از یک بحران یک راه حل: پایان بی شمار از غرور معیارهای

  • توسط Jed مایر Op-Ed نویسندگان 7 ساعت پیش

به عنوان اظهار داشت: در طول ’08 رکود اقتصادی “هدر ندهید یک بحران” شد یک فرصت برای بهبود در ایالات متحده مالی زیرساخت ها است.

مشابه
منطق امر به ایجاد رسانه ای برنامه ای است که کلید رسیدن به مصرف کنندگان به خصوص که ما شاهد تغییر در رفتار و رونق در جریان است. ما به عنوان بازاریابان باید در پاسخ به این تغییرات به منظور رسیدن به ما
هدف قرار دادن مصرف کنندگان است.

در P&G های اخیر درآمد
تماس CFO جان Moeller اظهار داشت که به عنوان رفتار مصرف کننده و استفاده از رسانه تغییر “وجود دارد حرکت صعودی بزرگ در اینجا در نظر یادآوری مصرف کنندگان از مزایای که آنها را تجربه کرده اند در مارک های ما
و چگونه آنها را در خدمت خود و خانواده های خود نیاز دارد به همین دلیل است که این زمان برای رفتن هوا.” استاتیک رسانه قصد دارد باید evolve برای دیدار با واقعیت کنونی.

یکی از عمده شکاف در آن
رسانه ها برنامه ؟ گر چه هنر یک راه حل برای اندازه گیری معمای. به دنبال اندازه گیری استاندارد, بازاریابان گام نزدیک تر به درک واقعی مصرف کننده تاثیر است.

تبلیغات

تبلیغات

در حالی که کلمه “اندازه گیری”
معنی بسیاری از چیزهایی که بسیاری از مردم بازاریابان باید تعریف آنچه در آن به معنی به آنها و شرکت خود را به عنوان یک گام اول است. چه هستند آنها به دنبال اندازه گیری و نشان می دهد — آگاهی نام تجاری یک عمل (تماس بگیرید ؟ بر?), فروش ؟ چه تکنیک می تواند آنها اهرم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان مورد نظر و در نوبت اندازه گیری نامزدی و پاسخ ؟

COVID-19 و آن را نتیجه “پناهگاه در محل”
قوانین را دوباره ترسیم ما قابل استفاده جهان در درون چهار دیوار خانه ما. کنسرت مانند شهروند جهانی را در یک جهان با هم در خانه به نظر می رسد تلویزیونی به جای در amphitheaters در حالی که پخت و پز کلاس
تکیه بر روی صفحه نمایش به صفحه نمایش تعامل در مقابل دست کمک کند.

این تغییر منجر به یک تعجب آور افزایش رشد کلی تصویری تنظیم سطح در طول روز dayparts و اخبار برنامه نویسی
دچار افزایش بینندگان.

رشد انفجاری در OTT منابع رخ داده است به عنوان به خوبی. به عنوان COVIE-19 همه گیر ضربان و باعث می شود آب و هوا محض قطعیت یک چیز روشن باقی می ماند:
آمریکایی ها صرف وقت بیشتر — و پول — در جریان محتوا.

به گفته نیلسن کل هفتگی پخش آنلاين دقیقه به ازای هر نفر در آمریکا افزایش یافته و در سراسر آمازون, Hulu, Netflix,
و یوتیوب. بین 24th فوریه و مارس 16th, آمازون بینندگان افزایش 4.5 دقیقه در هفته Hulu با 3.9 Netflix بکشد با 10 و یوتیوب توسط 6.6.

سیستم عامل های دیگر را به همراه داشت متناوب
بینندگان شیفت و همچنین دیدن یک 16.1-دقیقه-در-هفته ارتفاع.

در مجموع هفتگی پخش آنلاين دقیقه رفت 41.1 بیش از سه هفته طول یک روند است که در ادامه و شتاب خوبی به
آوریل است. که در آن برخی از شگفتی پدید آمده با دسته بندی که ما قبلا در نظر ‘also-ran’ محتوا. برای مثال اگر شما نگاهی به تغییرات ماهانه عملکرد دسته سراسر همه
نوع محتوا تناسب اندام رفت و از -15% در ماه ژانویه ماه از سال جدید تناسب اندام قطعنامه به 147 درصد در ماه مارس است.

نه تنها زمان بلکه پول صرف افزایش در طول این دوره است. با توجه به
وال استریت ژورنال و Recurly Inc., دومی که از قابلیت صدور صورت حساب و سایر خدمات برای هزاران اشتراک شرکت های مصرف کننده صرف در پرداخت اشتراک برای پخش تلویزیون و ویدئو شروع به پریدن کرد
32 درصد در هفته مارس 16th از قبل هفته.

همه ما باید گویش اما ما نیاز به تعیین یک زبان مشترک است. صنعت صحبت در مورد کراس پلت فرم اندازه گیری از آنجا که قبل از من
دختر متولد شد. (او در حال حاضر 17.)

در آب و هوای فعلی بیش از هر زمان دیگری با نام تجاری تبلیغ باید به دست آوردن توانایی برای ارزیابی این تبدیل چشم انداز با مقایسه “سیب به سیب” به دنبال
در NBC در برابر یوتیوب و Roku.

مستقل شخص ثالث مانند نیلسن کام اسکور یا Kantar خواهد در طول تاریخ ارائه داده است. اما امروز بیش از حد تکه تکه جهانی موجب برندها
برای بازسازی تنظیم از منابع متفاوت.

برندها به تنهایی نیست. اولین آنها می تواند در نهایت وسواس با غرور و معیارهای جعلی حقایق میفروخت توسط پلت فرم جدید و فرصت های رسانه ای
به دنبال در اندازه واقعی به عنوان تنها ردیابی است.

دوم آنها را افزایش می دهد تست و یادگیری فعال کردن علامت های تجاری به منظور بررسی فرصت های جدید قبل از سرمایه گذاری عمیق تر.

آنها می توانید سوال بپرسید و به دنبال اعتماد و مستقل هدایت.

شکست به عمل خواهد مانع رشد و آن را سخت تر برای انطباق محصول ارائه شده به این سرعت در حال تغییر مصرف کننده
چشم انداز است. نگاه به تحقیقات و نظرات است که می تواند خود را تایید تجدید نظر در برنامه ریزی برای هدف قرار دادن این تکامل مخاطبان-و برنده نشان دادن تاثیر آن تعامل جدید در برنامه
ماه آمده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im