Publicis Sapient را Nigel واز در تحول مشکلات برندها باید برای جلوگیری از

مشتریان در حال قرار دادن بیش از حد تاکید بر فن آوری و آن را در هنگام اجرای دیجیتال خود را با طرح های تحول با توجه به Publicis Sapient ارشد اجرایی Nigel واز.

با Covid-19 در حال حاضر مجبور برندها به اتخاذ دیجیتال در مقیاس Publicis Groupe جهانی منجر برای کسب و کار تحول در ارائه برخی از بینش به بزرگترین اشتباهات او را می بیند از تبلیغ در تلاش خود را به retune کسب و کار خود را برای عصر مدرن.

“[داخلی تحول] می تواند تبدیل به یک پروژه IT,” او توضیح داد و گفت: برندها اغلب بیش از حد در مسائل مربوط به فن آوری. “بله فن آوری و درک چگونه به ارائه آن است که بخش بسیار بزرگی از تحول است کل تاکید.”

و “بزرگترین” چالش واز گفته خود آژانس می آید برابر است با مارک های که نمی دانند آنها را مجبور به تغییر کل حالت کار اگر آنها می خواهند به رقابت بپردازند.

“[نیاز مشتریان به اولین سوال خود را] چگونه آنها در واقع تغییر مدل های کسب و کار به reimagine کسب و کار خود را در زمینه جهان است که به طور کامل دیجیتال داشتند.” “چه آنها نمی خواهند به انجام است در نظر گرفتن دقیق فرآیندهای مشابه آنها قبل و digitising آنها. که digitisation آن را تغییر و تحول است.”

“فن آوری و از آن استفاده می شود در مورد ریسک و هزینه در زمینه تحول آنها باید در مورد ارزش و تمايز” او اضافه شده است.

مانع دیگری برندها سقوط در طول فرایند تحول است که شکست را به کارکنان خود را همراه برای سوار شدن.

“تحول باید در مورد تغییر تجربه در درون سازمان به ارائه ارزش به مشتریان,” او اضافه شده است.

واز ذکر Netflix بکشد به عنوان یک کلید به عنوان مثال از یک نام تجاری است که با موفقیت هر دو انجام می شود نقل مکان کرد به دور از ریشه های خود را به پست الکترونیکی سفارش سرویس به یک جریان پلت فرم به آنچه در آن است در حال حاضر یک استودیو و محتوای خالق در حق خود است.

چگونه coronavirus است ‘شتاب’ موجود روند

Publicis Sapient شمارش خارج شده و در میان مارک های آن خدمات و در حالی که وضع نمی نام و نام او پذیرفت که coronavirus تا به حال دیده می شود یکی از بزرگ جهانی خرده فروشی مشتری حداقل “دو” خود را کسب و کار آنلاین در ماه گذشته است.

“ما دیده ایم اعداد مانند شما هرگز تصور, سیستم های ما دیده می شود را افزایش می دهد از بین 300% به 600% ارزش نظم و مجموع ارزش معاملات در سراسر مواد غذایی و غیر غذایی [موارد] رفتن را از طریق سقف. آن را به دلیل محدودیت های وجود دارد که مردم نمی توانند به یک فروشگاه بروید و به راحتی به عنوان آنها آنلاین می توانید بروید.”

وی افزود: “در یک معنا [گیر] شتاب چه بود در حال حاضر به سرعت در حال رشد روند.”

واز نظر گرفتن به عنوان بخشی از درام دانلود دیجیتال سری (بخشی از گسترده تر انتقال دیجیتال جشنواره) که به دنبال کشف تجارب و ديدگاه دیجیتال رهبران در سراسر جهان به عنوان علامت های تجاری و مصرف کنندگان وارد یک عصر جدید دیجیتال تغییر و تحول است.

شما می توانید مصاحبه کامل را در اینجا و مشاهده مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de