بر اساس UK-دیجیتال ارتباطات مشتری ارائه دهنده Paragon ارتباطات مشتری (PCC) راه اندازی کرده است جدید خود را Parkhouse نام تجاری است که گرد هم آوردن اطلاعات کارشناسان از Paragon ارتباطات مشتری و برنده جایزه خود را RRD کسب و کار بود که به دست آورد در سال گذشته است.

آژانس ترکیب داده ها با قانع کننده خلاق برای کمک به مشتریان خود را برآورده چالش های بازاریابی و بهتر ارتباط با مشتریان خود و همچنین ساخت شهرت خود را در سطح وسیع تری DCX کسب و کار.

ایجاد اتصالات تبدیل شده است و حتی مهم تر برای ارتباطات ارائه دهندگان خدمات در طول Covid-19.

و معیار در حال پیدا کردن راه های جدید برای اتصال فقط به عنوان جهان تطبیق و تکامل بیش از حد.

Parkhouse خواهد بود به رهبری استفان Lester و ارائه خواهد شد یک طیف بی نظیر از پیوست-خدمات – از داده ها و تجزیه و تحلیل و خلاق ارتباطات به تکنولوژی و اتوماسیون. ابتکار عمل را به خوبی تنظیم شده برای یک حرکت سریع بازاریابی چشم انداز و به سرعت در حال تغییر جهان است.

Parkhouse بخشی از DCX است که معیار را از دیجیتال مشاور و آژانس, کسب و کار ایجاد شده برای مقابله با کسب و کار و تکنولوژی و چالش های بازاریابی. با هم این شرکت ارائه می دهد مشتریان سه هسته ای قابلیت ها: داده ها و تجزیه و تحلیل; خلاق ارتباطات و تجربه و تکنولوژی و اتوماسیون.

برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد Parkhouse و چگونه آن را کمک برای اتصال مشتریان به مخاطبان بازدید Parkhouse آژانس.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im