بازگشت مترقی با NFL با Themed خلاق

مترقی در حال بازگرداندن NFL بیکر Mayfield
در یکی از دو کمپین بیمه صاحب خانه که قصد طنین انداز بدون توجه به آنچه نتیجه این فصل NFL.

NFL همیشه “باید ببینید” در طول پاییز ، می گوید CMO مترقی
جف چارني .

چارنی به بازاریابی دیلی می گوید: «امسال چشم و هیجان بیشتری در بازی بیش از هر زمان دیگری وجود خواهد داشت.» “در حالي که همه دارن بلاتکلیفی رو مرور ميکنن”
ما به طور هدفمند طراحی هر دو مبارزات انتخاباتی به زمینه ای مربوط در سراسر تعدادی از ‘در خانه’ موقعیت ها و سناریوهای صاحب خانه صورت. حتی اگر اتفاقی برای فصل فوتبال بیفتد،
بینندگان هنوز هم موقعیت های نسبی خارج از میدان بدون در نظر گرفتن آنچه فصل NFL به نظر می رسد مانند این سال لذت ببرید.”

ساختمان کردن حرکت سال گذشته ، مترقی خواهد شد با فصل بازگشت
دو تا از “در خانه با بیکر میفیلد”، چیدن جایی که ما بیکر را ترک آخرین مرور مالکیت خانه در چمن خانه خود را. میفیلد بازیکن خط حمله برای کلیولند براونز است، نه چندان دور از مترقی
دفتر مرکزی در میفیلد، اوهایو است.

تبلیغات

تبلیغات

فصل دوم بیکر را در مجموعه جدیدی از موقعیت ها پیدا می کند که مربوط به هر صاحب خانه ای است — به خصوص که همه ما در حال حاضر زمان بیشتری را بیش از هر زمان دیگری در
خانه.

در این فصل همچنین برخی از مهمانان ویژه از جمله همسر بیکر امیلی و بابی، زمین دار، که در فصل اول نیز حضور داشت، و هم تیمی بیکر حضور خواهند داشت
جدريک ويلز

چارنی می گوید: «همه ما زمان بیشتری را در خانه می گذراندیم، محتوا را می سازیم — و پیام حفاظت از خانه — مرتبط تر از همیشه.» “آنها هم بر اساس
در ساده ‘خنده دار به دلیل آنها درست است’ بینش ، که نسبی ترین. ما پیش بینی می کنیم مردم برای آزادی از یک سال بسیار دشوار به ورزش روی خواهند آورد و امید ما این است که به ساخت آنها کمک کنیم
لبخند بزن.”

پراگرونده همچنین جدیدترین اضافات را به شبکه شخصیت های خود در یک «نمایش» جدید، «چسبیدن به هم با مارک و مارکوس» معرفی خواهد کرد.

مارک و مارکوس دو تا هستن
دوستانی که نشان می دهد زندگی مانند زمانی که دو فیچر نمادین از یک بازی NFL (نشانگر حیاط) در نهایت ترک زمین، قرار دادن این نقش های فوتبال آشنا را به غیر منتظره است، اما همه بیش از حد آشنا،
موقعیت هایی در خانه که مشخصه های مالکیت خانه را برجسته می کند. این نقطه توسط جارد هس کارگردانی شد (ناپلئون دینامیت، ۲۰۰۴).

هر دو کمپین، از آرنولد ورلدواید، ۱۰ سپتامبر را راه اندازی کردند،
مصادف با شروع فصل NFL.

نقاط، در نسخه های 15 ثانیه ای و 30 ثانیه ای، در تلویزیون ملی و کانال های دیجیتال با رویکرد اپیزودیک اجرا خواهد شد، با لکه های جدید چرخش در
به صورت دوره ای برای مدت زمان فصل به صورت زمینه ای مربوطه.

“در قلب مبارزات انتخاباتی ما یک پیام با نام تجاری سازگار است: مترقی وجود دارد برای محافظت از خانه خود را، نه
مهم است که در آن ممکن است باشد،” چارنی می گوید. وی تصریح کرد: امسال همان طور که مردم زمان بیشتری را در خانه می گذرانند، آن بخش از زندگی شان معنای جدیدی به خود گرفته است و این کمپین ها بیش از هر زمان دیگری مرتبط است. ما هم
تشخیص دهید که ‘شبکه’ ما از کمپین های تبلیغاتی کمک می کند تا به ارائه طنز کمی زمانی که بسیاری از آنها به دنبال آن حس تسکین در حال حاضر.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر