آینده پایان ثالث کوکی برخی از ناشران reevaluating خود گنجینه ای از اول داده و آنها را به امید آن می تواند منجر به روابط نزدیک با تبلیغ.

این تحول از یک جهان بدون کوکی های شخص ثالث – این انتقالها در مرورگرهای اینترنت است که زیر بنای همه تبلیغات دیجیتال – بالا بود از ذهن برای شرکت کنندگان در IAB سه روزه سالانه رهبری جلسه در کالیفرنیا است.

“حریم خصوصی-اولین شناسه است که واقعا مهم و مورد نیاز در صنعت ما به عنوان یک کل” استفانی Layser معاون رئیس جمهور از فن آوری های تبلیغاتی و عملیات در اخبار پارسیان گفت: در بحث پانل.

“چرا که بدون آن ادامه خواهیم داد به این بازی موش و گربه بازی و آن را در نهایت آن را به طوری که ما دیگر نمی تواند شناسایی کاربران در همه.”

هیچ کوکی های شخص ثالث در اصل به معنی وجود خواهد داشت یک اکوسیستم کامل از دیواره باغ. مانند Google و Facebook ناشران شروع خواهد شد به دنبال مانند end-to-end سیستم عامل آن خانه ارزشمند مخاطبان داده است.

ناشران ممکن است یک صفحه از duopoly کتاب (منهای نشت اطلاعات) و جمع آوری اول داده های جمع آوری شده از سایت های خود را برای ساخت شناسه وجود دارد که در داخل ناشران بسته اکوسیستم.

“شما ذخیره اطلاعات خود را در [Facebook] و با استفاده از شناسه خود را, اما شما نمی توانید هویت کاربر برگشت گفت:” اسکات Messer معاون ارشد رئیس جمهور از رسانه ها در برگ ، “و این در واقع یک مدل پایدار منهای نرسد.”

اما Facebook و گوگل مقیاس زیادی و دومی هنوز هم می تواند اهرم شناسه که کروم اجرا می شود از طریق آن مرورگر است. ناشران عوض خواهد شد که به ارائه بینش است که فراتر از اساسی مخاطبان داده است.

“ما و ستد از طریق برنامه ریزی, لوله, اما آمده به ناشران از آنجا که ما می تواند به شما بینش و اطلاعات” گفت: Layser.

Messer گفت: ارائه خریداران با اطلاعات عمیق تر خواهد شد چه می شود توجه خود را

“آوردن مردم بینش کلیدی برای ناشران در نظر گرفتن کنترل” گفت: Messer. “هل دادن مخاطبان بیشتر و بیشتر داده است که پاسخ ندارد.”

ناشران را برای اولین بار نیاز به سازماندهی خود را شناسایی نمودار و ساخت مطابق طبقه بندی و یا تعاریف از مخاطبان بخش به منظور قرار دادن بینش خود را به استفاده از. سپس آنها را با موفقیت به ترکیب خود را در رابطه مستقیم با مصرف کنندگان با تبلیغ’ داده و اهداف کمپین.

تراشه Schenck, معاون رئیس جمهور از داده ها و برنامه ریزی راه حل در Meredith Corporation گفت: ناشران و تبلیغ کنندگان نیاز به شروع به کار با هم برای ساخت محصولات است که فراتر از جلسه اهداف مالی و در جهت کمک به تبلیغ کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربر نهایی.

“آماده به دوباره تعریف کردن آنچه مشارکت به معنی…” گفت: Schenck. “مشارکت است که آنچه شما باید انجام دهید و چه ندارید, چگونه می توانم پر کردن شکاف است که شما را و چه چیزهایی نیاز دارم که شما می تواند به من کمک کند فراتر از پاداش مالی.”

تنگ تر publisher-تبلیغ کننده اوراق قرضه و عدم وجود کوکی های شخص ثالث نیز می تواند به معنای باز کردن مبادلات در راه خود را.

“این نمی تواند پایدار در آینده گفت:” Layser.

بیشتر بخوانید درباره cookieless آینده در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im