Publicis Groupe آلی درآمد نرخهای 13 درصد آن را به عنوان شرايط همه گیر

Publicis Groupe آلی درآمد کاهش یافته است 13% در سال در سال در سه ماهه دوم سال 2020 تأکید تاثیر Covid-19 مستندات در سراسر جهان در رسانه ها و بودجه های بازاریابی است.

در روز پنج شنبه (23 جولای) فرانسه برگزاری غول پیکر بود که برای اولین بار از شبکه های آگهی به فاش کردن آن نتایج مالی برای سه ماه به ماه ژوئن است.

در میان تبلیغات سقوط آزاد است که دیده می شود مارک های جهانی مانند کوکا کولا و مک دونالد بریده بریده بودجه تحلیلگران به حال حدود یک سقوط از 20 درصد به این شرکت در زمینه فروش, پس از کاهش 13 درصد بهتر از انتظار است.

اما اعداد – به خصوص در اروپا – هنوز هم به صورت جدی خواندن برای گسترده تر میباشد.

درام به بررسی آمار و ارقام و معنی آنها.

چه شده است که تاثیر مالی Covid-19 در Publicis Groupe?

  • Publicis Groupe جهانی آلی درآمد (یک کلید متریک) کاهش یافته است 13% در سال در سال بیش از سه ماهه دوم سال به €2.29 میلیارد دلار رسیده است. این در آمد بالا تحلیلگر تخمین می زند.

  • کلید متریک بهره مند از علاوه بر این از بزرگ مشتریان جدید در سال 2019 از جمله دیزنی و بانک مرکزی امریکا.

  • در اروپا این شرکت ارسال شده 23.5% سقوط در مثل-برای-مانند درآمد کشورهایی مانند فرانسه و اسپانیا و ایتالیا با داشتن اعمال سختگیرانه ملی مستندات.

  • در آمریکای شمالی این کاهش 7.6%. در APAC با 5.7%. امریکا لاتین و شرق میانه و آفریقا را دیدم قطره 20.2 و 23.5 درصد بود.

  • در سراسر جهان درآمد خالص برای گروه رشد 2.6% در Q2 به €2.3 متر و در اروپا کاهش یافته است 23.1% به €510m.

چه آمار و ارقام نشان می دهد ؟

  • آرتور Sadoun رئیس هیئت مدیره و رئیس exec از Publicis Groupe گفت: این نتایج نشان می دهد که Publicis است “قوی اصول به آب و بحران”.

  • “با ما تحول تقریبا کامل tailwind در آمریکا و ادامه کسب و کار جدید حرکت ما به خوبی 2020” او در بیانیه ای گفت.

  • او گفت که پیش بینی شده است که کسب و کار خواهد بود آمار در Q2 اول اقتصادی و عواقب ناشی از کوروناویروس بحران اما اعتبار Publicis را ‘قدرت’ مدل – کدام ترکیب خلاق, رسانه, اطلاعات و فن آوری برای مشتریان و کسب آن از داده های شرکت اپسیلون به عنوان عوامل است که کمک به کاهش تاثیر Covid-19 gales.

  • او افزود که جهانی رول داخلی سیستم هوش مصنوعی مارسل کمک کرده 60,000 کارمند در سراسر جهان برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود را یاد بگیرند, همکاری و کمک به مشتری تکالیف از راه دور.

خیلی خوب است ؟

  • هر چند Publicis است ducked بدترین تحلیلگران تخمین می زند برای دوره Covid-19 headwinds نگاه به سر و صدا برای نیمه دوم سال است.

  • یک مطالعه اخیر از فدراسیون جهانی تبلیغ (WFA) دقیق چقدر بزرگ مارک های جهانی برنامه ریزی برای کاهش صرف از طریق به پایان سال 2020 است. در انگلستان IPA را Bellwether گزارش که بیش از سه ماه گذشته مارک های کاهش بودجه خود را به پایین ترین تا کنون سطوح.

  • Bellwether panellists باقی می ماند بدبینی نسبت به چشم انداز مالی در سه ماهه دوم سال 2020 مصاحبه بیشتر بدبینی ارزیابی در هر دو صورت خود را-شرکت و صنعت گسترده مالی است.

  • Sadoun گفت که به عنوان Publicis Groupe سر به نیمه دوم سال آن است که با تمرکز بر “محدود کردن تاثیر از رکود تسریع جدید ما ارائه به مشتریان ما در حالی که در ادامه به انطباق هزینه های ما ساختار”.

  • همراه با WPP و Omnicom, Publicis در حال حاضر اجرا هزینه-برش درایو است که فشرده تقریبا €286m در پس انداز از یک, استخدام, یخ, حذف از فری لنس کار و کاهش هزینه های عمومی.

  • Sadoun نیز گفت: این گروه می تواند “انطباق آن هزینه پایه” به عنوان مورد نیاز به این معنی بیشتر انجماد و کاهش می تواند در خط لوله.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im