برنامهای از سن می آید با تلویزیون متصل و OTT

وجود دارد چند که استدلال می کنند که مشاهده تلویزیون اساسا بیش از چند سال گذشته به عنوان مصرف کنندگان به نوبه خود پشت خود را در خطی سنتی, پخش و گله به جریان خدمات. eMarketer را 2019 جهانی در رسانه های اطلاعاتی گزارش آمده است که 94.4 درصد از سرخپوستان در حال حاضر جریان ویدئو در تقاضا (VOD) محتوا.

و در حالی که برخی از سریع بوده به اعلام عصر تلویزیون بیش برای صنعت تبلیغات این نیست پایان از تلویزیون و نه فرصتی برای گرد هم آوردن مزایای تلویزیون دیجیتال از طریق برنامه ریزی فن آوری است. برنامه ریزی می شود یک هرزه بد در تلویزیون سنتی دژ برند اما این شانس را به نشان می دهد برنامه ریزی می تواند انجام بیش از فقط ارائه معیارهای عملکرد.

خطی آگهی های تلویزیونی شکسته شد ساختار با مصرف کنندگان در ذهن آنها هرگز همان آگهی را پشت به پشت و رقابتی آگهی محرومیت به معنای آنها تا به حال یک رقیق نام تجاری تجربه – به طوری که بدون دیدن یک کک آگهی بلافاصله توسط یکی برای پپسی. این یک پیروزی برای تبلیغ بیش از حد که به طور طبیعی نمی مشتاق به مصرف کنندگان در معرض تبلیغات دیگر در رقابتی خود را تنظیم کنید.

اما با ظهور برنامه ریزی تبلیغاتی و به خصوص در فضای نمایش برخی از این ملاحظات از دست داده اند در طول راه. این حرکت نبود عمدی یک سرعت فن تغییر و فرصت های اقتصادی ارائه شده توسط اتوماسیون و hyper-هدف قرار دادن تنگ تمرکز ما و ما از دست رفته دید از تصویر بزرگتر. به نوعی ما زیرفشار از هدف اصلی تبلیغات – یعنی برای فعال کردن علامت های تجاری برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان در رسانه ها و محیط های.

تغییر در انتظارات

اما آنچه قابل تحمل شده است در دنیای نمایش نمی شستشو در جریان فضا. مصرف کنندگان انتظار یک تلویزیون مانند تجربه هستند و به درستی خاموش فقیر آگهی تجارب مانند ضربه توسط همان خلاق دو بار در یک آگهی ،

آن را نه تنها مصرف کنندگان که انتظار بیشتر از برنامهای در جریان فضا – آگهی ضعیف تجارب در نهایت بد منعکس در رسانه ها و صاحبان تبلیغ وجود دارد کیفیت انتظارات بیش از حد وجود دارد. تلویزیون خریداران در برنامهای با چشم های تازه – بدون میراث وسواس با کوکی ها کلیک و منحصر به فرد کاربران است.

به عنوان نشانی تلویزیون می آید از سن با OTT و CTV ما باید این فرصت را به بهترین از هر دو جهان – بالا بردن برنامهای از صرفا عملکرد بازی را به مناسب نام تجاری کانال. جام مقدس تبلیغات – اجازه می دهد علامت های تجاری برای ارتباط با درگیر مصرف کنندگان در حق محیط با تمام مزایای دیجیتال مانند تغییرات سلیقه ای, اندازه گیری و اتوماسیون بهره وری.

اما گرفتن وجود دارد نمی تواند بدون چالش کنونی ما tech پشته نیست راه اندازی برای تسهیل این بدون درز آگهی تجربه و برخی از فن آوری مورد نیاز است که هنوز در حال ساخته شده است. اجرای این چشم انداز نیاز مهم رهبری و مهندسی نبوغ. آن نیاز به تهیه یک سمت سرور برنامه ریزی راه حل برای جهانی OTT محیط است که اجازه می دهد تا به صورت مستقیم و حراج خرید تشخیص تقلب پیش بینی و تبادل اطلاعات مربوطه مانند نشان می دهد مصرف و خانواده داده است.

برنامهای OTT فن آوری می تواند و خواهد شد از طریق ترکیبی از موجود و جدید مناقصه تکنیک های ad تصمیم گیری مخاطبان فن آوری و همکاری بین رسانه ارائه دهندگان تکنولوژی شرکای مانند SSPs و SSAI فروشندگان و خریداران است.

ما ممکن است هنوز وجود دارد اما ما به خوبی در راه – و این بار ما نباید از دست دادن بینایی از هدف نهایی برای فعال کردن ارتباط بین برند و مصرف کننده در یک محیط رسانه ای.

Sudipto داس مدیر منطقه ای هند و دریا در PubMatic

// در این مقاله برجسته

PubMatic

PubMatic ناشر محور رویکرد را قادر می سازد تبلیغ به حداکثر رساندن ROI با رسیدن و خود را درگیر مخاطبان در برند-safe, حق بیمه, محیط های سراسر فرمت های آگهی و دستگاه های.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im