غلبه بر فاصله: چگونه برندها می تواند ما را با هم

Covid-19 قطع شده است تلاش های بازاریابی است که همه ما ماه را صرف برنامه ریزی است. طبیعی جدید – از امن محدوده خانه ما – به معنی رسانه های اجتماعی در جهان است تنها محل تجمع, انجام, اولیه تمایل به ارتباط برقرار کردن با دیگران است.

به جای حدس زدن در مورد آنچه بعد بیایید نگاهی به برخی از آموخته های کلیدی از چین قرنطینه:

– Alibaba گزارش بیش از دو زنده جریان برای مدت مشابه در سال گذشته

– تجارت الکترونیک است تا در زمینه های کلیدی مانند خانه و آشپزی ، تناسب اندام و زیبایی محصولات

– بیش از 10 میلیون تورهای مجازی موزه های

خلاصه: مصرف کنندگان هنوز هم می خواهید به تعامل با یکدیگر و می خواهید از مواردی است که بهتر است وضعیت فعلی خود را.

فرصت: یک محور به دیجیتال و ارزش محور عمل است.

در هفته های آینده با کار از خانه اتفاق می افتد در سراسر کشور, کسب و کار را کرده ام ، برندها می توانید پیدا کردن فرصت هایی را برای ایجاد راه حل برای تنش های واقعا ارزش اضافه. ما به اجمال در چند منطقه از نظر ما مناسب طبیعی برای ما واقعیت جدید.

بیدرنگ مشارکتی تجارب:

های در این مثال نیاز یا تعامل یا همکاری به عنوان بخشی از محتوا است.

چه: سیستم عامل مانند کشش باید پیشگام زنده تجارب مشترک با مردم به تماشای و بازی کردن بازی ها با هم آنلاین. Twitch Plays Pokemon دیدم میلیونها نفر از مردم همکاری برای تکمیل کلاسیک بازی گوگل.

چرا: احساس موفقیت و همکاری درایوهای مشارکت بالا در آنلاین تجربیات به اشتراک گذاشته شده و می توان منتقل شده به هر پلت فرم. مانند در گوگل مثال حس موفقیت و جامعه ایجاد یک اثر گلوله برفی و در پایان بسیاری از دست نور کار می کنند. مصرف کنندگان در حال حاضر به کار برای پاداش و پاداش که می تواند هر چیزی از قفل محتوا از طریق به monetizable لحظات; یعنی Netflix فقط اعلام مجازی پخش احزاب.

دیجیتال تجارب

چه: دیجیتال سیستم عامل (نرم افزار سایت) که مارک های خود را در حال حاضر ارائه یک فرصت عالی برای تعامل عمیق تر. اهرم است که مورد توجه مصرف کنندگان ارائه جدید دیجیتال تجربه است که ارزش را فراهم می کند در یک راه است که معتبر به نام تجاری و مربوط به مصرف کننده است. ارزش می تواند آموزنده و مفید می توان آن را ارائه ابزار آن می تواند سرگرمی.

چرا: متعلق به سیستم عامل اغلب خود را از قبل موجود مخاطبان و در حالی که مخاطبان است که در آن پلت فرم وجود دارد توجه متمرکز بر. سیستم عامل های اجتماعی می تواند رسیدن به یک بسیار گسترده تر و بزرگتر مخاطبان به خصوص اگر نام تجاری خارج از غرفه را در یک خوراک.

مثال: Under Armour است “Steph IQ” ارائه سرگرمی از طریق یک موبایل بازی چیزهای بی اهمیت.

اجتماعی تاثیر گذار در بازاریابی

چه: تاثیر گذار بازاریابی را تبدیل به یک ارزش پلت فرم که در آن علامت های تجاری هنوز هم می تواند در دستیابی به بسیاری از اهداف خود را با وجود اجتماعی فاصله.

چرا: از طریق اثرگذارندهها مارک می تواند اضافه کردن راه حل برای مصرف کنندگان زندگی می کند; از صفحه اصلی تمرینات به صنایع دستی DIY برای بچه ها به کلاس پخت و پز.

مثال: Popsugar همکاری با گذار بدنسازی پیروز به ارائه خدمات رایگان در صفحه اصلی تمرینات است.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

چه: اجتماعی خواهد شد بیشتر یک ابزار حیاتی تر از همیشه است. مارک را یک فرصت برای شناسایی و حل برای نیازهای مصرف کننده به عنوان آنها بوجود می آیند.

چرا: به عنوان IRL حوادث کوچک به عقب, رسانه های اجتماعی ارائه خواهد شد ادامه داد: 1:1 اتصال برای مصرف کنندگان است. برندها نیاز به گوش دادن نزدیک باید زیرک بازی-برنامه ریزی و واکنش نشان می دهند به سرعت به ارائه راه حل های واقعی به عنوان این اجتناب ناپذیر فرصت را به زندگی می آیند.

مثال: Chipotle ارائه مشتریان خود را با یک راه برای پاتوق به صورت مجازی ناهار.

متفکر به دست آورده رسانه

چه: مارک را یک فرصت برای تقویت نام تجاری هدفمند اقدامات با شفقت-چراغ به دست آورده استراتژی است. بیش از هر زمان همدلی بسیار مهم است و برندها باید در خصوص آگاه از تن آنها را.

چرا: روابط عمومی می تواند کمک به تقویت و مارک های اعتباری برای انجام درست از سرگرم کننده زندگی دیجیتال تجارب به معنی دار برند حرکات مانند هزینه waiving و اجرایی کاهش پرداخت.

مثال: CVS چشم پوشی از هزینه تحویل در تمام نسخه و جهانی است که ساخت فعلی تئاتر و فیلم در دسترس برای مشاهده صفحه اصلی برای هزینه.

با جهان در حال حاضر WFH مصرف کنندگان ولع جمعی از تجارب بیش از همیشه و آنلاین خواهد شد برای پر کردن شکاف. هوشمند برندها نگاه کنید به دیجیتال و گوش دادن به مصرف کنندگان و به سرعت به معرفی راه حل های واقعی به خود را در حال حاضر-وارونه زندگی می کند (بدون اینکه بیش از حد تبلیغاتی). مارک های که با شفقت و اقدام هدفمند برنده خواهد شد.

سامانتا استارک است معاون اجرایی رئیس جمهور در 160over90

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im