Publicis Groupe ارشد اجرایی آرتور Sadoun مشخص شده است که چگونه او معتقد مشتریان نیاز به کار در آینده به عنوان یک نتیجه از Covid-19 بیماری همه گیر. او همچنین نشان داد که تیم مدیریت ارشد این شرکت به قطع پرداخت 30 ٪ در ماه های آینده به عنوان آن را با هدف کاهش هزینه ها در سراسر کسب و کار تا €500 متر.

در اعلام آن در سه ماهه اول مالی درآمد برای سال 2020 که دیدم آلی رشد آهسته در خط با انتظارات در -2.9% تبلیغات شرکت برگزاری دیدم دو رقمی کاهش چین اما 5% افزایش در ایالات متحده قبل از پایان ماه فوریه با درآمد خالص رشد به €2,481 m از €2,118 m در طول مدت مشابه در سال 2019.

آمریکای شمالی آلی رشد درآمد در طول Q1 به €1,555 m (+0.5%) در حالی که اروپا به طور قابل توجهی کاهش یافت و به رقم 578m (-9.2%) و آسیا و اقیانوس آرام کاهش یافته است به €219m (-1.9%), LATAM پایین بود به €54m (-10.9%) اگر چه خاورمیانه و آفریقا با صعود به €75m (+0.6%).

به عنوان بخشی از هدف کاهش هزینه های سهامداران را ببینید یک پیشنهاد سود سهام به نصف کاهش می یابد و پرداخت در ماه سپتامبر در حالی که مدیر اجرایی Sadoun و رئیس موریس لوی را کاهش خود را به ‘جبران’ از 30 درصد در طول سه ماهه دوم و سوم چهارم و مدیریت کمیته کاهش خواهد حقوق خود را 20 درصد. درام می داند که furloughs جای گرفته اند برای کسانی که قادر به کار از خانه در حالی که مستقل هزینه های قطع شده به طور کامل و تمام استخدام منجمد شده در سراسر شبکه.

صحبت کردن به درام Sadoun اذعان کرد که ساخت برنامه های بلند مدت در سراسر اطمینان اقتصادی در سطح بین المللی شد “کاملا غیر ممکن است” با استناد به قدر از همه گیر برسد و طول زمان آن را حل و درمان به عنوان مسائل کلیدی است.

“شما نیاز به تمرکز بر روی اولویت های خود را که در مورد ما هستند; سلامت و ایمنی کارکنان ما در حال نزدیک تر از همیشه به مشتریان در نظر گرفتن اقدامات قوی برای محافظت از ما مردم و ما سازمان و پس از آن ما نمی خواهد سعی کنید به کنترل و غیرقابل کنترل” او مشخص شده است.

پرسید که آیا این اجتناب ناپذیر است که مشتریان نیاز به فشار دیجیتال خود را تغییر و تحول نیاز به جلو سریعتر برای کمک به فرار دراز مدت خطرات مالی او موافقت کرد اما افزود خلاقیت بود کلید به منظور حفظ ارزش نام تجاری.

“اگر شما قادر به توجیه حق بیمه از محصول خود را تبدیل خواهد شد بسیار دشوار است برای فروش آن و تفاوت بزرگ این است که آنها در حال رفتن به مجبور به رفتن برای چیزی است که بیشتر شخصی از آن شده است در گذشته” او توصیه در حمایت از نیاز به خلاقیت است.

Sadoun سپس با تمرکز بر پیامدهای اقتصادی آن گفت که آخرین “زمان طولانی” خواهد بود و مشتریان به دنبال بازده: “توانایی ما را به یک نتیجه مبتنی بر مدل است که تضمین خواهد شد نتایج حاصل از بازاریابی خود را صرف رفتن به کاملا کلیدی است.”

در نهایت او صحبت در مورد انتقال دیجیتال با استناد به خود را بارها استفاده سرود از ارائه “تغییرات سلیقه ای در مقیاس” و اظهار داشت که این حرکت از 100 دفاتر به 80,000 کارکنان مشغول به کار در خانه در سراسر جهان به عنوان یک مثال از Publicis خود توانایی محوری دیجیتالی.

“هر فرد در حال تبدیل شدن به حتی بیشتر فردی از آنها قبل از بنابراین ما باید به ترجمه دیجیتال تجربه برای مشتری خود تجربه که ما در حال رفتن به مجبور به غنی سازی و این چیزی است که ما می رویم به انجام با Sapient.”

در بیانیه خود را در نتایج مالی Sadoun اعتراف کرد که او احساس کمی بی دست و پا” به اشتراک گذاشتن آنچه که او “یک شروع خوب” به سال با وجود تاثیر Covid-19.

“در پایان ماه فوریه قبل از همه گیر شروع به گسترش ما ثبت شده و تقریبا مسطح رشد دو رقمی کاهش چین عمدتا رانده 5 درصد رشد آلی در ایالات متحده ما خلاق و رسانه های کسب و کار. شایان ذکر است که اپسیلون 2.0 نیز در حال رشد در +5 درصد رشد در پایان ماه فوریه,” او اضافه شده قبل از اعتراف به این که ماه مارس تا به حال شده است “به طور جدی تحت تاثیر قرار” با گسترش در سراسر اروپا از ویروس و در نتیجه سلول اقدامات است.

“این تاثیر منفی قوی بود که تا حد زیادی جبران می شود, شمال امریکا, بازگشت به رشد از جمله Publicis Sapient که کمی مثبت در ما. این عملکرد نشان می دهد که مدل ما در حال کار است.”

در این بیانیه او همچنین با اشاره به کامل رول طولانی در حال اجرا در توسعه هوش مصنوعی پلت فرم مارسل به کل شرکت در سطح جهان در پایان ماه آوریل پس از یک دوره آزمایشی در پایان سال گذشته در انگلستان و در ایالات متحده در اوایل این ماه به عنوان یک روش که در آن کسب و کار خواهد همیشه در ارتباط ماندن.

هفته گذشته WPP اجرایی علامت گذاری به عنوان خوانده شده صحبت به درام در مورد راه خود را از در حال اجرا کسب و کار در طول بحران جهانی و چه دیجیتال تحول شد کمک به هر دو خود شرکت و مشتریان برای ادامه به کار گیرند.

// در این مقاله برجسته

Publicis Groupe

Publicis Groupe است چند ملیتی فرانسوی تبلیغات و روابط عمومی شرکت و قدیمی ترین و یکی از بزرگترین بازاریابی و ارتباطات شرکت ها در جهان, توسط, درآمد, headquarte…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im