محبوبیت جریان سیستم عامل به گسترش خود را در آگهی های بازرگانی تلویزیون

محبوبیت رو به رشد حق بیمه های ویدیویی سیستم عامل به نظر می رسد به ریختن به تبلیغات در این سرویس بر اساس یک نظر سنجی.

تحقیقات از Valassis,
یک
بازاریابی تکنولوژی و تعامل مصرف کننده شرکت می باشد که تقریبا نیمی از مصرف کنندگان — 49% — می گویند در آگهی های بازرگانی تلویزیون بیشتر “مربوط” در تلویزیون متصل سیستم عامل
در مقایسه با سنتی تحویل تلویزیون تبلیغات.

در حتی مثبت تر پیدا کردن برای جوانتر بینندگان تلویزیون 25 تا 34 سال 69% در توافق با “ربط”
سوال.

Valassis می گوید گام بعدی در این نتایج خواهد بود اقدامات در مورد خرید تصمیم گیری — به عنوان 52 درصد از مصرف کنندگان بیشتر احتمال دارد به
خرید بر اساس یک تلویزیون متصل (CTV) آگهی از تلویزیون سنتی ad.

اما این مهم است که به نگه داشتن تبلیغات ، سی و هفت درصد از مصرف کنندگان گفت: حداکثر طول
غیر skippable تبلیغات آنها خواهد ساعت 15 ثانیه یا کمتر است. بیست و چهار درصد گفت: در 30 ثانیه تبلیغات خوب هستند. دیگر تبلیغات-60 ثانیه و 90-دوم ads — تنها آرا به نمایندگی از 12%
و 9 ٪ بود.

تبلیغات

تبلیغات

علاوه بر این مطالعه نشان می دهد که 56 درصد از مصرف کنندگان کابل و جریان خدمات تلویزیون در حالی که 14 درصد فقط باید جریان تلویزیون و 21% فقط باید کابل. در
علاوه بر 35 درصد طرح جدید برای خرید streaming TV خدمات در سال آینده 21 درصد می گویند که با توجه به آن.

Valassis بررسی بیش از 1000 مصرف کنندگان ایالات متحده بیش از سن
18 در پایان ژانویه سال 2020 است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im