‘بازی هرگز متوقف نمی شود’ در پپسی را در سال 2020 جهانی فوتبال, کمپین

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

پپسی امروز لگد کردن یک کمپین جهانی برای
همکاری خود را با کنفدراسیون فوتبال اروپا را با یک تجاری خوردگی جشن ورزشکاران پل پوگبا, Raheem Sterling, لئو مسی و محمد صلاح در برابر یکدیگر به نمره
می توانید از پپسی.

در تجاری با عنوان “بازی هرگز متوقف نمی شود,” پوگبا و استرلینگ-که جدید هستند به
پپسی ورزشکار فهرستی — دیده می شود در یک رویداد موسیقی رقابت برای آخرین بار می توانید از پپسی با مسی و صلاح در حالی که لگد زدن به توپ فوتبال میان یک ترکیب واقعی و تصور فیزیکی مانع است.

با
فعال سازی برنامه ریزی شده برای بیش از 80 کشور در این کمپین می آید بر روی پاشنه از قوی مالی 2019 برای شرکت پپسی نوشابه شمال امریکا است. PBNA تحویل آلی درآمد رشد 3 ٪ — آن بهترین
عملکرد پس از 2015.

تبلیغات

تبلیغات

به کارگردانی فیلمساز و تهیه کننده هنری Scholfield به “بازی هرگز متوقف نمی شود” نقطه ویژگی های لاتین آهنگ “پرزیدنت” خوانده شده توسط Ginette Claudette.
آن را به هوا در ایالات متحده در Univision, TUDN, Galavision, UniMas و Bleacher Report/ترنر.

“هدف ما برای بازی با انرژی از تبلیغ و برای سرگرم کردن مردم به جای
مردم نشان می دهد که سرگرم” ناتالیا Filippociants, معاون رئيس جمهور از بازاریابی جهانی نوشیدنی در شرکت پپسی در بیانیه ای گفت:.

خلاق و آژانس برای تلویزیون تجاری است AMV
BBDO با رسانه ها به کار گرفته شده توسط OMD.

کمپین limited-edition ویژگی های بسته بندی مسی, صلاح پوگبا و استرلینگ در قوطی پپسی و پپسی سیاه و سفید (به نام Pepsi MAX در بازارهای خاص). از طریق
کدهای QR بر روی قوطی های انتخاب مصرف کنندگان می توانید یک بازی با mini augmented-reality نسخه از چهار ورزشکاران و به اشتراک گذاری نمرات Instagram داستان.

در حالی که شرکت پپسی به مدت طولانی بهره مند
از یک 50/50 سرمایه گذاری مشترک با یونیلور لیپتون چای با نام تجاری که قدمت آن به سال 1991 مدیریت به نظر می رسد که حکومت به افزایش سهام خود به عنوان Unilever انجام یک بررسی استراتژیک از آن چای
کسب و کار است.

خواسته در طول یک Feb. 13 کنفرانس تلفنی با سرمایه گذاران چرا پپسی نمی خواهد دنبال به دست آوردن یونیلور نیمی از سرمایه گذاری مشترک رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت رامون Laguarta گفت:
فکر نمی کنم یونیلور در حال انجام بررسی را “اساسی انشعابات” برای پپسی رفتن به جلو.

“ما ساخته شده است یک خوب آماده برای نوشیدن چای,کسب و کار,
هر دو در ایالات متحده و بین المللی است. بنابراین ما قطعا احساس خوبی در مورد آن. با توجه به اینکه سرمایه گذاری مشترک ما واقعا دوست دارم که در آن ما نشستن بسیار در حال حاضر گفت:” Laguarta.

با توجه به
وال استریت ژورنالبررسی یونیلور در حدود 3.3 میلیارد دلار کسب و کار چای می تواند منجر به آشکار فروش بخشی از مالکیت و یا یک ساختار متفاوت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>