پیتزا کلبه را CMO: ‘در حال حاضر زمان به جلو و عقب در رسانه ها صرف’

بزرگ نام برندهای مانند کوکا کولا و جان لوییس اند کاهش قابل توجهی به انگلستان بودجه بازاریابی به عنوان بخشی از coronavirus هزینه-برش طرح های, اما برای پیتزا کلبه را مدیر بازاریابی در حال حاضر زمان به جلو و عقب در با نام تجاری سرمایه گذاری است.

با حدود 400 شعبه در انگلستان و تحویل گزاره در هسته آن, کسب و کار, Pizza Hut بریتانیا افسر ارشد بازاریابی بورلی D mayra christina شده است فیلدینگ تماس از franchisees بپرسید که آیا آنها باید متوقف رسانه های صرف. پاسخ او: “در زمان هایی از این مردم تنها به مصرف بیشتر رسانه های دیجیتال بنابراین این بار به جلو و عقب – ما باید سرمایه گذاری.”

زبان به عنوان بخشی از درام را در جریان انتقال دیجیتال جشنواره D mayra christina اعلام کرد او اعتقاد است که برندها باید realigning برنامه های بازاریابی خود را به برجسته کردن نقش آنها می تواند در کمک به مردم از طریق زمان بیماری همه گیر.

“ما می خواهیم به سرمایه گذاری مسئولانه است. ما می دانیم آنچه در جوامع در حال رفتن را از طریق بنابراین ما نیاز به نشان دادن همدلی است. ما در یک فضایی که قادر به کمک کند. فروشگاه ما واقع شده در اطراف بیمارستان و امکانات بهداشتی و مدارس. بنابراین ما به دنبال در رسانه های استراتژی است که کمک خواهد کرد که ما رشد و اهرم ما, برند, اما همچنین اجازه خواهد داد که ما را به بازگشت به جامعه است.”

پس D mayra christina صحبت کرد و به, درام, کلبه پیتزا رستوران بازوی موفق به نگه داشتن نزدیک به 50 از آن آشپزخانه باز به ارائه خدمات به جوامع محلی در درخواست از مقامات.

مدیران و اعضای تیم شده اند تا به طور داوطلبانه برای کمک به این تلاش در حالی که کلید تامین کنندگان و شرکای کسب و کار نیز ، در جای دیگر تحویل franchises شده اند نشان دادن حمایت خود را با ارائه پیتزا به کارکنان بیمارستان رایگان است. زنجیره ای نیز ارائه 50% تخفیف برای تمام مواد غذایی غذای آماده به بیمه خدمات درمانی کارگران است.

‘یک تغییر در استراتژی’

با تقویم ورزشی لخت در حال حاضر برای اکثریت تابستان, D, mayra christina همچنین اشاره کرد در چه دسته دیگر ممکن است آن را به کلبه پیتزا رسانه طرح بیش از چند ماه آینده.

“ما تا به حال نگاهی به یک تغییر در استراتژی. ما برنامه ریزی یک کمپین برای یورو 2020 در تابستان – البته که می افتد دیگر. فیلم و بازی بخش بزرگی از کلبه پیتزا رسانه های استراتژی به دلیل این که مصرف کنندگان ما هستند.

“بنابراین ما در حال پله تا بازی بیشتر در کسانی که در فضاهای چرا که مصرف کنندگان در حال رفتن به دنبال در بیشتر رسانه ها است.”

چگونه پیتزا کلبه با استفاده از داده به خیاط آن پیام در یک زمان از Coronavirus D mayra christina نشان داد که جستجوهای گوگل دیده بود سنبله در سوال در مورد ایمنی و تحویل غذای آماده مواد غذایی است. در پرتو این که با توجه به چگونه به بهترین استفاده از بازاریابی به کاهش این نگرانی.

“مردم باید مقدار زیادی از اضطراب و ما می توانیم از طریق داده هایی که این بالا از ذهن برای آنها. ما قادر به در نگاه مردم رفتار و پاسخ. امروز این همه مورد اطمینان دادن به مشتریان اعتماد به نفس است که آنها می توانند غذای سالم. در یک ماه هر چند که تغییر خواهد کرد – مردم خواهد بود حوصله و آنها را مجبور کابین تب و است که نیاز به یک مجموعه ای متفاوت از مهارت های بازاریابی.”

شما می توانید مصاحبه کامل را در اینجا و مشاهده مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im