در حالی که شتاب رشد
بیش از حد بالا/تلویزیون متصل برنامهای تبلیغاتی است که به سختی به اخبار قدر از رشد قابل توجه است در واقع.

برنامهای OTT/CTV آگهی معاملات افتاده توسط 330% بر مبنای جهانی گذشته
سال, به معنی موجودی رشد یک عامل 4.3 بار با توجه به تازگی منتشر “آگهی عرضه گزارش روند” برای 2019 از Pixalate جهانی آگهی تقلب هوش و بازاریابی
انطباق پلت فرم.

در آمریکای شمالی معاملات افزایش یافته است به طور مشابه قابل توجه 320% یا 4.2 برابر موجودی رشد — از جمله 74 درصد رشد در Q4 به تنهایی.

“عمده هر منطقه در جهان دیدم حداقل 175 درصد رشد در سال 2019 به عنوان OTT/CTV در مرکز صحنه در تبلیغات” Pixalate مدیر عامل شرکت جلال نصیر با اشاره به پیشرفته تلویزیون خودی. “این رفتن به بزرگترین تبلیغات موضوع در سال 2020 است.”

تبلیغات

تبلیغات

داده های آمده از شرکت تجزیه و تحلیل میلیاردها برنامهای آگهی (نامعتبر ترافیک
از مطالعه حذف شدند) در سراسر بیش از 75 میلیون OTT/CTV دستگاه های جمع آوری شده بین سه ماهه اول سال 2018 و سه ماهه چهارم سال 2019.

OTT/CTV برنامه های که پشتیبانی برنامه ریزی تبلیغات تصویری را
نیز ضرب شده است. در واقع کسانی که افزایش 232 درصد بیش از 18 ماه گذشته.

که شامل 139 درصد افزایش در برنامه های در Roku فروشگاه پس از 2018 (تا 67 درصد در Q4 سال 2019 به تنهایی); و 24%
پرش در Roku برنامه های که پشتیبانی برنامه ریزی تبلیغات در طول سال 2019.

“تقریبا هر کسی می تواند یک OTT/CTV برنامه و این افزایش عرضه در دسترس منابع تنها آغاز است” می گوید:
نصیر.

Roku بالا 10 برنامه در سال گذشته به منظور بودند Hulu, Sling TV, پلوتون تلویزیون FimRise, Tubi TV, فیلو, Newsy و تروق CBS اخبار و Fawesome.tv.

شاید بیشتر
تعجب آور پیدا کردن نصیر مشخصات: آمازون, دستگاه سوخت آمازون آتش دیدم 63% پرش در برنامه ریزی تبلیغ سهم بازار در سال گذشته به 19 درصد برسد.

در حالی که دستگاه های Roku هنوز
به شدت تحت سلطه با 59% آگهی سهم بازار است که به نمایندگی از 12 درصد کاهش و در مقابل 2018 با توجه به Pixalate داده.

دستگاه های تک رقمی سهام به عنوان Q4 2019 عبارتند از:
Chromecast و LG (هر کدام در 4%) سامسونگ Vizio و سونی (هر کدام در 3٪) سیب (2%) و مایکروسافت و Hisense (هر یک در سطح 1%).

“سال گذشته یک افزایش بزرگ در انواع دیگر
دستگاه برای تماشای اینترنتی تلویزیون فعال” یادداشت نصیر.

توسط سیستم عامل به عنوان Q4 2019 آندروید در 20 ٪ در جایگاه دوم به Roku 59% به دنبال لینوکس (10 درصد) ، تایزن (3%) و سونی (3%), WebOS (2%) اپل iOS (2%) و ویندوز (1%).

این گزارش همچنین لیست بالا SSPs برای OTT/CTV عرضه به عنوان Q4 2019 – اما افسوس که توسط آلفا منظور نه
نسبت حجم: DoubleClick Ad Exchange ازادی حرکت و جنبش, Nexstar, OpenX PubMatic, RhythmOne, مرزی, پروژه Sonobi, SpotX, Telaria ورایزون رسانه ها و Xandr.

به طور کلی, گزارش
تأکید پیچیدگی OTT/CTV.

در حالی که عمده برنامه-فروشگاه منابع در ایالات متحده برنامه تلفن همراه فضای پایین آمدن به اپل و گوگل وجود دارد 20-به علاوه عمده OTT/CTV برنامه فروشگاه با
صدها یا هزاران نفر از برنامه های کاربردی.

“صحبت می کند که به چالش های تبلیغ چهره که ramping تا تلاش ها در این محیط می گوید:” Nasir — طول می کشد که این فرصت را به
اشاره می کنند که این پیچیدگی همراه با بالاترین CPMs دیده می شود در برنامه ریزی برای تاریخ را در این عرصه “رسیده” برای تبلیغ تقلب در حملات.

جای تعجب نیست نصیر پیش بینی
که به عنوان بیشتر و بیشتر ناشران وارد OTT/CTV اکوسیستم “علامت های تجاری است که به درستی اعتبار خود را تامین همکاران هستند که برنده خواهد شد.” او می افزاید که در حال حاضر محدود
گزینه های برای تشخیص و جلوگیری از OTT/CTV آگهی تقلب “باعث می شود آن را حتی سخت تر برای تبلیغ است.”

(برای اطلاعات بیشتر در تبلیغ تقلب در این عرصه ببینید هفته گذشته ATV
خودی
.)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im