غرور 2020: همجنسگرایان+ عناوین و حامیان اطمینان از نمایش در می رود و تقریبا

ماه ژوئن است که در نهایت بر ما. این زمان در سال گذشته از نیویورک به لندن, São Paulo به تل آویو همجنسگرایان+ غرور جنبش در گشاد گشاد راه رفتن خود را با تعداد بی سابقه ای از داوطلبان هنرمندان و حامیان آماده به فرود در خیابان ها به راهپیمایی در همبستگی.

به همان اندازه به عنوان یک جشن به عنوان یک اعتراض’, گی, کریسمس’ آن را به عنوان گاهی اوقات به یک زمان از سال که در آن مردم از تمام جمعیت و نژاد و مذهب و گرایش جنسی با هم می آیند و جشن می گیرند پذیرش مسالمت آمیز است.

هر گونه امید که غرور رژه ممکن است معاف از چنگال coronavirus نقش برآب شد در ماه مارس زمانی که یک به یک هر یک رژه بدن در زمان به رسانه های اجتماعی به اعلام تاسف عمیق خود.

اما آن را هرگز مورد که غرور 2020 خواهد نمی گیرد — آن را بیشتر یک موضوع چگونه است. 2020 هنوز نشانه غرور طلایی جشن. آن بوده است که 50 سال پس از افتتاحیه رژه غرور در سال 1970 و 51 سال پس از شورش استون وال که در آن اعضای بزرگ سیاه همجنسگرایان+ جامعه ایستاد علیه خشونت پلیس و سرکوب.

به عنوان غرور ماه و غرور زندگی ماده متحد در همبستگی به جای تسلیم شدن به ناامیدی تعدادی از همجنسگرایان+ رسانه برندهای افتخار بدن و همجنسگرایان+ نام تجاری متفقین در حال استقبال از این لحظه منحصر به فرد در زمان عجیب و غریب برای تقویت حقوق.

The show must go on(خط)

“من فکر نمی کنم هیچ یک از ما فکر می کنیم می خواهم در این موقعیت” سهام نفت برنت میلر پراکتر و گمبل (P&>) مدیر دانشیار جهانی همجنسگرایان+ برابری – برای اولین بار به سمت در چند نام تجاری کنگلومرا.

“سال گذشته غرور شد و به نمایش عمومی از دید جامعه. چالش هایی که ما در این سال است که برای حفظ آن دید و با استفاده از شتاب پراید برای کمک به مردم برای اتصال به جامعه” او معتقد.

در حالی که آن را سخت به sugarcoat این ناامیدی همجنسگرایان+ رسانه های مارک و غرور دهندگان مشغول برنامه ریزی در طول مستند اثبات این بیماری همه گیر به یک خوش آمدید پرتاب به تاخت و تاز دیجیتال جشنواره است.

صورتی, اخبار, بود, اول, علامت, اعلام غرور خود را قصد دارد در ماه مارس و امروز (4 خرداد) علامت اول بعد از ” غرور و افتخار برای همه است.’ در حال اجرا در سراسر وب سایت خود را و کانال های رسانه های اجتماعی دیجیتال رویداد در نظر دارد را به بشر+ جامعه و متحدان آن با هم از طریق طیف وسیعی از تعاملی و محتوای اصلی از جمله پرسش و همانطور که با مشاهیر اثرگذارندهها و فعالان میزگرد موسیقی, جلسات, کشیدن, آموزش, لنز و فیلتر. حتی وجود داشته باشد مجازی غرور مارس.

Condé Nast را همجنسگرایان+ نام تجاری آنها را نیز جرأت آنلاین, برنامه نویسی, ‘در حال حاضر زندگی می کنند – یک برنامه مجازی حوادث که شامل اجرای سخنرانی, قصه گویی و همچنین به عنوان پیام از اعضای برجسته همجنسگرایان+ جامعه است.

دیجیتال رویداد های ایجاد شده در موفقیت ‘Themfest’ – مجازی فستیوال موسیقی و هنر آنها ایجاد شده برای بشر+ جامعه در اواخر ماه مارس است.

“از روزی که به خانه فرستاده شدند ظرف یک هفته ما شروع به توجه به ضروری بشر+ جامعه فضاهای سازندگان: تا به خطر انداختن خود درآمد” آنها را اجرایی ویرایشگر Whembley Sewell جزئیات این مجله پاسخ سریع.

“بنابراین ما بلافاصله در کنار هم قرار ‘Themfest’ به عنوان یک نقطه از سبک سری, بلکه به عنوان یک نقطه با هم. ما آمار زمین در حال اجرا با آن است. و بدیهی است که آن را به غرور و افتخار ما تا به حال به عمل فقط همان است.”

صورتحساب به عنوان “2020Capsule: منحصر به فرد سال در غرور مستند’ – امروز (4 خرداد) گی بار پرده برداری کرده است برنامه های خود را برای غرور 2020. آن را در نظر دارد برای جذب این لحظه در تاریخ تلفیقی یک کپسول به سند تجربه چالش های وحدت و حمایت از این لحظه دقیق در زمان – به اشتراک گذاشتن با نسل های آینده است.

برای انجام این کار, گی, بار کار می کنند با جامعه و سازمان های تجاری به تصرف تجربیات همجنسگرایان+ مردم از طریق رسانه, شعر, عکس, مقالات, نامه فیلم کوتاه و لیست پخش.

با بدنی رژه خارج از مرزهای این سال سازمان دهندگان این رویداد را درهم برای میزبان مجازی پیاده روی در خود جای داده است.

یک بلند گو حرف زدن برای همجنسگرایان+ جامعه در انگلستان غرور در لندن اعلام کرد در ماه ژانویه است که در آن تمام افکار و حالت آن را به عنوان نقشه برداری سال 2020 قصد دارد با آژانس در دو.

روز گذشته (3 خرداد) در کنار آن سازمان ناهنجاری آن را اعلام کرد موضوع امسال – #YouMeUsWe – گریه کردن برای همه همجنسگرایان+ مردم برای حمایت از یک دیگر ایستاده و در همبستگی به عنوان یک جامعه است.

به عنوان بریتانیا بزرگترین افتخار رویداد آن را معرفی کرده دیجیتال مرکز جامعه با امید به galvanize 30000 نفر به “اعمال allyship’ برای کسانی که در دیگر همجنسگرایان+ گروه.

به مناسبت رونمایی از آن در سال 2020 تم غرور در لندن منتشر شد یک فیلم که برجسته تجارب آرایه ای از عجیب و غریب لندن که صحبت صادقانه در مورد رابطه خود را با غرور و چگونه آنها را تحت تاثیر قرار خود را لغو و همچنین تاثیر Covid-19 همه گیر در جامعه است.

می توانید آنلاین برای از دست دادن فیزیکی رژه?

“یکی از چیزهایی که من فکر می کنم بیش از حد اغلب نادیده گرفته شده است این واقعیت است که نه همه غرور را در دسترس هستند. این که آیا آن را به سن می آید تا مردم با اضطراب به افراد با ناتوانی در داشتن یک مجازی غرور و تلاش برای آن را به عنوان بزرگ و درشت و روشن که ممکن است شما واقعا قادر می سازد مردم را از تمام جنبه های زندگی به تعامل با آن را در یک راه جدید” توضیح می دهد که آنها را سیول در مزایای دیجیتال غرور و افتخار است.

“در برخی از راه من تعجب ما شده اند انجام این کار در تمام طول” او اضافه می کند اشاره کرد که در حالی که در سال های گذشته عمده فعالانه را به طور عمده در شهر نیویورک و بروکلین, ‘در حال حاضر زنده است واقعا جهانی در رسیدن به آن.

در طول مستند ترافیک به آنها را با ما سایت بطور قابل توجهی رشد کرده. در پایان ماه گذشته آن بازدید کنندگان منحصر به فرد شمارش شد تا 137% در سال در سال, پس از دریافت 1.27 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در مارس و 1.36 میلیون در ماه مه که در میان نام تجاری بالاترین تا کنون ترافیک ماه.

او توضیح می دهد که در حال دیجیتال همچنین بدان معنی است که آنها می توانید استعداد از سراسر جهان است. باب کشیدن ملکه انگلستان رواج ویرایشگر ادوارد lonely planet, جنسیت و شهر Cynthia Nixon, مدل, Naomi Campbell و گلدبرگ Whoopi در میان شرکت استعداد خواهد شد که شماره گیری در از سراسر جهان است.

در یک ورید مشابه به Sewell, Asad Dhunna بنیانگذار مشاوره Unmistakables و مدیر سابق ارتباطات در غرور در لندن احساس مزیت اصلی دیجیتال غرور است که می توان آن را جهانی-با-طراحی.

“رسیدن به جهانی غرور نمی تواند مورد ضرب و شتم محلی غرور و این فرصت را به احساس بخشی از یک واقعا جامعه جهانی است که در ارائه برای اولین بار,” او می گوید. “این می تواند احساس بیشتر در دسترس است. برخی از انتقاد از غرور و افتخار است که یک احساس است که شما باید به دنبال یک راه خاص کار برای یک شرکت خاص می شود بخشی از یک کلاس خاص. دیجیتال می بالد نفی آن است.”

اما او احساس می کند که دیجیتال غرور ارائه شده هرگز نمی تواند جایگزین رویداد فیزیکی. “بسیاری از آنچه که غرور مخفف است که در جامعه با هم قابل دیدن خواهد بود به جریان اصلی. که ممکن است منظم که با دوستان و انتخاب خود خانواده فقط یک بار در سال – یک دلیل وجود دارد که آنها را از آن ‘, گی, کریسمس است.'”

یک ترفند از نور ؟

همانطور که با بسیاری از مشخصات بالا حرکات برندها دیدن دنیا غرور ماه به عنوان یک فرصت کافی برای رها کردن خود درونی ‘خواب’ و مانند رنگین کمان (فوت و فن از نور) هر سال مارک های گناهکار pinkwashing.

در میان نام تجاری عمده اشتباهات در طول سال ما تا به حال ناخوش آیند M&S همجنسگرایان+ ساندویچ Budweiser را دمی-جنسی لیوان کنار کافی helpings از رنگین کمان آرم تغییرات وجود داشت.

پس از قنداق کردن پیام های شرکت های بزرگ در همبستگی با زندگی موضوع این هفته مشتریان خواهد بود دقیق برندها حتی بیشتر از نزدیک در این سال با تماس برای اطمینان از هر گونه غرور ارتباطات هرالد تقاطع و شمول است.

در پی تظاهرات اخیر زیر جورج فلوید مرگ در آمریکا بازداشت پلیس در سراسر جهان, 75 همجنسگرایان+ گروه ایران در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش با اشاره به تجربیات به اشتراک گذاشته شده از آزار و اذیت و خشونت پلیس. پیام خود را? نه مردم و نه می تواند مارک های جشن غرور 50 سال سابقه و بدون تصدیق کرد که شورش در اصل رهبری و مردم از رنگ که به دنبال پایان دادن به خشونت پلیس و سرکوب.

تبلیغ کنندگان که موفق به اذعان این را نمی خواهد عبور خود خسته شده اید.

در عین حال بدون پتانسیل برای جولان دادن در یک بی پروا شناور تحلیلگران بمب اند که آیا حامیان مالی را پوشش تا با همان شور و شوق برای غرور 2020. و با 89 درصد از شرکت های بزرگ چند ملیتی تعویق انداختن کمپین های بازاریابی ماه گذشته خواهد برندها باید هر دلار یدکی این سال به پرتاب در غرور?

برای کریس Kenna از بنیانگذاران نام تجاری پیشبرد و مدیر تنوع و شمول در Outvertising, تبلیغات, صنعت, لابی, گروه, آن را سخت به پیش بینی.

“به عنوان شرکت خود را راه اندازی مجدد موتور و اقتصاد جهش به عقب به دنده وجود دارد در حال رفتن به یک واقعیت همه آگهی های صرف – که اجتناب ناپذیر” Kenna رضایت داد.

Dhunna همچنین reckons برندها را پیدا خواهد کرد آن را سخت برای توجیه غرور صرف در زمانی که بودجه در حال فشرده.

“ریشه این می آید از tightrope که غرور می ایستد بین بودن یک اعتراض و یک جشن – دوم اینکه خوش طعم تر برای مدیران تجاری” او استدلال می کند.

Dhunna امتیاز به #PridePledge – تماس از همجنسگرایان+ مدافع اشلی ماری پرستون به شرکت درخواست آنها را به reallocate غرور بازاریابی پول به همجنسگرایان+ افراد مبتلا Covid-19. متاسفانه, آن است که هنوز برای رسیدن به آن هدف 15,000 امضا کرده اند ،

و در حالی که برنج قدرت را شناور در برایتون افتخار دارد در سال های اخیر تبدیل به یک یاد جزء اصلی از رژه شرط بندی لوله بدون بتن برنامه های در محل به علت عدم فعالیت در فضای باز. هر چند آن را وعده داده است که وقتی جامعه است و در حال اجرا با خیال راحت دوباره آن را شروع مذاکرات دوباره با شرکای خود Mediacom و گی بار.

با وجود Diageo مارک های مطلق و Smirnoff به طور معمول یک بخش کلیدی در غرور این غرور طرح در این سال ها بیشتر پایین کلید و تمرکز داخلی کارمند در جشن.

“با این حال همه امید از دست داده است در برندها هنوز هم می خواهید به تعامل با همجنسگرایان+ جامعه” Kenna همچنان ادامه دارد. “Covid-19 دیده می شود برندها به دنبال هدف تر از همیشه – حصول اطمینان خود را comms دارای ارزش واقعی فراتر از خرید محصول من.”

بازگشت در ماه مارس, صورتی, اخبار’ بنیانگذار و رئیس exec بنجامین کوهن پخش چالش گرفتن برندها در هیئت مدیره. “ما فکر می کنیم که این یک فرصت بزرگ برای برندهای درگیر می شود اما من تحت هیچ توهمی است که ممکن است یک مشکل به جلو و خاموش” کوهن گفت: در آن زمان.

در حالی که کوهن شناور مورد آوردن غرور آنلاین با یا بدون حامیان مالی دو سال پایین خط و اخبار می تواند به رخ کشیدن, H&M, Zipcar, GVC و Lelo که در این سال حامیان مالی. PinkNews قبلی با نام تجاری همکاران و غرور حامیان عبارتند از آمازون لویدز بارکلیز Deliveroo حال بارگذاری سیتی Aegon و LinkedIn.

آنها ویرایشگر Sewell ادعای این مجله است نه تلاش تامین امنیت با نام تجاری مورد علاقه. “علامت های تجاری در آینده شده است به ما که در این سن چیز خوبی است” او ادعا میکند. “این خوب است برای دیدن مارک های مراقبت در مورد پیام های آنها در حال ارسال به جهان در حال حاضر در چنین زمان حساسی.”

به عنوان بخشی از آنها را در سال 2020 غرور تلاش های مراقبت از پوست با نام تجاری سعادت خواهد بود شرکت در #OurPrideNow کمپین است که آنها را. در حال راه اندازی در طول غرور ماه.

سال گذشته آنها را به حال شش حامیان مالی برای غرور خود را فعالانه از جمله HBO و Aeropostale. دو سال پیش نزدیک به نیمی از آنها کسب و کار صورت گرفت در ماه ژوئن سال گذشته است. در ماه ژوئن سال گذشته آنها را در زمان در یک سوم از آن به طور کلی کسب و کار.

P&>’s رکورد برای حمایت از همجنسگرایان+ جامعه نزدیک است-معصوم در آن قوام و غرور در زمان coronavirus این قاعده مستثنی نیست.

“ما این را به عنوان یک لحظه است که ما نیاز به تکیه در” اصرار P&>’s میلر. “این لحظه ای است که ما نیاز به تاکید مجدد بر حمایت از ما و حرکت رو به جلو به دلیل حمایت از جامعه است که به خوبی ریشه دوانده در این شرکت است. ما آن را به عنوان یک ادامه از جایی که بوده ایم و امیدوارم این شتاب دهنده که در آن ما می خواهم برای رفتن.”

در هفته گذشته (28 مه) P&> منتشر یافته از آن اولین همجنسگرایان+ گنجاندن در تبلیغات و رسانه ” مطالعه همکاری با شریک استراتژیک خود Glaad همجنسگرایان+ خیریه. یافته بودند به همراه آخرین فیلم در آن سری با سی ان ان بزرگ داستان دیدم که میلر و گو با همجنسگرایان+ مصرف کنندگان و اعضای ترانس کر لس آنجلس, دست زدن و حال کردن در مورد مسائل است که در این گزارش مطرح شده است.

“ما در حال کار برای استفاده از صدای ما از طریق رسانه ها و مارک های ما برای افزایش دید” میلر توضیح می دهد. “صدای ما را نمی توان در رژه این سال, اما این مهم است که هنوز هم آن را به جلو” تایید که P&> “کار را به مطمئن شوید که ما به حفظ سطح ما را از سرمایه گذاری در تمام این افتخارات در سراسر جهان است که ما در شرکت است. این مهم است که در حالی که یک جشن اتفاق می افتد نیست, آنها هنوز هم دریافت پشتیبانی که آنها از ما.”

HSBC یکی دیگر از استادانی همجنسگرایان+ متحد حمایت غرور حوادث در سراسر جهان است. در طول سال ها آن را انجام داده است کار ارزشمند در ترویج حقوق دگرباشان جنسی و در سال 2016 بانک ساخته شده از تاریخ زمانی که آن را قرار داده رنگین کمان نسخه های معروف آن شیرها خارج از آن هنگ کنگ ستاد جشن غرور و افتخار است. یک گام اساسی برای سازمان داده شده در هنگ کنگ aversity به حقوق همجنسگرایان.

در سال 2017, بانک تقدیر قرار گرفت برای ساخت این, لزبین, گی, دوجنسي, گروهی, ترانس کارکنان و مشتریان احساس ارزش با برجسته واقعی کارکنان خود را به اشتراک گذاری تجارب زندگی می کردند. هنگامی که آن ترانس منجر HSBC بریتانیا غرور شبکه استوارت Barette گفت: بانکی که او در بر داشت از رفتن به بانک “وحشتناک” از آنجا که هر زمان او, او تا به حال به او اعلام شد, ترانس, HSBC گوش – معرفی غیر جنسیتی خاص عناوین برای آن خرده حساب بانکی.

“در حالی که ما نمی توانیم جشن در فرد ما در حال آوردن مردم با هم از سراسر جهان از طریق یک #24HoursOfPride کمپین” سهام جوانان Cutts HSBC گروه افسر ارشد بازاریابی.

او توضیح می دهد که این شامل یک سری از محلی و جهانی مجازی حوادث و رسانه های اجتماعی گفتگو در حال اجرا بیش از 24 ساعت رفتن در سراسر جهان از نیوزیلند از طریق به کانادا برای کمک به هم همجنسگرایان+ جامعه و متحدان آن است. در کنار بحث در مورد موضوع مهم مناطق بشر+ مشاغل و تکامل آگهی صنعت مجازی رویداد را ببینید drag queens آزمونها نشان می دهد بحث و دی جی از سراسر جهان است.

“بر روی زمین به عنوان رهبری شریک بیرمنگام غرور و افتخار ما حمایت از این سال این رویداد مجازی و روشن ما در انگلستان در شهر با غرور پرچم” Cutts همچنان ادامه دارد. “در حالی که در کانادا 133 از شاخه های ما خواهد بود تعمیرات اساسی خود را در پنجره صفحه نمایش برای نشان دادن همبستگی در سراسر ژوئن, ژوئیه و اوت.”

در حالی که در سال 2020 را به عنوان سال که غرور راهپیمایی برگزار نشد آن را عادلانه می گویند که آن را نه مانع تعدادی از همجنسگرایان+ رسانه های مارک های رژه, سازمان و همجنسگرایان+ نام تجاری متفقین از ساخت آن ماموریت خود را به مرحله و جامعه افتخار می کنیم.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im