همان زمان به عنوان گسترش نام تجاری خود پیام است.

German sausage غول کاری شاه هم می خواست به بسته بندی خود را بازی. با ساده AR اسکن آنها به طور ناگهانی باز جهان از بارکد اسکن, واقعیت افزوده واقعیت به رسمیت شناختن تصویر, جذاب, بازی ها, نظرسنجی ها و نظرسنجی ها, جمع آوری اطلاعات, نمونه, کوپن تخفیف, تابلوی, به اشتراک گذاری اجتماعی و تعاملی تصویری. همه این با چیزی بیش از یک اسکن از بسته بندی. همه همهجانبه و همه به عنوان یک جایزه به کاربر.

مواد غذایی و بسته بندی یک مسئله بزرگ در حال حاضر به عنوان ذکر شده در بالا ما نیاز به سبزتر می شود و ما نیاز به پیدا کردن راه هایی برای ارائه بیشتر از طریق آن. یک ظاهر ساده ایده درگیر یک جعبه پیتزا چنین گناه دستکمگرفتهشده ابزار که شامل یک کد QR. کاربران پس از آن می تواند در تلفن های خود را چرخش چرخ رولت انتخاب پر کردن قبل از نامگذاری منحصر به فرد خود را ایجاد. از اینجا ما اضافه کردن گزینه های به اشتراک گذاری و ناگهان پیتزا است و حتی بیشتر سرگرم کننده و حتی بیشتر مردم است. ما ایجاد یک برنامه با Bicardi هم که کمک تشنه بزرگسالان تصمیم می گیرید که کوکتل آنها ممکن است می خواهم از طریق یک زیبا و همهجانبه برنامه.

“خدمت پیشنهادات” در پشت خود عمو بن را به برنج در حال حاضر می تواند دستور العمل های ویدئویی ممکن است آن را در یک جیمی الیور سس بطری و این خود انسان است که به طور ناگهانی بر روی صفحه نمایش شما راه رفتن را از طریق آن. دوباره به اشتراک گذاشتن خلقت خود را با دوستان هنگامی که آن را انجام داده است. آن خدمات کامل است که صرف بطری سس یا بسته برنج فراهم می کند. جیمی الیور به شما می گوید آن را تمام عیار و دوستان خود را به طور ناگهانی شما دعوت به کمک به آنها را طبخ.

بازاریابان که در آغوش بسته بندی به عنوان یک خیابان می تواند به درک چیزهایی که شما حتی نمی دانند که به هم متصل بودند نقاشی بر همبستگی بین سن, محل, روز, طول درگیری و خیلی بیشتر از ما باید فضا برای در اینجا.

ما متعهد به سبز بودن ما متعهد به نام تجاری ما و ما متعهد به ارائه به مشتریان ما آنها کاربر نهایی و یا کسب و کار به دنبال در عادات مصرف. اگر شما می خواهید برای آمدن و دیدن برای خودتان انتخاب کنید تا یک جعبه و یک نگاه.

جنی استنلی بنیانگذار و MD در اشتها راه حل های خلاق.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de