Publicis مدیر عامل آرتور Sadoun در مرور ‘طوفان’ است که در سال 2020

پس بهتر از حد انتظار نتایج مالی سه ماهه دوم سال Publicis Groupe را آرتور Sadoun می گوید درام چرا او را که “محتاط” در مورد باقی مانده از سال 2020 و توضیح می دهد که چه هزینه-برش واقعا به نظر می رسد برای برگزاری شرکت.

عبارت “آب و هوا این بحران” میآید تا چند بار در Publicis Groupe صورتهای مالی برای نیمه اول سال 2020 است. و بخشی از تبلیغات غول رئیس و مدیر اجرایی آرتور Sadoun موافقم که در این سال بوده است “طوفان” برای کسب و کار به حرکت.

این بچه – که تعداد spenders بزرگ مانند P&> و دایملر در میان مشتریان خود – بهتر تحلیلگر انتظارات در روز پنج شنبه (23 جولای) ارسال یک سقوط آلی درآمد از 13 درصد به €2.29 میلیارد دلار در مقابل یک پیش بینی از 20 درصد در میان همه گیر است که دیده می شود تبلیغ صرف از بزرگترین علامت های تجاری در رفتن به باقی بمانند.

Sadoun قرار می دهد این را به Publicis’ داخلی خود تحول و “tailwinds” از برخی از مشتریان بزرگ برنده (دیزنی و بانک مرکزی امریکا اضافه شده به فهرست بیش از 12 ماه گذشته). او همچنین اعتبارات این شرکت بحث کسب تجزیه و تحلیل داده های شرکت اپسیلون به عنوان داشتن یک “عظیم” در ثبات ساعتچی & ساعتچی و Digitas مالک از ضربه مالی از Covid-19.

“این بازی یک نقش کلیدی در چگونه ما به بازار با مشتریان. ما قادر به استفاده از آن برای کمک به مشتریان را به کنترل خود اول اطلاعات” Sadoun می گوید.

“همچنین به ما امکان ایجاد محصولات جدید سازگار با این جهان” او می افزاید: با اشاره به این پیمان یک اپسیلون-مجهز به ابزاری است که Publicis ادعای تضمین kpi ها از جمله خرید و فروش, مشتری, کسب و ROI.

هر مشتری است که با استفاده از این پیمان است که حق به بازپرداخت اگر آن را نمی کند به ارائه نتایج مورد توافق. در حالی که او به کدام برندها گرفته اند برگزاری گروه در ارائه Sadoun نشان می دهد آن بوده و عاملی برای این شرکت بهتر از نتایج مورد انتظار.

مارسل Publicis’ داخلی AI پلت فرم نیز بوده است نورد از برای همه 60,000 کارکنان در میان بحران برای کمک به آنها را به مشتریان خدمات از راه دور.

چه هزینه-برش به نظر می رسد مانند

Publicis’ خط پایین نیز تقویت گسترده €500 هزینه-صرفه جویی در برنامه از آن €286m شده است تا کنون نجات داد.

Sadoun ویژگی سرعت از این کاهش به کاهش چشمگیر در هزینه های سفر که به تنهایی برای اختصاص “در اطراف €50m”. در سطح بالای مدیران را نیز گرفته داوطلبانه کاهش حقوق و دستمزد از جمله Sadoun و سلف او در حال حاضر رئیس موریس لوی. سود سهام کاسته شده است بیش از حد.

استخدام یخ در سراسر کل شبکه همراه با یک مکث برای تبلیغات داخلی و کوتاه تر از کار در هفته برای برخی از کارکنان دیده می شود ثابت هزینه های پرسنل شیب €61m در سال در سال. محدودیت در استفاده از مترجمان آزاد نیز دیده می شود هزینه خارج از منابع شیب توسط €41m.

Sadoun را رد نمی کند بیشتر به کاهش هزینه ها گفت: کسب و کار بیشتر خواهد شد “انطباق آن هزینه پایه” به عنوان مورد نیاز است.

همانطور که برای کاهش کارکنان و زوائد آن, اما, کسانی که تصمیمات گرفته شده در سطح منطقه. در انگلستان که در آن Publicis رهبری است رئیس exec آنت پادشاه گزارش شده است که موانعی آمار “بیشتر از” گروه UK سازمان.” در زمان نوشتن این آژانس در حال تایید کرد که جزئیات بیشتر در مورد این.

“ما یک استراتژی بسیار ساده وقتی که می آید به کاهش هزینه های ما می گوید:” Sadoun. “ما گرفته ایم تنها یک واحد اندازه گیری در سطح گروه – و این که آیا رفتن به خارج آن است که آیا برای استخدام مستقل و یا شرکت های شخص ثالث. دیگر اقدامات گرفته در سطح کشور. هیچ یکی از اندازه متناسب با تمام.

“برخی از سازمان ها هنوز در حال انجام بزرگ. برخی از آنها شده است به خصوص نهفته است. برخی از آنها در کشورهایی است که بازیابی سریع دیگر در کشورهایی که قوانین نبوده است آرام است. اعتقاد من در این بحران این است که شما باید به اعتماد که تیم خود را به انجام کار درست است.”

یک ‘احتیاط’ نیمه دوم سال

در زمان نوشتن این حال بازار واکنش خوبی به Publicis’ جدید ترین, مالی, با, سهام تا 14 درصد است. اما رئیس گرفتن نیست, از خود راضی در مورد Covid-19 headwinds جلوتر است.

یک مطالعه اخیر از فدراسیون جهانی تبلیغ (WFA) دقیق چقدر بزرگ مارک های جهانی برنامه ریزی برای کاهش صرف از طریق به پایان سال 2020 است. در جای دیگر IPA Bellwether گزارش نشان داد که برندها باید کاهش بودجه خود را به پایین ترین تا کنون سطوح. Bellwether panellists باقی می ماند بدبینی نسبت به چشم انداز مالی در سه ماهه دوم سال 2020 مصاحبه بیشتر بدبینی ارزیابی در هر دو صورت خود را-شرکت و صنعت گسترده مالی است.

هر چند او معتقد است Publicis است در یک موقعیت قوی برای گذشتن از این آب های متغیر Sadoun است تاسیسات دقت کنید.

“سطح عدم اطمینان است که آن را غیر ممکن است برای هر کسی که برای پیش بینی” او می گوید:, و اضافه کرد که Publicis است که متمرکز بر سه اولویت: مراقبت از مردم خود را; خدمات مشتریان (که یک مفهوم “ضرورت” در مورد ارائه personalistion در مقیاس بزرگ در آب و هوای فعلی); و سرمایه گذاری در خود تغییر و تحول است.

“ما باید بسیار محتاط است.” “بله تعداد ما در حال بهتر شدن است اما پیش بینی [از گسترده تر صنعت] نگاه خوب نیست. وظیفه من این است که برای محافظت از مردم و سازمان در طول طوفان است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de