برنامه ریزی تبلیغ صرف بیش از حد بالا (OTT) و
تلویزیون متصل (CTV) رسانه ها کاهش یافت و 14 درصد بین اولین و آخرین هفته از ماه مارس در میان اختلالات از COVID-19 pandemic, با توجه به مطالعه انجام شده توسط Pixalate. آگهی پیشگیری از تقلب شرکت تجزیه و تحلیل برنامه ریزی تبلیغ
فعالیت در میان بیش از 75 میلیون OTT/CTV …


یادآوری: شما در حال دیدن این محتوای حق بیمه از آنجا که شما یک مشترک به MediaPost پژوهش مخبر و/یا عضو مرکز بازاریابی و تحقیقات رسانه. این محتوا نمی تواند با غیر مشترکین/غیر عضو.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.de