بداهتا KFC, بازدید, توسط, افراد مشهور, زن و شوهر, Kim Kardashian and Kanye West شده است به سرعت سرمایه گذاری شده در توسط مرغ های زنجیره ای را به تفکر سریع آژانس تبلیغاتی است که جاودانه این رویداد با عجله مرتب پلاک.
کاربران از استراسبورگ-St Denis شاخه ای از مرغ های زنجیره ای در حال حاضر استقبال یادبود پیام به این جفت ارز پس از سفر خود رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی پس از دستگیر شدن در تصویری توسط همکار شام.
غیر محتمل تجاری سفیران رفت به نان تست خود را به وعده غذایی در فرد مبتلا کارداشیان بعد از به tweeting یک عکس از غرب بلعیدن یک مرغ پر سطل.
JPG & KFC pic.twitter.com/tlmMZq2LAX
— کیم کارداشیان وست (@KimKardashian) در 19 فوریه سال 2020
KFC فرانسه و سپس مشخص شده این مناسبت با یک صدای جیر جیر خود را تبلیغات سفارشی مارک ‘من و دختر من تقسیم بوفه در KFC’ سطل گرفته شده از غرب را song ‘نگاهی به آسمان’.
سلام @[email protected] ما ایجاد یک سطل فقط برای شما الهام بخش ما به آهنگ های مورد علاقه شماست. برای دفعه بعد شما بیا تقسیم بوفه در KFC پاریس… pic.twitter.com/qy9ikhl7Aq
— KFC فرانسه (@KFCFrance) فوریه 20, 2020
کارداشیان در پاسخ به صدای جیر جیر با خود او بود که مرغ و آتش emojis.
https://t.co/olnbTeW0PB
— کیم کارداشیان وست (@KimKardashian) فوریه 21 سال 2020
در بیانیه ای نام تجاری نوشت: “به زودی تمام جهان احمقانه با این ویدئو و طرفداران در حال حاضر آغاز شده هجوم آوردند به استراسبورگ St-Denis, KFC, محل سکونت. در 6 بعد از ظهر پنج شنبه شب یک پلاک یادبود ساخته شد و بر روی کیوسک به مغرب در حضور کارکنان که به آنها خدمت کرده و آن را یک سایت جدید از زیارت برای Kimye طرفداران و دوستداران مرغ.”
قرار دادن با هم توسط Sid لی پاریس مناسب بازاریابی نیز شاهد مسیر ذکر شده در KFC سطل Bangers لیست پخش Spotify در.
// در این مقاله برجسته
Leave a reply