سودآور پرده برداری ‘اکوسیستم باز’ با هدف بهینه سازی تجارت الکترونیک خرید

eCommerce SaaS تجزیه و تحلیل پلت فرم Profitero امروز اعلام کرد آنچه در آن است که خواستار اولین از نوع خود را “اکوسیستم باز” اتصال داده های خرده فروشی و تجزیه و تحلیل ، آژانس ها و سیستم عامل های آگهی فن آوری
با هم در یک پیشنهاد برای بهینه سازی خرید آگهی در سیستم عامل های تجارت.

این اطلاعیه در حالی اعلام می شود که آژانس ها و شرکت های برگزاری به طور تهاجمی در حال حرکت به فله تا تخصص در تجارت الکترونیک، که
در طول همه گیر به شدت در حال رشد است.

تعدادی از آژانس ها و شرکت های هلدینگ در حال حاضر به این سرویس امضا کرده اند، از جمله Dentsu Aegis Network، WPP، IPG، Publicis Groupe، VaynerMedia،
BuyBox Experts, Night Market from Horizon Media and Tinuiti.

Profitero گفت : ادغام با خدمات و سیستم عامل های فن آوری خود را مانند Pacvue ، Kenshoo و MikMak برندها و آژانس ها را
دسترسی به تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیک بلافاصله در کنار عملکرد کمپین تبلیغاتی، و آن را آسان تر برای تنظیم و بهینه سازی مبارزات انتخاباتی و بهبود ROI.

“با اتصال روزانه ما
تجارت الکترونیک داده ها با آژانس های رسانه ای و ارائه دهندگان فن آوری آگهی، Profitero است قادر می سازد ادغام فروش و بازاریابی به طور یکپارچه و به طور خودکار اتفاق می افتد،” اظهار داشت: مدیر عامل شرکت برایان وینر. “برای اولین بار، بازاریاداران می توانند بینش محصول بی درنگ برای بهینه سازی کمپین ها داشته باشد و تیم های فروش بهتر می توانند بفهمند که چگونه کمپین های بازاریابی در حال رانندگی خرده فروشی دیجیتال هستند
عملکرد.”

تبلیغات

تبلیغات

از طریق مثال، این شرکت به آزمایش های اولیه بین کنشو و گروه میبورن، تولیدکننده جهانی و تامین کننده محصولات لوازم جانبی نوزاد اشاره کرد.

در
آن تست شرکت های اهرم ترافیک روزانه Profitero، تبدیل و داده های قفسه دیجیتال برای بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی حمایت شده در آمازون. در نتیجه، آنها راند بالابر سهم بازار از 10
درصد امتیاز در یک هفته است.

اکوسیستم باز نیز برای مشارکت با آژانس های بازاریابی خلاق و خریدار طراحی شده است که Profitero گفت که مارک های بهینه سازی محصول کمک خواهد کرد
محتوا در سراسر سایت های خرده فروش. و مشارکت با داده ها و سیستم عامل های تجزیه و تحلیل دیگر توانایی های گزارش عملکرد تجارت الکترونیک خود را غنی سازی.

WPP یک مؤمن است. “As
مشتریان ما تکیه حتی بیشتر به تجارت الکترونیک، اهرم داده های کلیدی و بینش را از طریق پلت فرم Profitero برنامه ریزی رسانه های هوشمند تر و عملکرد را قادر خواهد ساخت، گفت: Kacie McKee، سر
از تجارت الکترونیک، ایالات متحده، Wavemaker.

ژاکلین بیکر، مدیر عامل، تمرین تجارت منجر در VMLY&R، افزود: “به عنوان یک آژانس تجارت اولین نمایش در شبکه WPP و طولانی
شرکای ایستاده با Profitero، ما مشتاقانه منتظر بالا بردن رابطه ما برای ارائه بینش دیرینه و باز کردن رشد برای مشتریان ما با هم از طریق تجزیه و تحلیل تجارت افزایش یافته
قابلیت ها.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im