پس از آشفته 2020, کریسمس این سال است که به احساس کمی متفاوت به آنچه ما قبلا شناخته شده است. همه گیر اتحادش را تغییر بسیاری از جنبه های زندگی ما و عادات جدید ما را تشکیل خواهد شکل رفتار ما در طول فصل جشن. بنابراین به عنوان بازاریابان چگونه شما شروع به برنامه ریزی فعالیت های خود را برای فصل آینده و چگونه شما می توانید کمک به مشتریان خود و جوامع است ؟

یک بازاریابی جهانی, راهنمای, از Facebook IQ برجسته گرایش ها و بینش های جدید در اطراف عادات شکل گرفته در این زمان که به احتمال زیاد به شکل روند برای سال 2020 نجومی و فراتر از آن. پنج بینش کلیدی عبارتند از:

  1. Gen X و افراد متعلق به نسل تسلط موبایل و تجارت الکترونیک رشد
  2. خود هدیه و فصلی خرید می تواند مثبت رسانه ها در شرایط دشوار
  3. تحمیل اختلال در سوخت receptiveness به اخبار محصولات و خدمات
  4. رکود اقتصادی را تسریع ظهور مگا فروش
  5. مقدار جدید معادله است: استطاعت صحت و عمل است.

در این مقاله ما تمرکز بر روی “جدید معادله ارزش” روند.

قیمت و اصالت و عمل: ارزش جدید معادله

در سراسر جهان کسب و کار و برندها شده است در پاسخ به بحران با استفاده از منابع خود و نفوذ خود برای کمک به همه ما است. آن چیزی است که باقی خواهد ماند در ذهن مصرف کنندگان به عنوان آنها در مغازه این کریسمس. البته قیمت همیشه یک عامل مهم در هر گونه خرید و با بسیاری از آسیب دیده از لحاظ مالی با این بیماری همه گیر تخفیف و معاملات باقی خواهد ماند بالا از ذهن است. مصرف کنندگان نیز می خواهید به احساس خوبی در مورد مارک های آنها از خرید و می خواهید به احساس افتخار به حمایت از این کسب و کار است.

این تمایل به دیدن برندها اقدام برای خوب بوده و سمان در طول بیماری همه گیر. GlobalWebIndex Coronavirus تحقیقات مارس سال 2020 یافت که به طور متوسط 68 درصد از افراد مورد بررسی در سطح جهانی توافق کردند که برندها باید متوقف عادی کارخانه تولید و محوری برای ساخت ملزومات است.

این اقدامات واقعا مهم برای مصرف کنندگان با توجه به روابط عمومی سازمان Edelmen در آن اعتماد فشارسنج تحقیقات منتشر شده در ماه مارس است. آن را یافت که به طور متوسط 65 درصد از پاسخ دهندگان گفت: یک نام تجاری پاسخ به همه گیر خواهد تاثیر قابل توجهی در احتمال خود را به خرید از این نام تجاری در آینده است. کریسمس مبارزات باید به دنبال یادآوری به مصرف کنندگان در مورد یک نام تجاری Covid پاسخ به 32 درصد از مصرف کنندگان جهانی می خواهید برای دیدن آموزنده محتوای رسانه های اجتماعی از مارک های در طول فصل جشن (Facebook فصلی تعطیلات مطالعه YouGov دسامبر 2019).

مصرف کننده واکنش مثبت بوده است تا کنون می گوید GWI پژوهش است. آن را یافت که از افراد مورد مطالعه 76 درصد تصویب چگونه شرکت های بزرگ به کار گرفته شیوع و 72 درصد تایید از چه مغازه های محلی و کسب و کار تا به حال رفتار. این آمار در حال تکرار در سراسر کشور بیشتر است. حتی قبل از همه گیر مصرف کنندگان در حال حاضر خواستار بیشتر از مارک های: شفافیت بیشتر و اجتماعی خوب است. مطالعه eMarketer است از ماه اکتبر گذشته نشان داد که حتی مصرف کنندگان وفادار خواهد سوئیچ به یک محصول و یا خدمات اگر یک شرکت در حال نقض ارزش های خود را.

مردم چه در سطح جهانی را تحمل کرده اند با هم در طول همه گیر برجسته جهانی اشتها می شود بهتر و بهتر و سخت مصرف کننده تصمیم به انجام کار درست.

توصیه می شود اقدامات برای مارک های:

به اشتراک گذاری خود را به ارزش ها و اقدام

  • تمرکز بر نام تجاری ساختمان با استفاده از Facebook و Instagram.
  • به نمایش گذاشتن کار خود را با نام تجاری انجام داده است برای حمایت از جامعه از طریق این بیماری همه گیر به وضوح و سادگی.
  • ایجاد معتبر ارتباطی برای کمک به مردم در درک ارزش های خود را و چگونه شما پاسخ داده اند در این زمان دشوار است.
  • در نظر گرفتن ترکیب راه به خریداران خود را برای حمایت از یک مورد با Facebook و Instagram را جمع آوری اعانه و کمک مالی ویژگی های.

نشان دادن حمایت با نام تجاری مشارکت

  • مارک ها و خرده فروشان باید کاوش کار با هم در عملکرد کمپین های بازاریابی از طریق Facebook مشترک تبلیغات.
  • خرده فروشان می توانید با استفاده از پویا تبلیغات برای ایجاد یک بخش از فروشگاه خود را اختصاص داده شده به نمایشگاه یک نام تجاری محصول.
  • برندها می توانند با استفاده از کاتالوگ بخش به اجرای پویا تبلیغات برجسته محصولات خود را به مردم نشان داده اند که علاقه خرده فروش سایت نرم افزار و یا در جای دیگر در اینترنت.

تفکر خلاق استارت

کسب و کار محلی و مشارکت

  • همکاری های جدید می تواند مفید باشد برای کسب و کار و برندها از تمام اندازه ها در این فصل جشن به خصوص پس از دوره های طولانی از بسته شدن و از دست دادن بلند.

خلاق و الهام بخش

  • برندها باید کاوش همکاری با خرده فروشان به فروش درایو در تمام کانال های خود را.
  • همکاری با سرویس های مارک می تواند با ارائه ارزش افزوده محتوا برای برندها به مشتریان ارائه و پس از آنها را خرید.
  • برندها باید با استفاده از geo-تبلیغات هدفمند را به درایو محلی ارتباط و پشتیبانی.

کریسمس شفقت

  • چگونه برندها به بازگشت به جامعه و مردم خواهد بود و تاثیر بسیار زیادی بر خریداران این سال است.

خلاق و الهام بخش

  • استفاده از Facebook خوراک و داستان های برجسته شفافیت و اجتماعی خوب است. فکر می کنم از لگو #letsbuildtogether کمپین که دیدم لگو و لگو بنیاد پیوستن به نیروهای برای اهدای 50 میلیون دلار به آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید فراهم می کند که آموزش و پرورش برای کودکان در بحران. آن را نیز به دنبال الهام بخش همه کودکان در راه سرگرم کننده را به بازی در یادگیری در خانه و از طریق بیایید با هم ساخت و در آن وب سایت و رسانه های اجتماعی. در ضمن Bodycoach نام جو فتیله اهدا همه آگهی درآمد خود را از کانال یوتیوب دریافت کرده است که هزاران نفر از بازدید به صورت روزانه خود را زنده تمرینات و فروش خود را با PE جو تی شرت به بیمه خدمات درمانی خیریه با هم.

هنگامی که برنامه ریزی برای آینده فصل جشن تطبیق خود را با نام تجاری لحن و محتوا را با توجه به سرعت تغییر بار همه ما در زندگی در حال حاضر بسیار حیاتی است.

همیشه در نظر گرفتن متن وقتی که می آید به محتوا. در حالی که در سال های گذشته جشن حول اجتماعی تجمعات و شلوغ و خیابان های خرید در این سال آن را به یک معنی متفاوت است.

برندها باید راه های جدید و خلاق به تجسم روح جشن و حتی شکستن سنت با کاوش در سرزمین های جدید است. Facebook خلاق Hub دارای طیف وسیعی از ابزارها برای کمک به معماران و طراحان به experiement مختلف با محتوای تلفن همراه فرمت هایی که بیشتر از جشن جدید لحظه های ایجاد شده توسط این کمتر مرسوم بار.

با همه ما شده اند که از طریق این سال انجام نمی شود ترس به جشن می گیرند اما آیا می شود حساس است. کریسمس زمان برای بالا بردن و الهام بخش, اما آن را به معنی چیزهای مختلفی را برای همه این سال است.

برای خواندن گزارش کامل و همه گرایش ها و بینش های شناسایی شده در این سال 2020 Facebook کریسمس بسته اینجا را کلیک کنید.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net