پست-WPP Kantar گسترش تجزیه و تحلیل قابلیت با Mavens لندن کسب

Kantar گسترش آن دیجیتال مشاوره ارائه با کسب اطلاعات-led مشاوره بازاریابی Mavens لندن – اول آن M&A پس از WPP خود را فروخته اکثریت سهام به Bain Capital در سال 2019.

از سال 2009 تاکنون Mavens کمک کرده است تا بازاریابان بهینه سازی دیجیتال خود را با کارایی از طریق مجموعه ای از جستجوگرها جستجو و محتوای استراتژی های طراحی شده برای ایجاد حس از روند وسیع الگوها و نیاز به خاک سپرده عمیق در reams اعم از داده ها.

به خورده شود در Kantar را تجزیه و تحلیل عمل این skillset را جفت کردن با Kantar این بینش چگونه مصرف کنندگان فکر می کنم و احساس می کنم از طریق هر دو انسان و هوش مصنوعی در حالی که آوردن یک قایق از مشتریان جدید مانند کبوتر و فیلیپس.

ریچارد Ingleton جهانی اجرایی Kantar این بینش بدست آورد اظهار داشت: “Mavens تجزیه و تحلیل مشاوره قابلیت های ویژه منحصر به فرد در توانایی خود را به ترکیب داده های سواد آموزی بازاریابی, استراتژی تجاری تخصص فنی و تحویل به ارائه راه حل از استراتژی طریق به پیاده سازی.”

دانیل خواننده, مدیر اجرایی Mavens افزود: “ما می دانیم که از کار ما است که ما هوشمند ترکیبی از انسان و هوش مصنوعی ارائه واقعی بازده سرمایه گذاری بازاریابی خود را. Kantar به ما ارائه می دهد فرصت برای ادغام ما هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل قابلیت های آن در سطح جهانی تجزیه و تحلیل تیم برای ساخت حتی بیشتر از ابزارهای قدرتمند و گسترش تاثیر ما باید حتی بیشتر از جهان پیشرو مارک های مصرف کننده.”

تصاحب می آید در پی خروج از Kantar اجرایی اریک سلامه که تصمیم به مرحله پس از 17 سال در راس استناد ‘اولویت های شخصی’ پس از حمله در لندن در سال گذشته تنها به رها می شود وظایف خود را با اثر فوری گزارش زیر از مخالفت با Bain.

قبل از فروش به باین سلامه مشخص شده در چشم انداز خود را از یک سریع تر تکنولوژی محور کسب و کار به درام است که در مرکز یک مجموعه جدیدی از هوش مصنوعی ابزار طراحی شده است برای ارائه به مشتریان با کارآمد تر و دقیق اندازه گیری و مبارزات.

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de