OTT-CTV معاملات حیاتی به محلی آگهی های تلویزیونی تلاش

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

ایستگاه تلویزیون محلی گروه در حال پیدا کردن بخشی از آنها در آینده بستگی به تطبیق ایستگاه تلویزیون ” تبلیغات واحد به فروش OTT تصویری برداشت — در نرمافزار/سیستم عامل نه لزوما خود را.

NBCUniversal شروع تلاش NBC به نام نقطه ای است که نمی خواهد
تنها خود را به فروش پیشرفته فرصت های تبلیغاتی در 42 از آن NBC و Telemundo ایستگاه های تلویزیونی و دارایی های دیجیتال — اما همچنین فروش غیر دولتی محلی OTT/CTV برداشت. در آن اولیه
اعلام آن فاش نشد خاص OTT جزئیات.

NBCU می پیوندد دیگر ایستگاه های تلویزیونی گروه-سینکلر, Nexstar گروه رسانه ای و Tegna — که راه اندازی عملیات های مشابه در سال های اخیر
سال.

در همان روز NBC نقطه بر اعلام شد, یکی از OTT/CTV آگهی فروش کسب و کار Tegna را Premion یک اقلیت سهام معامله با خاکستری تلویزیون. آن را به شما اجازه خاکستری آگهی های تلویزیونی مدیران در آن 93 تلویزیون
ایستگاه فروش OTT/CTV تبلیغات موجودی از برخی از 125 شبکه/نرم افزار در Premion پلت فرم.

تبلیغات

تبلیغات

ایستگاه های تلویزیونی همچنان به دنبال راه هایی برای گسترش در حال حاضر موجود تبلیغات فروش
کارکنان/منابع — این به غیر از تلویزیون و رسانه های دیجیتال, سیستم عامل, ادامه, به, تبلیغات, دلار از میراث ایستگاه های تلویزیونی محلی.

در اینجا به همین دلیل: پیش بینی هستند که میراث محلی تبلیغات تلویزیون
درآمد را ببینید اندک و یا بدون سود بیش از چند سال آینده — 20 میلیارد دلار (2020); $19.1 میلیارد (2021); و $20.1 میلیارد دلار (2022) با توجه به BIA خدمات مشاوره.

بیا مشورتی نیز
پروژه های رسانه های دیجیتال به اشتراک گذاری محلی پخش آگهی های تلویزیونی درآمد خواهد بود 8 درصد در این سال — در حال رشد 9 درصد در هر دو سال آینده. محلی و آنلاین می باشد که به 2.4 میلیارد دلار در این سال و $2.8 میلیارد بعدی
سال; محلی بیش از حد بالا محلی ویدئو 1.1 میلیارد دلار در سال 2020 و 1.3 میلیارد دلار در سال 2021.

برای مثال Nexstar رسانه های گروهی در حال حاضر بزرگترین ایستگاه های تلویزیون, گروه, گزارش کل رسانه های دیجیتال درآمد
در سال 2019 شد $241.5 میلیون به نمایندگی از 8 درصد از آن به طور کلی 2019 درآمد حاصل از $3.03 میلیارد دلار است. رسانه های دیجیتال درآمد پایین بود 7.5% از سال 2018 است.

این اعداد خوب و بد و یا فقط در حد متوسط? بسیاری از بزرگ
ایستگاه های تلویزیونی هنوز هم تعداد دیگر سریعتر رشد درآمد سطل — retransmission هزینه ها و تبلیغات سیاسی به نام دو. است که در نزدیکی اندیش از آنها ؟

ایستگاه های تلویزیونی محلی نگاه دراز مدت
به جدیدتر تلویزیون دیجیتال, رابط برای خود خطی ایستگاه های تلویزیون. جدید NexGen (سابق ATSC 3.0) استاندارد را در تئوری اجازه می دهد تا ایستگاه به رقابت با حقه باز جدید بدون تلویزیون متعلق به صورت محلی متمرکز دیجیتال
رسانه ها. این است که انتظار می رود برای ارائه بهتر تعامل و درآمد حاصل از تبلیغات از زمان سیستم های میراث.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>