MDC شرکای فقط اضافه شده بیشتر Pabst businss. کمتر از یک ماه
پس از نامگذاری 72andSunny به عنوان سازمان خلاق رکورد برای شاخص خود Pabst روبان آبی با نام تجاری آبجو است انتصاب مجمع به عنوان آن سازمان رسانه ای از رکورد برای آن گسترده تر از نمونه کارها از آبجو
پس از رقابتی نقد و بررسی.

فلوریدا مبتنی بر اتصال رسانه های استراتژی که قبلا به کار گرفته شده در کسب و کار.

تحت حواله مونتاژ خواهد شد و نظارت بر داده ها و استراتژی های رسانه های مخاطبان
استراتژی عملکرد استراتژی و یکپارچه برنامه ریزی و خرید در سراسر Pabst نمونه کارها. که شامل آبجو شناخته شده علامت های تجاری مانند PBR, Lone Star, راینر, Stroh را, سبک قدیمی, خود
پدر المپیا و گوزن.

رسانه ها صرف سراسر مشتری مجموعه ای از علامت های تجاری بالغ بر $441,000 برای نه ماه اول سال 2019 به گفته Kantar Media. این
شرکت کامل 2018 رسانه های بودجه 1.1 میلیون دلار.

تبلیغات

تبلیغات

رسانه ها آژانس در همکاری با خواهر و برادر 72andSunny در PBR – خاص کار می کنند.

“مجمع ایستاده بود برای
توانایی خود را به استفاده از اطلاعات محور بینش به جعل قوی تر از ارتباط فرهنگی در این مکانها و با افرادی که ماده” اظهار داشت لوقا اتکینسون معاون ارشد رئيس جمهور از بازاریابی در
Pabst. “ما مارک های عمیق آمریکا میراث و قوی محلی ریشه بنابراین پیدا کردن یک شریک رسانه ای است که می تواند اتصال داده های فرهنگی سهم و خلاقیت کلیدی بود.”

این داستان
به روز شده با آگهی هزینه های داده ها از Kantar.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de