پوما تبلیغات فیوز كلاسيك و نوآوری با استفاده از آر و بازی

پوما راه اندازی یک کمپین جدید در هند برای ‘بازی’ پک کفش, گرفتن یک ظاهر طراحی شده یکپارچهسازی با سیستمعامل و به آن پیچ و تاب و مدرن با استفاده از آر و بازی.

این کمپین که تا حد زیادی در مراکز فعالیت در Instagram با استفاده از تصاویر است که harks بازگشت به یک سال 1980 به ترویج سبک کفش ورزشی. آن را به یک فضا که مربوط به جوانتر مصرف کنندگان با نام تجاری راه اندازی شد علیرضا Instagram فیلتر و یک بازی به سبک بازی به نام “سوار توپ’.

Debosmita Majumder رئیس بازاریابی در پوما هند گفت: “به عنوان یک نام تجاری ما همیشه به دنبال راه های جالب برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان و نوآوری در خط مقدم این تلاش است. با یکپارچهسازی با سیستمعامل الهام گرفته از کفش کتانی مانند سوار ما تا به حال شانس به اهرم Instagram واقعیت افزوده فیلتر و کش رفتن به بالا بازی ها بازی را به طرفداران “بازگشت به 80′ به طوری که آنها می تواند سرگرم کننده و به اشتراک گذاری با دوستان بیش از حد.”

بازیکه نقش در موضوع بازی های کلاسیک مانند شیطان پین بال دزد بازیکنان اجازه می دهد تا برای ورود به یک رقابت برای برنده شدن در این مربیان است.

کمپین اعدام شد توسط خلاق tech studio AliveNow. این سازمان و نام تجاری ترویج فعالیت های دیجیتال از طریق جلب influencers سارا علی خان و Sahil شارما با نام مستعار Zaeden برای کمک به اشتراک گذاری محتوا.

AliveNow استراتژیست ارشد Siddharth Satyanath گفت: “کار کردن با چنین یک بازی سرگرم کننده با نام تجاری و تیم هیچ چیزی کوتاه درخشان. سوار حق رای دادن گوشی ایده های جدید است که ما می تواند ضربه بزنید و به ما نگاه رو به جلو به آنچه که بیشتر به آمده از Puma این سال است.”

کلی امتیاز

0/5
رای

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de