ABC “جایزه اسکار” یکشنبه شب به طور متوسط
$1.98 میلیون دلار برای 30 ثانیه تجاری می گوید: تبلیغات تلویزیون شرکت تحقیقاتی SQAD — تقریبا همان است که سال گذشته قیمت گذاری با توجه به دیگر تخمین می زند. SQAD می گوید: به طور متوسط هزینه واحد برای یک
آگهی 30 ثانیه ای در محدوده از $1,689,300 به $2,272,900.

در همان زمان در رتبه های تلویزیون شدت کاهش یافته است. نیلسن می گوید: نتایج اولیه نشان می دهد که سه ساعت به علاوه هیچ میزبان پخش شد پایین 20% به
23.6 میلیون بیننده — تنظیم یک رکورد جدید کم است. آن 29.6 میلیون سال پیش; پخش صورتی که برجسته بدون میزبان برای اولین بار. قبلی تلویزیون بینندگان کم در سال 2018 شد 26.5
میلیون بیننده.

یک سال پیش Kantar Media می گوید: قیمت به طور متوسط از 30 ثانیه تجاری بود $1.98 میلیون. این نتایج بودند پایین 5% از
2018 را $2.1 میلیون نفر است.

Kantar Media گفت: 2019 اسکار جوایز نشان می دهد کشیده در مجموع $126 میلیون در تلویزیون ملی درآمد — این مراسم جوایز و فرش قرمز نشان می دهد — از $147
میلیون سال قبل.

تبلیغات

تبلیغات

نتایج جستجو برای بینندگان جوان ارسال شده بزرگتر کاهش می یابد — پایین 31 درصد در میان 18-49 بینندگان به 5.3 نیلسن امتیاز — کاهش از 7.7 سال گذشته است. در 2018, 18-49 بینندگان
در آمد در 6.8 امتیاز.

تحلیلگران بلند گفت: بزرگ فیلم جعبه دفتر در طول یک سال خاص در نهایت جلو در تلویزیون بزرگ رتبه بندی.

این آکادمی در سال های اخیر تلاش کرده است به
گسترش درخواست تجدید نظر از این جوایز نشان می دهد با گسترش تعدادی از بهترین عکس نامزد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su