فراگیر اشتباهات توسط آژانس های دیجیتال می تواند هزینه

بازاریابی دیجیتال شرکت مستعد ابتلا به ساخت پر هزینه
اشتباهات با 99% از آژانس تصمیم سازان گفت: آنها شاهد اشتباهات در شرکت های خود را بر اساس یک نظرسنجی توسط بازاریابی نرم افزار امنیتی ارائه دهنده Morphio.

شصت درصد از
پاسخ دهندگان گفت: اشتباهات ساخته شده حداقل شش بار در هفته در حالی که یک سوم باید …


یادآوری: شما در حال دیدن این محتوای حق بیمه از آنجا که شما یک مشترک به MediaPost پژوهش مخبر و/یا عضو مرکز بازاریابی و تحقیقات رسانه. این محتوا نمی تواند با غیر مشترکین/غیر عضو.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im