روابط عمومی و همه گیر: بازاندیشی خود استراتژی های ارتباطات

حتی برای آماده ترین مارک های وجود دارد به احتمال زیاد ندارد بازاریابی بحران طرح به دنبال Covid-19 بیماری همه گیر. نه تنها این, اما این تصمیم در اطراف اگر – و یا چگونه به برقراری ارتباط به مطبوعات و یا مشتریان خود نیست یکی از آسان. دیجیتال روابط عمومی تیم در آبی آرایه شده است مشغول مشاوره به مشتریان خود در ایفس و چیستی ارتباطات در این زمان تلاش. از این یک چیز روشن است: اگر چه این بیماری همه گیر بر هر یک نام تجاری منحصر به فرد نیز وجود دارد بسیاری از چالشهای مشترک.

خود را همه گیر استراتژی روابط عمومی

این طبیعت دوم به می خواهید به بخشی از یک مکالمه در اطراف چیزی است که بر کل جهان است. حتی ارتباطات با بهترین نیات آسیب می تواند یک نام تجاری و شهرت. پس از همه, آیا شما واقعا می خواهید به شریک تجاری خود را با یک بحران جهانی? در اینجا برخی از سوالات را از خودتان بپرسید قبل از اینکه شما عجله برای قرار دادن با هم یک اطلاعیه مطبوعاتی:

این مربوطه ؟

در حال حاضر زمان برای ماندن در منطقه خود از تجربه و تخصص, زمان شروع به ساخت شکننده ارتباط بین صنعت و coronavirus. لطفا فراموش نکنید سعی کنید و ایجاد یک اتصال که در آن هیچ است وجود دارد. روزنامه نگاران (و خوانندگان خود را) به اندازه کافی هوشمند به دانستن آنچه شما انجام می دهند.

ما دیده ایم چند توییت های اخیر و نظرات از روزنامه نگاران ابراز خشم بیش هجوم مطبوعات از شرکت ها در تلاش برای اتصال خود را به اخبار دستور کار است. روزنامه نگاران به مدت طولانی خاطرات – آنها را فراموش نخواهد کرد. یک روزنامه نگار گفت او این است که صرفه جویی در این مطبوعات برای مرجع آینده – مارک و PRs او نمی خواهد کار با دوباره. این پتانسیل آسیب به شهرت نام تجاری را به ارزش آن را? فکر می کنم دوباره.

آیا شما را از چیزی با ارزش برای اضافه کردن ؟

آیا شما چیزی برای کمک است که از ارزش واقعی و یا یک چشم انداز است که می تواند علاوه بر این با ارزش به زمان مکالمه? با خودتان صادق باشید. شاید بپرسید هدف شخص ثالث تا مطمئن شوید. اگر شما لازم نیست که هر چیزی می گویند ولی شما فکر می کنم شما فقط باید چیزی می گویند لطفا نیست. روزنامه نگاران نمی خواهید خود را در مطبوعات ، آن است که در حال حاضر مهم تر از همیشه به بررسی کنید که چه شما در حال قرار دادن در اطلاعیه مطبوعاتی خود است که در واقع ارزش خبری دارند. اگر شما در حال تلاش به قلاب خود را با نام تجاری به newsjack این زمان مکالمه شما در حال گرفتن یک خطر بزرگ است و در این صورت خطر قطعا بیشتر پاداش.

این یک شیرین کاری روابط عمومی?

روابط عمومی مانع می تواند به اشتباه به راحتی. کل کشور, اگر نه, جهان, است که بسیار عاطفی در حال حاضر آن را بسیار خطرناک برای هر چیزی که می تواند به عنوان تلاش برای سود کردن از پشت یک بیماری همه گیر است که باعث درد و رنج است. شما ممکن است بهترین نیات اما حتی به ظاهر خوبی فکر کردن روابط عمومی مانع از نتیجه معکوس اند. همچنین: آیا شما دیده می شود آخرین “تصور” ، نه حتی یک ستاره نکردم بازیگران لیست بازیگران و کمدین می تواند الهام بخش در حال حاضر.

اما ما یک چیز!

که بزرگ است. به خوبی انجام می شود! سخت فکر می کنم قبل از شما قرار داده و آن را در آزادی مطبوعات.

سمت بیهوده گویی: واقعا فکر می کنم در مورد آنچه برای ارسال در بازاریابی ایمیل به مشتریان خود را به عنوان به خوبی. این در واقع مانند GDPR همه را دوباره و دوباره با مقدار ‘چگونه در پاسخ به کروناویروس’ ایمیل دادن اتفاق می افتد. صداقت در مورد آنچه واقعی خود را در ارتباط با مشتری خود را هنگامی که تصمیم گیری برای برقراری ارتباط و یا نه. آیا آنها واقعا نیاز به نام تجاری خود را اضافه کردن به سر و صدا در زندگی خود را در حال حاضر ؟ احتمالا نه.

آنچه شما می توانید انجام دهید

ما صحبت در مورد آنچه شما باید بپرسید و یک مقدار زیادی در مورد آنچه شما باید انجام دهید – اما چه می توانید انجام دهید ؟

با استفاده از این فرصت برای کمک به مردم در صنعت شما

اگر وجود داشته است دور از افزونگی در شرکت های دیگر در صنعت شما چرا نمی بینم آنچه شما می توانید انجام دهید برای کمک به کسانی که ساخته شده اند کار برکنار شده به دلیل بیماری همه گیر.

به دنبال درخواست از روزنامه نگاران

حتی ارتباطات با بهترین نیات آسیب می تواند یک نام تجاری و شهرت و شما نمی خواهید به دیده می شود به سرمایه گذاری در یک تراژدی است. چرا که نه یک نگاه و دیدن آنچه که روزنامه نگاران به درخواست و پاسخ به آن نمایش داده شد.

استفاده از این زمان برای آماده شدن برای آینده

در حالی که تلاش های فعلی خود را بر روی نگه دارید چرا استفاده از این زمان برای برنامه ریزی آینده خود را مبارزه ؟ زندگی ممکن است بازگشت به چگونه ما قبلا آن را می دانستند اما آن را بازگشت به حالت عادی. و هنگامی که آن را ندارد, شما آماده خواهید بود با یک ترک خوردگی کمپین روابط عمومی.

Amie Sparrow, دیجیتال, مدیر روابط عمومی آبی در آرایه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im