همه گیر بازاریابی مرتبط با ایجاد یک پارادوکس
برداشت در میان مصرف کنندگان آمریکایی با یک اکثریت قابل توجهی از دیدن هر دو به عنوان یک “نیروی خوب” و همچنین “تلاش برای استفاده” از این وضعیت است. که خط بالا پیدا کردن از یک “Coronavirus پالس” به میدان فرستاد در اوایل این ماه توسط بازاریابی جهانی محقق GfK.

“هفتاد و هشت درصد از مصرف کنندگان به توافق برسند (به شدت و یا تا حدودی) که شرکت ها اقدام شده است به عنوان یک “نیروی خوب” به عنوان کشور copes با COVID-19 اثر ، ” GfK گزارش می یابد و اضافه کرد: “اما 68 درصد نیز می گویند که آنها متوجه است که شرکت “تلاش برای
مزیت” در طول بحران.

مطالعه — که انجام شد در میان یک نمونه در سراسر کشور نماینده آمریکایی از مارس 10-14 — قابل توجه است چرا که 83% از
پاسخ دهندگان گفته است که راه مارک های رفتار خود را در طول بحران را تحت تاثیر اینکه آیا آنها انجام کسب و کار با آنها در آینده است. که از 73 درصد زمانی که GfK خواسته همان سوال در اواخر
مارس.

تبلیغات

تبلیغات

جای تعجب نیست که قیمت سنگ آهن در بازار است یکی از راه هایی است که آمریکایی ها با دیدن علامت های تجاری “استفاده” از این وضعیت به خصوص برای محصولات ضروری در کوتاه
عرضه چنین به عنوان ضد عفونی کننده دست.

در حالی که نیمی (50%) از GfK پاسخ دهندگان سرزنش دیگر آمریکایی ها برای احتکار مقادیر زیادی از این محصولات از جمله یک چهارم (24 درصد) گفت: بازاریابان است که
محصولات مسئول او قیمت سنگ آهن در بازار در حالی که 26 درصد مقصر بزرگ آجر و ملات فروشگاه ها و 32 درصد مقصر خرده فروشان آنلاین است.

GfK همچنین کشف بالقوه منفی برداشت
از خرده فروشان که خود را حفظ و باز کردن فروشگاه ها در طول بحران.

“چهار در ده (40%) آمریکایی ها می گویند که شرکت های که خود را نگه دارید درهای باز “در وجود همه چیز” هستند
قرار دادن کارگران خود را در معرض خطر, در حالی که فقط 30 درصد مشاهده این شرکت ها به عنوان مفید” GfK اشاره کرد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.de