پدر و مادر آمریکایی در حال مواجهه با یک پارادوکس وقتی که می آید به مقدار از زمان خود را
کودکان در رسانه های دیجیتال صفحه نمایش. از یک طرف 71 درصد از آمریکایی پدر و مادر می گویند که آنها نگران هستند (31% “بسیار) در مورد مقدار زمان فرزندان خود را صرف بر روی صفحه نمایش. از سوی دیگر …


یادآوری: شما در حال دیدن این محتوای حق بیمه از آنجا که شما یک مشترک به MediaPost پژوهش مخبر و/یا عضو مرکز بازاریابی و تحقیقات رسانه. این محتوا نمی تواند با غیر مشترکین/غیر عضو.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im