نه نفر از هر ده مصرف کنندگان ترجیح می دهند برای عضویت در یک OTT
خدمات ارائه آنها را به یک سهم از درآمد حاصل از تبلیغات آنها در معرض مقابل تبلیغات-نسخه رایگان شارژ فقط $1 در هر ماه.

که پیدا کردن غیر معمول مطالعه منتشر شده امروز توسط
Adnext.tv که به بررسی هزاران نفر از بزرگسالان در آمریکای شمالی و اروپا در رابطه با خدمات OTT DivanTV ساخته شده است که آنها را ارائه می دهند.

بر اساس یافته های Adnext.tv گفت: DivanTV بود
تصمیم به تغییر مدل کسب و کار خود از یک اشتراک حق بیمه به یک “هیبرید” یک پاداش مشترکان با سهم درآمد حاصل از تبلیغات.

این شرکت گفت: مصرف کنندگان را دریافت 30%
تقسیم همه درآمد آگهی برای تبلیغات آنها را مشاهده کنید.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im