در سال های اخیر ماه ژوئن شده است زمانی که برندها در درجه اول تمرکز بر حمایت و همکاری همجنسگرایان+ غرور مهار خود در جامعه و نمایش تنوع و پذیرش. اما آمده جولای 1, هنگامی که شناور هستند بسته بندی شده دور و باشگاه خالی آن را به کسب و کار به عنوان معمول است.

در این سال با ناآرامی های سیاسی و جهانی بحران بهداشتی, برند, اظهارات حمایت قرار می گیرد و حتی بیشتر تحت نظارت در حال حاضر مارک های به چالش کشیده شده در سابقه خود را در زندگی موضوع حمایت از کارگران خط مقدم و همجنسگرایان+ جامعه است. ناگهان برندها برگزار شد به حساب و مجبور به حفاری های عمیق و ماده را به خود بدهند.

با بیش از 500 غرور راهپیمایی لغو شده در سطح بین المللی در این سال غرور ماه رفت و دیجیتال. به عنوان قبل از محدود-نسخه رنگین کمان مضمون مجموعه به نظر می رسد اما بسیاری از مارک های انتخاب راه های جایگزین برای حمایت از همجنسگرایان+ جامعه است.

اظهارات وحدت در رسانه های اجتماعی بیشتر intersectional و جامع به عجیب و غریب مخاطبان است. مجازی, تجربه, حمایت آنلاین, منابع و اطلاعات مراکز در دسترس ساخته شد توسط برندها به دنبال به چین با پراید در راه معنی دار. شرکت ها با حروف بزرگ در فشار برای عدالت اجتماعی با مقابله با غرور ماه است.

هنگامی که انجام می شود اصیل پشتیبانی مهار وفاداری به نام تجاری از هزاره و Gen Z, مصرف کنندگان, که, از, ترین, سیاسی رانده شده است. یک نظرسنجی از Dynata در اوایل این ماه نشان داد که همجنسگرایان+ مصرف کنندگان در ایالات متحده بودند 1.4 برابر بیشتر احتمال دارد برای توصیف غرور طرح به عنوان اصیل. همجنسگرایان+ مردم می خواهند معنی دار عمل است. “کمک های مالی و یا همکاری با مربوط به سازمان های غیر انتفاعی” به عنوان معتبر ترین اقدام یک نام تجاری می تواند.

شرکت های پرهیاهو و رنگین کمان شستشو هستند خجالت در رسانه های اجتماعی. حرکات در اطراف خط مقدم کارگران سیاه زندگی ماده و غرور هرگز در مورد یک نام تجاری. به حاشیه رانده شده مردم با حمایت جامعه ناظران و منتقدان فرهنگی مانند رژیم غذایی پرادا و GLAAD که سریع به نام و شرم آور است. برندها و شرکتها باید معتبر دلایل به وجود داشته باشد. غرور و همجنسگرایان+ آگاهی نه تنها در پایان ماه ژوئیه 1. پل حرکت می کند پایان ندارد پس عدالت برای جورج فلوید Breonna تیلور و دیگر قربانیان تبعیض نژادی بوده است. این لحظات نیست لحظات در زمان آنها منتقله از مشکلات سیستمیک است که نیاز مستمر تعهد به برچیده شد. بودن غیر نژادپرستانه است که ضد نژادپرستانه و همجنسگرایان+ دوستانه است نه همان به عنوان یک همجنسگرایان+ متحد.

مارک های که می خواهید به درگیر در BLM مکالمات و یا غرور و افتخار جشن می توانید یک صندلی در پشت میز اما intersectional گروه های به حاشیه رانده شده همجنسگرایان+ مردم وجود ندارد به لبه پنجره رساند تا به صورت یک روند لحظه ای. همه برندها باید از خود بپرسید این است که نژادی و جنسیتی و عجیب و غریب برابری نمایندگی ما در ارزش ها و اقدامات ؟ اگر نه برندها باید دوباره خود را در حال حاضر و حفظ موقعیت خود را پس از سر و صدای فوت کردن است. اینترنت را ببخشد و یا فراموش کرده ام.

مارک های با سیستم عامل های مختلف منابع اقتصادی و بازاریابی نوآورانه می تواند تبدیل. اگر یک شرکت دارای غرور باید آن را نشان دهد و هدف آن است. در حال حاضر زمان برای برندها برای بلند کردن صدای مردم به حاشیه رانده شده در همجنسگرایان+ جامعه به خصوص کسانی که سیاه و سفید هستند. بپرسید, سیاه, ترانس افراد عجیب و غریب افراد معلول, گی جوانان بی خانمان, عجیب و غریب شهروندان ارشد بدون خانواده (و بسیاری از سازمان هایی که کار بی وقفه برای این جامعه) به بحث در حقیقت خود آن را به عنوان مربوط به یک نام تجاری داستان. اجازه می دهد نظرات به فرم و ظاهر از یک نام تجاری پلت فرم آن را تحت تاثیر نه تنها از دیدگاه مخاطبان اما این صنعت را بیش از حد.

زنده جریان است رونق از اواخر سال نیویورک و غرور و GLAAD شد و سریع برای ایجاد مناسب برنامه نویسی. سیاه و سفید عجیب و غریب تاون هال شد و سه روز رویداد به صورت زنده در سراسر رسانه های اجتماعی شامل سیاه کشیدن اجرای برنامه جمع آوری کمک مالی برای سیاه و همجنسگرایان+ سازمان. همچنین با تاکید بر تقاطع نژاد و queerness با میزبانی تعدادی از میزگرد. برندها می توانند یاد بگیرند از سازمان هایی مانند GLAAD و نیویورک غرور که نیروهای پیوست را غرور 2020 به زندگی است. غرور و نژادی عدالت متقابلا منحصر به فرد نیست. برندها باید عضویت گفتگو در نژادی عدالت است. وجود دارد یک فرصت برای ارزیابی مجدد که در آن علامت های تجاری می تواند تفاوت را بالاتر و فراتر از یک روح مبارزه است.

“در این سال هنگامی که بسیاری از همجنسگرایان+ مردم خواهد بود قادر به جمع آوری در غرور رویدادهای بسیار مهم است که مارک های برجسته و دیگر متحدان پیدا معتبر و راه های خلاق به نشان می دهد که آنها ایستاده با جامعه ما” گفت: GLAAD رئیس جمهور و رئیس اجرایی سارا Kate Ellis.

حالا که غرور ماه به طور رسمی بیش از برندها باید ویترین چگونه آنها را intersectional معنی به ادعای خود در حال انجام است. GLAAD با همکاری فاکس ‘#TVForAll’ کمپین به مرحله 22 ژوئن زوم گفت و گو با اعضای تیم کاوش همگرایی Black Lives Matter سرگرمی و همجنسگرایان+ فرهنگ است. علامت های تجاری که در حال حاضر به خود سخت مکالمات در نژاد و جنسیت و تمایلات جنسی خواهد شد و می رود که سه گانه با جمعیتی جوان. یک تجربه مشتری بررسی توسط PSFK در سال 2018 یافت که 93 درصد از مصرف کنندگان تقاضا برندها به هدف-led یا ارزش-محور.

برندها باید نشان می دهد تا با درون گرایی و تحقق جامعه در آن مقدم هر و هر روز. اینترنت هرگز فراموش نمی کند. بنابراین اگر شما می خواهید به یک نام تجاری واقعی رهبر را تا فضای درون یک جنبش اجتماعی و سرب با هدف و یا از بین رفته اند.

برایان P کلی استراتژیست ارشد در فرقه

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de