Publicis Groupe گزارش 13 درصد آلی درآمد شیب در Q2

Publicis Groupe گزارش سه ماهه دوم نتایج امروز و تاثیر همه گیر شد کاملا روشن است. از بچه های آلی درآمد (که نوار M&A و ارز شیفت) کاهش یافت و از 13 درصد در
در این دوره است. نیمه اول کاهش 8 درصد.

اما این شرکت می گوید این نتایج را “به طور قابل توجهی بهتر” از 23 درصد کاهش جهانی تبلیغات هزینه های پیش بینی شده توسط
اوج و 30% کاهش ذکر شده توسط WFA برای Q2.

“نتایج ما در حال انتشار امروز نشان می دهد که Publicis قوی اصول به آب و بحران” اظهار داشت: آرتور
Sadoun رئیس هیئت مدیره/مدیر عامل شرکت Publicis Groupe. او اذعان کرد که “هیچ شکی نیست که همه ما باید به زندگی با ویروس و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی برای مدتی.”

Publicis Groupe خالص درآمد برای نیمه اول سال حدود 5.56 میلیارد تا 9.7 درصد نسبت در مقابل نیمه اول 2019. درآمد خالص در Q2 شد تا 2.6%.

در شمال
امریکا آلی درآمد پایین بود -3.6% در نیمه اول. اروپا کاهش یافته است 16.5% برای دوره زمان با بزرگترین قطره در انگلستان (14%) و فرانسه (17%).آسیا و اقیانوسیه پایین بود 3.9% در حالی که آمریکای لاتین
کاهش یافته است 15.7%. شرق میانه و آفریقا کاهش 11.8%.

تبلیغات

تبلیغات

این بچه را استخدام توقف و مکث در داخلی, تبلیغات, کوتاه هفته کار و داوطلبانه حقوق و دستمزد کاهش کمک به کاهش هزینه های پرسنل
توسط $70 میلیون. و Groupe تصمیم به محدود کردن استفاده از مترجمان آزاد کمک به کاهش هزینه ها بیشتر است.

به دنبال به جلو Groupe متحده تاثیر کامل از بحران کنونی در اقتصاد
باقی می ماند “تا حد زیادی ناشناخته است.” این باعث ایجاد عدم قطعیت است که آن را دشوار است به ارائه هر گونه راهنمایی های خاص برای نیمه دوم سال 2020 است.

“همانطور که ما سر به دوم
نصف ما با تمرکز بر محدود کردن تاثیر از رکود تسریع جدید ما ارائه به مشتریان ما در حالی که در ادامه به انطباق هزینه های ما ساختار می گوید:” Sadoun.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de